abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156353991
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:23 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Als ze maar wel eerst even hun handen en voeten wassen voordat ze mijn aanleunwoning betreden.
Je verwacht dat deze mannen zich laten omscholen tot bejaardenverzorger?
pi_156354018
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:08 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik heb ook heel lang haar en mijn doucheput is na het haren wassen altijd mooi schoon.

Dus het kan wel. :)

Man van 50 jaar die vrouw gaat worden. :Y
Er zijn uitzonderingen die het wel opruimen, mijn dochter moest ik elke keer zeggen dat ze het doucheputje leeg moest halen :r
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_156354030
quote:
9s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

'We sturen u terug naar een oorlogsgebied omdat u weigert de vloer te dweilen'.
Inderdaad ja. Omdat u weigert om zich te houden aan de afspraken die we met u maken. Overigens komen slechts 4 mensen uit Syrië, de anderen komen niet uit een oorlogsgebied.
pi_156354043
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, maar dat geldt dan voor iedereen in NL hè.
Mensen die regels aan hun laars lappen, moeten daarvan consequenties ondervinden ja.
  donderdag 24 september 2015 @ 18:30:27 #65
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_156354062
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:28 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Je verwacht dat deze mannen zich laten omscholen tot bejaardenverzorger?
Niet allemaal, dat moge duidelijk zijn. Sommigen moeten natuurlijk als ingenieur of arts aan het werk, anders draait onze samenleving in de soep.
pi_156354065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen die regels aan hun laars lappen, moeten daarvan consequenties ondervinden ja.
Soort schoonmaakpolitie langs de deuren laten gaan?
I´m back.
pi_156354177
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Omdat u weigert om zich te houden aan de afspraken die we met u maken. Overigens komen slechts 4 mensen uit Syrië, de anderen komen niet uit een oorlogsgebied.
Oké man.

Je bent een apart kereltje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156354207
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Soort schoonmaakpolitie langs de deuren laten gaan?
Het kan me niet schelen hoe je het noemt. Als ik ergens een huis huur, moet ik me ook aan bepaalde regels houden. Dus dat geldt voor asielzoekers die in een huis zitten net zo goed.

We krijgen enorm veel asielzoekers binnen, dus voor hen tien anderen. Aanpassen, aanwijzingen opvolgen, of oprotten. Heel simpel.
pi_156354239
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oké man.

Je bent een apart kereltje.
Mensen aan afspraken houden lijkt me heel normaal. Sancties / consequenties eraan verbinden wanneer ze dat stelselmatig niet doen, trouwens ook.

Verder neem ik je sneue, persoonlijke aanval voor kennisgeving aan. Ik sta er ver boven.
pi_156354356
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen aan afspraken houden lijkt me heel normaal. Sancties / consequenties eraan verbinden wanneer ze dat stelselmatig niet doen, trouwens ook.

Verder neem ik je sneue, persoonlijke aanval voor kennisgeving aan. Ik sta er ver boven.
Prima om consequenties te verbinden aan dergelijk wangedrag, maar er is nog altijd een groot gebied tussen niks doen en iemand terugsturen naar een oorlogsgebied.
pi_156354364
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het kan me niet schelen hoe je het noemt. Als ik ergens een huis huur, moet ik me ook aan bepaalde regels houden. Dus dat geldt voor asielzoekers die in een huis zitten net zo goed.

We krijgen enorm veel asielzoekers binnen, dus voor hen tien anderen. Aanpassen, aanwijzingen opvolgen, of oprotten. Heel simpel.
Gelul, ik zou zeker geen ambtenaar van de gemeente toelaten tot dit pand om te controleren of de badkamer wel goed is schoongemaakt. Dat hoeven die vluchtelingen ook niet en dus maken sommigen er een puinzooi van, want geen vrouwen aanwezig, en andere ruimen de boel op. Dat is een beetje het risico dat je loopt. Dat zij verder wat minder letten op hun milieu en papiertjes e.d. zomaar op de grond gooien, mag waar zijn, maar dat is niet intrinsiek verbonden aan hun religie. Ben je wel eens in Zuid-Europese landen geweest? Zelfde laken een pak, en ik vind trouwens ook steeds meer in NL. Ik heb er wrs net als jij een grondige hekel aan en voed mijn dochter op met het besef absoluut nooit ergens een kolere bende achter te laten en alles op te ruimen, maar dat doet toch niet iedereen... helaas. Wat dat betreft ook veel NL'ers die dat geleerd moet worden.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 18:50:10 #72
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_156354619
Kunnen ze er niet wat alleenstaande vrouwelijke asielzoeksters bijplaatsen. Die kunnen dan mooi als slavinnen dienen, verkracht worden en schoonmaken.

Dan is het in ieder geval schoon.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 18:50:41 #73
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_156354634
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:50 schreef BlaZ het volgende:
Kunnen ze er niet wat alleenstaande vrouwelijke asielzoeksters bijplaatsen. Die kunnen dan mooi als slavinnen dienen, verkracht worden en schoonmaken.

Ok Hans.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_156354637
quote:
9s.gif Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Alle mensen die hun keuken niet willen schoonmaken het land uit!
Als ze zo omgaan met de spullen die ze zomaar krijgen, ja natuurlijk.
Als jij bij onderdak vraagt en je doet niet normaal vlieg je er ook uit. Dat is niks abnormaals hoor.
pi_156354856
Ik geloof eigenlijk geen bal van de legitimiteit van hun weigering, er zullen meer dan genoeg situaties in hun thuisland zijn waar vrouwen helemaal niet mogen komen, dus dan zullen ze de boel ook zelf moeten schoonmaken.

Of het zijn rijke vluchtelingen en dan huren ze maar iemand in om dat "vrouwenwerk" te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156354993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:58 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof eigenlijk geen bal van de legitimiteit van hun weigering, er zullen meer dan genoeg situaties in hun thuisland zijn waar vrouwen helemaal niet mogen komen, dus dan zullen ze de boel ook zelf moeten schoonmaken.

Of het zijn rijke vluchtelingen en dan huren ze maar iemand in om dat "vrouwenwerk" te doen.
Net als Koos?
I´m back.
pi_156355021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:50 schreef BlaZ het volgende:

Of een soort "moslim zoekt blanke slavin" programma maken bij de KRO?
I´m back.
pi_156355077
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Net als Koos?
Ik weet niet welke je bedoelt, en ik ben er vrij zeker van dat je niet een van de twee bedoelt die ik in gedachten heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 24 september 2015 @ 19:10:53 #79
56749 BlaZ
pi_156355123
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Of een soort "moslim zoekt blanke slavin" programma maken bij de KRO?
Je hoort wel ooit dat moordenaars in de gevangenis allerlei vrouwen aantrekken, dus ik stel voor dat we het veranderen naar : "oorlogsmisdadiger zoekt vrouw".

Ze krijgen 60 euro per week, als ze daarvan met 8 man 5 euro per week daarvan reserveren voor schoonmaak moet je toch wel gedaan krijgen kunnen.
Voor 40 euro per week is een schoonmaakster vinden niet zo´n probleem lijkt me?
pi_156355165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet welke je bedoelt, en ik ben er vrij zeker van dat je niet een van de twee bedoelt die ik in gedachten heb.
KoosVogels de user. Ook te belazerd om schoon te maken, huurt dus een schoonmaakster in. NLse jongen van een jaar of nog geen 30.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 19:13:10 #81
56749 BlaZ
pi_156355172
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

KoosVogels de user. Ook te belazerd om schoon te maken, huurt dus een schoonmaakster in. NLse jongen van een jaar of nog geen 30.
3x per week een schoonmaakster hier :P, ik begrijp die kerels wel. Dat kost slechts 105 euro per maand overigens hier in Mexico.
pi_156355176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Je hoort wel ooit dat moordenaars in de gevangenis allerlei vrouwen aantrekken, dus ik stel voor dat we het veranderen naar : "oorlogsmisdadiger zoekt vrouw".

Ze krijgen 60 euro per week, als ze daarvan met 8 man 5 euro per week daarvan reserveren voor schoonmaak moet je toch wel gedaan krijgen kunnen.
Voor 40 euro per week is een schoonmaakster vinden niet zo´n probleem lijkt me?
Ja, maar ze kunnen ook gewoon salaris in natura geven meteen.
I´m back.
pi_156355279
Echte mannen houden van entropie.

Als ik m'n memoires schrijf, schrijf ik 't liefst over de glasscherven op de grond en het verval. Niet over het poetsen van kastjes en het boenen van de vloer.
pi_156355282
quote:

[..]

Of je dingen zelf doet of laat doen maakt niet zoveel uit, maar het op z'n beloop laten omdat je te beroerd bent het zelf te doen en iemand ervoor te betalen maakt wel uit.

Het is het een of het ander, de schoonmaakster kan er ook weer fijn van op vakantie.
Mijn schoonmaakster rijdt gewoon een leukere auto dan ik :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156355313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je dingen zelf doet of laat doen maakt niet zoveel uit, maar het op z'n beloop laten omdat je te beroerd bent het zelf te doen en iemand ervoor te betalen maakt wel uit.

Het is het een of het ander, de schoonmaakster kan er ook weer fijn van op vakantie.
Onze schoonmaakster kan alleen van het schoonmaken van de kamer van onze tiener dochter 3 x per jaar op vakantie (all-inclusive).
I´m back.
pi_156355342
O, en ze rijdt er geen auto van, maar heeft een soort ufootje...
I´m back.
pi_156355392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een volkswagen?
pi_156355602
Ja, en alle Nederlanders zijn allemaal héél erg proper :Y :Y :Y

Geloof je het zelf :') Dit is toch geen nieuws, mensen, kom op zeg. Zoals iemand al terecht zei: er zijn meer dan genoeg studentenhuizen smeriger. Hun probleem hoor, zij moeten er in leven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156355710
quote:

[..]

Heel veel lui van mijn leeftijd doen dat.
pi_156355764
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heel veel lui van mijn leeftijd doen dat.
Vrijgezelle?
I´m back.
pi_156355773
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en alle Nederlanders zijn allemaal héél erg proper :Y :Y :Y

Geloof je het zelf :') Dit is toch geen nieuws, mensen, kom op zeg. Zoals iemand al terecht zei: er zijn meer dan genoeg studentenhuizen smeriger. Hun probleem hoor, zij moeten er in leven.
Ziekenhuizen zijn tegenwoordig zelfs smerig.
I´m back.
pi_156355789
Dan laat je ze lekker zitten in hun troep :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156355875
Dit zijn stuk voor stuk hoogopgeleide mensen die Nederland van de ondergang gaan redden.

Wie zei er ook alweer dat de cultuur en normen en waarden van deze mensen niet verschilden van de onze, was jij dat Koos?
pi_156355979
Nog even en ze gaan hier ook homo's van het dak gooien. De Nederlandse oplossing gaat dan zijn om vangnetten om AZC's te plaatsen, want zo zijn we toch begripvol en solidair.

Het is misselijkmakend allemaal.
pi_156356124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vrijgezelle?
Nee hoor.
pi_156356159
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee hoor.
Nou ja, ik ben dan misschien een tikkeltje ouderwets. Schoonmaken hoort gewoon bij het leven. Net als onderhoud.
I´m back.
pi_156356193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:46 schreef Nintex het volgende:
Nog even en ze gaan hier ook homo's van het dak gooien. De Nederlandse oplossing gaat dan zijn om vangnetten om AZC's te plaatsen, want zo zijn we toch begripvol en solidair.

Het is misselijkmakend allemaal.
Klopt idd, het homo's van hoge gebouwen werpen wordt dan een soort symbolische daad van zelfreiniging bij moslims.
I´m back.
pi_156356216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan laat je ze lekker zitten in hun troep :')
Dit idd.
I´m back.
pi_156356500
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen gijzelen omdat ze niet schoonmaken. Gaat het verder wel goed met je?
Je hebt gelijk, laten we ze vooral de woning maar smerig maken. Je zou ze maar voor het hoofd stoten door te vragen of ze even normaal willen doen, the horror.
pi_156356641
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben dan misschien een tikkeltje ouderwets. Schoonmaken hoort gewoon bij het leven. Net als onderhoud.
Veel jongvolwassenen werken de hele week en hebben geen zin om nog een keer het huis schoon te maken als ze thuiskomen.

En om je vriendin nou alles te laten doen als ze er is, is ook wat lullig natuurlijk.
pi_156356921
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Veel jongvolwassenen werken de hele week en hebben geen zin om nog een keer het huis schoon te maken als ze thuiskomen.

En om je vriendin nou alles te laten doen als ze er is, is ook wat lullig natuurlijk.
Veel oudvolwassenen werken ook, nog meer dan jongvolwassenen zelfs, maar die vinden dat schoonmaken gewoon een onderdeel is van het menselijke bestaan, net zo goed als onderhoud dat is of je kinderen dusdanig opvoeden dat ze niet zomaar propjes papier of wikkeltjes van een chocoladereep in de natuur gooien en dat je altijd echt altijd vriendelijk moet zijn tegen dieren. Hoe ga jij straks als je over de 50 bent en in een menopauze bent aanbeland motorrijden dan? Het schoonmaak en onderhoud uitbesteden aan derden? Heb jij nooit Zen en de Kunst van Motoronderhoud van Robert M. Pirsig gelezen dan, jij ignorante? Heb je dan helemaal geen contact met het universum en de eeuwigheid?

Btw: komt je moeder vaak langs, ik had ook een neef die zo redeneerde als jij, alleen zijn moeder kwam vaak langs, net als bij Rutte, om alles schoon te maken. Lol.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:18:27 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156356953
Stel je de werkgelegenheid eens voor van al die Nederlandse vrouwen die kunnen gaan poetsen bij asielzoekers. Dat loopt in de tienduizenden. Het lost de 670.000 werkelozen niet op, maar het is toch een slok op een borrel. Op die manier worden we toch nog rijk!
The End Times are wild
pi_156356994
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Veel oudvolwassenen werken ook, nog meer dan jongvolwassenen zelfs, maar die vinden dat schoonmaken gewoon een onderdeel is van het menselijke bestaan, net zo goed als onderhoud dat is of je kinderen dusdanig opvoeden dat ze niet zomaar propjes papier of wikkeltjes van een chocoladereep in de natuur gooien en dat je altijd echt altijd vriendelijk moet zijn tegen dieren. Hoe ga jij straks als je over de 50 bent en in een menopauze bent aanbeland motorrijden dan? Het schoonmaak en onderhoud uitbesteden aan derden? Heb jij nooit Zen en de Kunst van Motoronderhoud van Robert M. Pirsig gelezen dan, jij ignorante? Heb je dan helemaal geen contact met het universum en de eeuwigheid?
Maak je toch niet zo vreselijk druk man. Ik heb jarenlang m'n eigen huis schoongemaakt en doe dat nog steeds als het strikt noodzakelijk is. Maar omdat ik het kon missen heb ik een schoonmaakster in de arm genomen die een keer per week de boel schoonmaakt.
pi_156357040
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, laten we ze vooral de woning maar smerig maken. Je zou ze maar voor het hoofd stoten door te vragen of ze even normaal willen doen, the horror.
Lees anders even terug.
pi_156357077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maak je toch niet zo vreselijk druk man. Ik heb jarenlang m'n eigen huis schoongemaakt en doe dat nog steeds als het strikt noodzakelijk is. Maar omdat ik het kon missen heb ik een schoonmaakster in de arm genomen die een keer per week de boel schoonmaakt.
O, dus dasn lieg je een beetje om de moslims de wind uit de zeilen te nemen?
Schoonmaakster is niet duur. 30 ¤ p/w, mijn oude heer had dat ook al zolang ik me kon herinneren.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:35:27 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_156357412
Als die mensen nou geen behoefte hebben aan een schoon huis is dat toch prima?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_156357568
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Er zijn uitzonderingen die het wel opruimen, mijn dochter moest ik elke keer zeggen dat ze het doucheputje leeg moest halen :r
Maar in de tijd toen ik op kamers woonde (periode 1986/'87) woonde ik met 3 jongens en jawel hoor 1 meisje. En laat die meid nou echt een ranzige boel van zowel de keuken, badkamer en toilet maken (oa maandverband, haren, urine, bloed en stoppels van het scheren). Maar wij jongens hadden haar na 2 waarschuwingen opgewacht en letterlijk bij haar lange blonde haren gepakt en gesommeerd dat als ze de boel nu niet meteen poetsen doet dat wij alles vuiligheid fotograferen en doorsturen naar de huurbaas (huurbaas was heel steng hiermee).
En dat was niet tegen dovenvrouw oren gezegd, sindsdien poetste zij als een echte poetsengel en hadden wij sindsdien nooit meer last van vuiligheid in de gezamenlijke ruimtes gehad.

De reden waarom dat zij plotseling bijdraaide was dat de huurbaas al vaker gedreigd had dat als de troep niet wordt gepoetst en opgeruimd dat de veroorzaker de huur wordt opgezegd wegens vervuiling van de gemeenschappelijke voorzieningen en de schoonmaak kosten werden door verrekend (stond ook in het huurcontract).

Dat was destijds hulde aan de huurbaas. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:42:05 #108
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156357645
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als die mensen nou geen behoefte hebben aan een schoon huis is dat toch prima?
Hoe denk je dat dit huis er aan toe is als die gasten weg zijn ? De eigenaar blijft dan met een totaal uitgewoond en vervuilt pand zitten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156357967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:40 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Maar in de tijd toen ik op kamers woonde (periode 1986/'87) woonde ik met 3 jongens en jawel hoor 1 meisje. En laat die meid nou echt een ranzige boel van zowel de keuken, badkamer en toilet maken (oa maandverband, haren, urine, bloed en stoppels van het scheren). Maar wij jongens hadden haar na 2 waarschuwingen opgewacht en letterlijk bij haar lange blonde haren gepakt en gesommeerd dat als ze de boel nu niet meteen poetsen doet dat wij alles vuiligheid fotograferen en doorsturen naar de huurbaas (huurbaas was heel steng hiermee).
En dat was niet tegen dovenvrouw oren gezegd, sindsdien poetste zij als een echte poetsengel en hadden wij sindsdien nooit meer last van vuiligheid in de gezamenlijke ruimtes gehad.

De reden waarom dat zij plotseling bijdraaide was dat de huurbaas al vaker gedreigd had dat als de troep niet wordt gepoetst en opgeruimd dat de veroorzaker de huur wordt opgezegd wegens vervuiling van de gemeenschappelijke voorzieningen en de schoonmaak kosten werden door verrekend (stond ook in het huurcontract).

Dat was destijds hulde aan de huurbaas. :)
Meisjes. I know, bud. :{w .
I´m back.
pi_156357983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hoe denk je dat dit huis er aan toe is als die gasten weg zijn ? De eigenaar blijft dan met een totaal uitgewoond en vervuilt pand zitten.
Subsidie aanvragen dan maar?
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:54:11 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156358036
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar zal de eigenaar heus wel voor vergoed worden. Die zijn niet gek. Het is trouwens maar een fluthuisje verder, vast 2 km van het centrum of verder:

Bijna geen ramen. Gazonnetje als tuin. Matig onderhouden. Zou jij er willen zitten dan?
The End Times are wild
pi_156359071
Dat zie je ook al in de filmpjes waar verontwaardigde asielzoekers klagen over hun miserabele toestand in de vluchtelingenkampen. "Look at this, look at this" wijzend naar afval op de grond en vuilniszakken. Tsja, wie moet dat opruimen dan van hen? Op een camping ruim je toch je eigen troep op.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:26:56 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156359157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar zal de eigenaar heus wel voor vergoed worden. Die zijn niet gek. Het is trouwens maar een fluthuisje verder, vast 2 km van het centrum of verder:
[ afbeelding ]
Bijna geen ramen. Gazonnetje als tuin. Matig onderhouden. Zou jij er willen zitten dan?

Beter dan; geen ramen. Een stapel beton als tuin. Niet onderhouden en op 10 minuten reisafstand van IS.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:28:18 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156359198
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:26 schreef xzaz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beter dan; geen ramen. Een stapel beton als tuin. Niet onderhouden en op 10 minuten reisafstand van IS.
Nee, dat klopt.Het is ook prima of in ieder geval goed zat hoor! Ze komen ook ongevraagd en onverwacht, dus moeten ze tevreden zijn met een dak en een bed.
The End Times are wild
pi_156359250
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:26 schreef xzaz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Berlijn, hoe denk je dat dat eruit zag toen de nazi's zich overgaven?
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:30:26 #116
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156359272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

....?
pi_156359285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:30 schreef xzaz het volgende:

[..]

....?
Wat denk je?
I´m back.
pi_156359310
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

hoe denk je dat het er nu uit zou hebben gezien als alle mensen uit Berlijn waren gevlucht en nooit meer terug waren gekeerd????
  donderdag 24 september 2015 @ 21:31:37 #119
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156359325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat denk je?
"Wat is je punt?"
pi_156359370
quote:
2s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hoe denk je dat het er nu uit zou hebben gezien als alle mensen uit Berlijn waren gevlucht en nooit meer terug waren gekeerd????
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')