Ik vraag me af wat voor voorbereiding Peter nu nodig had gisteren en eergisteren.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ¤5000,- voor 2 dagen kan hij weer een maandje van leven
Dat ging rap ... en makkelijkquote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Floormanager heeft ze eruit getrapt
Die doen een Tong80'jequote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Floormanager heeft ze eruit getrapt
Hij is nu van de EO.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Is dat die gast van PowNed, met die schurftige baard met grijze haren erin?
Jaquote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Jij weet heus wel dat hij Danny heet.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het ziet er niet uit. Waarom nemen mensen een baard als dat lelijk staat en als ze dat 10 jaar ouder doet lijken? Een soort mannelijkheid uitstralen?quote:
Echt hoor, met zijn act.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet heus wel dat hij Danny heet.
Pauw trekt nou eemaal meer kijkers dan VI op een vrijdag.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom komt Genee bij Pauw over voetbal praten, die kerel heeft daar toch een eigen programma voor?
Extra zakcentjequote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom komt Genee bij Pauw over voetbal praten, die kerel heeft daar toch een eigen programma voor?
Oh echt, ik dacht dat daar nog heel veel mensen naar keken.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pauw trekt nou eemaal meer kijkers dan VI op een vrijdag.
Oh het, Peter R-syndroom.quote:
Ach... modetrant he..quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Waarom nemen mensen een baard als dat lelijk staat en als ze dat 10 jaar ouder doet lijken? Een soort mannelijkheid uitstralen?
Alleen de bovenkant niet in.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
Heeft Mioch nou zijn kunstgebit niet in
Ok.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad wel dat -ie Danny heet, achteraf. Ik kon eerst niet op de naam komen.
Integer journalistiek programma.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Wat leuk dat Pauw nu ook Funniest Home Videos-invloeden heeft.
Ik zou Danny niet doen. Baarden an sich vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Wat vind Grunge van Danny en zijn baard?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Integer journalistiek programma.
Jesse Klaver zie ik nog wel een misser maken tijdens de campange van de tweede-kamer. Hij is best een handige jongen, maar niet zo geslepen als Rutte, Wilders of Pechtold.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Jesse Klaver vind ik een hele enge jongen.
Ja tegenvaller ditquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij kijken blijkbaar al iets te lang VI
Aan de beentjes ophangen, dan lacht ze.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
Sanne Wallis de Vries vind ik ook een enge jongen.
Dieseltje he.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit debat moet nog wat op gang komen xD.
Plaszak.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
Als ik Mansveld zie kan ik alleen maar aan SM denken.
Die reed gewoon lekker nog in een oude diesel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Die VW-reclame met dat oude vrouwtje zal voorlopig niet meer worden uitgezonden
Die waren gelukkig nog wel schoon jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Die reed gewoon lekker nog in een oude diesel.
Beter dan die oude Mercedes diesel van Femke. En geen verkeerde auto, zo'n Volvo.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Volvo V70 diesel, voor Jesse Klaver.
Niet milieuvriendelijk.
[ afbeelding ]
Toen boeide het allemaal nog niet en dat vrouwtje is er ook oud mee geworden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die waren gelukkig nog wel schoon ja
of emo muziekquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
Als ik Mansveld zie kan ik alleen maar aan SM denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |