abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156356921
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Veel jongvolwassenen werken de hele week en hebben geen zin om nog een keer het huis schoon te maken als ze thuiskomen.

En om je vriendin nou alles te laten doen als ze er is, is ook wat lullig natuurlijk.
Veel oudvolwassenen werken ook, nog meer dan jongvolwassenen zelfs, maar die vinden dat schoonmaken gewoon een onderdeel is van het menselijke bestaan, net zo goed als onderhoud dat is of je kinderen dusdanig opvoeden dat ze niet zomaar propjes papier of wikkeltjes van een chocoladereep in de natuur gooien en dat je altijd echt altijd vriendelijk moet zijn tegen dieren. Hoe ga jij straks als je over de 50 bent en in een menopauze bent aanbeland motorrijden dan? Het schoonmaak en onderhoud uitbesteden aan derden? Heb jij nooit Zen en de Kunst van Motoronderhoud van Robert M. Pirsig gelezen dan, jij ignorante? Heb je dan helemaal geen contact met het universum en de eeuwigheid?

Btw: komt je moeder vaak langs, ik had ook een neef die zo redeneerde als jij, alleen zijn moeder kwam vaak langs, net als bij Rutte, om alles schoon te maken. Lol.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:18:27 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156356953
Stel je de werkgelegenheid eens voor van al die Nederlandse vrouwen die kunnen gaan poetsen bij asielzoekers. Dat loopt in de tienduizenden. Het lost de 670.000 werkelozen niet op, maar het is toch een slok op een borrel. Op die manier worden we toch nog rijk!
The End Times are wild
pi_156356994
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Veel oudvolwassenen werken ook, nog meer dan jongvolwassenen zelfs, maar die vinden dat schoonmaken gewoon een onderdeel is van het menselijke bestaan, net zo goed als onderhoud dat is of je kinderen dusdanig opvoeden dat ze niet zomaar propjes papier of wikkeltjes van een chocoladereep in de natuur gooien en dat je altijd echt altijd vriendelijk moet zijn tegen dieren. Hoe ga jij straks als je over de 50 bent en in een menopauze bent aanbeland motorrijden dan? Het schoonmaak en onderhoud uitbesteden aan derden? Heb jij nooit Zen en de Kunst van Motoronderhoud van Robert M. Pirsig gelezen dan, jij ignorante? Heb je dan helemaal geen contact met het universum en de eeuwigheid?
Maak je toch niet zo vreselijk druk man. Ik heb jarenlang m'n eigen huis schoongemaakt en doe dat nog steeds als het strikt noodzakelijk is. Maar omdat ik het kon missen heb ik een schoonmaakster in de arm genomen die een keer per week de boel schoonmaakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156357040
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, laten we ze vooral de woning maar smerig maken. Je zou ze maar voor het hoofd stoten door te vragen of ze even normaal willen doen, the horror.
Lees anders even terug.
pi_156357077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maak je toch niet zo vreselijk druk man. Ik heb jarenlang m'n eigen huis schoongemaakt en doe dat nog steeds als het strikt noodzakelijk is. Maar omdat ik het kon missen heb ik een schoonmaakster in de arm genomen die een keer per week de boel schoonmaakt.
O, dus dasn lieg je een beetje om de moslims de wind uit de zeilen te nemen?
Schoonmaakster is niet duur. 30 ¤ p/w, mijn oude heer had dat ook al zolang ik me kon herinneren.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:35:27 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_156357412
Als die mensen nou geen behoefte hebben aan een schoon huis is dat toch prima?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_156357568
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Er zijn uitzonderingen die het wel opruimen, mijn dochter moest ik elke keer zeggen dat ze het doucheputje leeg moest halen :r
Maar in de tijd toen ik op kamers woonde (periode 1986/'87) woonde ik met 3 jongens en jawel hoor 1 meisje. En laat die meid nou echt een ranzige boel van zowel de keuken, badkamer en toilet maken (oa maandverband, haren, urine, bloed en stoppels van het scheren). Maar wij jongens hadden haar na 2 waarschuwingen opgewacht en letterlijk bij haar lange blonde haren gepakt en gesommeerd dat als ze de boel nu niet meteen poetsen doet dat wij alles vuiligheid fotograferen en doorsturen naar de huurbaas (huurbaas was heel steng hiermee).
En dat was niet tegen dovenvrouw oren gezegd, sindsdien poetste zij als een echte poetsengel en hadden wij sindsdien nooit meer last van vuiligheid in de gezamenlijke ruimtes gehad.

De reden waarom dat zij plotseling bijdraaide was dat de huurbaas al vaker gedreigd had dat als de troep niet wordt gepoetst en opgeruimd dat de veroorzaker de huur wordt opgezegd wegens vervuiling van de gemeenschappelijke voorzieningen en de schoonmaak kosten werden door verrekend (stond ook in het huurcontract).

Dat was destijds hulde aan de huurbaas. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:42:05 #108
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156357645
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als die mensen nou geen behoefte hebben aan een schoon huis is dat toch prima?
Hoe denk je dat dit huis er aan toe is als die gasten weg zijn ? De eigenaar blijft dan met een totaal uitgewoond en vervuilt pand zitten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156357967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:40 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Maar in de tijd toen ik op kamers woonde (periode 1986/'87) woonde ik met 3 jongens en jawel hoor 1 meisje. En laat die meid nou echt een ranzige boel van zowel de keuken, badkamer en toilet maken (oa maandverband, haren, urine, bloed en stoppels van het scheren). Maar wij jongens hadden haar na 2 waarschuwingen opgewacht en letterlijk bij haar lange blonde haren gepakt en gesommeerd dat als ze de boel nu niet meteen poetsen doet dat wij alles vuiligheid fotograferen en doorsturen naar de huurbaas (huurbaas was heel steng hiermee).
En dat was niet tegen dovenvrouw oren gezegd, sindsdien poetste zij als een echte poetsengel en hadden wij sindsdien nooit meer last van vuiligheid in de gezamenlijke ruimtes gehad.

De reden waarom dat zij plotseling bijdraaide was dat de huurbaas al vaker gedreigd had dat als de troep niet wordt gepoetst en opgeruimd dat de veroorzaker de huur wordt opgezegd wegens vervuiling van de gemeenschappelijke voorzieningen en de schoonmaak kosten werden door verrekend (stond ook in het huurcontract).

Dat was destijds hulde aan de huurbaas. :)
Meisjes. I know, bud. :{w .
I´m back.
pi_156357983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hoe denk je dat dit huis er aan toe is als die gasten weg zijn ? De eigenaar blijft dan met een totaal uitgewoond en vervuilt pand zitten.
Subsidie aanvragen dan maar?
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:54:11 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156358036
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar zal de eigenaar heus wel voor vergoed worden. Die zijn niet gek. Het is trouwens maar een fluthuisje verder, vast 2 km van het centrum of verder:

Bijna geen ramen. Gazonnetje als tuin. Matig onderhouden. Zou jij er willen zitten dan?
The End Times are wild
pi_156359071
Dat zie je ook al in de filmpjes waar verontwaardigde asielzoekers klagen over hun miserabele toestand in de vluchtelingenkampen. "Look at this, look at this" wijzend naar afval op de grond en vuilniszakken. Tsja, wie moet dat opruimen dan van hen? Op een camping ruim je toch je eigen troep op.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:26:56 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156359157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar zal de eigenaar heus wel voor vergoed worden. Die zijn niet gek. Het is trouwens maar een fluthuisje verder, vast 2 km van het centrum of verder:
[ afbeelding ]
Bijna geen ramen. Gazonnetje als tuin. Matig onderhouden. Zou jij er willen zitten dan?

Beter dan; geen ramen. Een stapel beton als tuin. Niet onderhouden en op 10 minuten reisafstand van IS.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:28:18 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156359198
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:26 schreef xzaz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beter dan; geen ramen. Een stapel beton als tuin. Niet onderhouden en op 10 minuten reisafstand van IS.
Nee, dat klopt.Het is ook prima of in ieder geval goed zat hoor! Ze komen ook ongevraagd en onverwacht, dus moeten ze tevreden zijn met een dak en een bed.
The End Times are wild
pi_156359250
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:26 schreef xzaz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Berlijn, hoe denk je dat dat eruit zag toen de nazi's zich overgaven?
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:30:26 #116
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156359272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

....?
pi_156359285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:30 schreef xzaz het volgende:

[..]

....?
Wat denk je?
I´m back.
pi_156359310
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

hoe denk je dat het er nu uit zou hebben gezien als alle mensen uit Berlijn waren gevlucht en nooit meer terug waren gekeerd????
  donderdag 24 september 2015 @ 21:31:37 #119
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156359325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat denk je?
"Wat is je punt?"
pi_156359370
quote:
2s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef Evertjan het volgende:

[..]

hoe denk je dat het er nu uit zou hebben gezien als alle mensen uit Berlijn waren gevlucht en nooit meer terug waren gekeerd????
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_156359413
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef xzaz het volgende:

[..]

"Wat is je punt?"
Dat ze het weer hebben opgebouwd, dus ja, is er een intrinsieke reden om je permanent in Swifterbant te vestigen?
I´m back.
pi_156359434
quote:
2s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:31 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje mijn punt dus. Geen reden om je permanent ergens anders te vestigen.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:35:20 #123
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156359461
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat ze het weer hebben opgebouwd, dus ja, is er een intrinsieke reden om je permanent in Swifterbant te vestigen?
Je weet dat IS niet op heeft opgegeven en dat de leider van IS zichzelf niet door het hoofd heeft geschoten?
  donderdag 24 september 2015 @ 21:36:37 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156359506
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje mijn punt dus. Geen reden om je permanent ergens anders te vestigen.
De mensen die uit Berlijn vluchtten kwamen niet ergens terecht waar het 10x beter was als in Berlijn voor de oorlog. Dat geldt voor de Syriërs wel natuurlijk. In ieder geval voor een groot deel.
The End Times are wild
pi_156359569
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

De mensen die uit Berlijn vluchtten kwamen niet ergens terecht waar het 10x beter was als in Berlijn voor de oorlog. Dat geldt voor de Syriërs wel natuurlijk. In ieder geval voor een groot deel.
Niet waar, want ze willen hun nieuwe land precies weer zo inrichten als hun oude land, terwijl ze weten dat dat tot hommeles leidt.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')