Ik heb ook heel lang haar en mijn doucheput is na het haren wassen altijd mooi schoon.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:34 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ieuwwww idd, die meisjes met dat lange haar en dan die vieze doucheputjes
Nee. We moeten verlangen dat vluchtelingen aanwijzingen opvolgen. Dus als ze wordt verteld dat ze hun huis moeten schoonmaken, dan doen ze dat ook. Zo niet, dat staat het vliegtuig naar Iran, Eritrea of wat voor bestemming dan ook voor ze klaar.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We moeten gewoon meteen een dweil en emmer geven bij binnenkomst van vluchtelingen idd.
'We sturen u terug naar een oorlogsgebied omdat u weigert de vloer te dweilen'.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. We moeten verlangen dat vluchtelingen aanwijzingen opvolgen. Dus als ze wordt verteld dat ze hun huis moeten schoonmaken, dan doen ze dat ook. Zo niet, dat staat het vliegtuig naar Iran, Eritrea of wat voor bestemming dan ook voor ze klaar.
Ja, okee, maar dat geldt dan voor iedereen in NL hè.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. We moeten verlangen dat vluchtelingen aanwijzingen opvolgen. Dus als ze wordt verteld dat ze hun huis moeten schoonmaken, dan doen ze dat ook. Zo niet, dat staat het vliegtuig naar Iran, Eritrea of wat voor bestemming dan ook voor ze klaar.
Dat gaan ze sowieso doen. Dus wat maakt het dan verder uit of ze hun eigen huis schoonhouden?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:10 schreef Nobu het volgende:
Ze hoeven hun huis ook niet te poetsen, als ze mijn verlepte bejaardenbillen maar wassen in de toekomst.
Nou inderdaad. Als ze maar wel eerst even hun handen en voeten wassen voordat ze mijn aanleunwoning betreden.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat gaan ze sowieso doen. Dus wat maakt het dan verder uit of ze hun eigen huis schoonhouden?
Voordat ze bidden wassen ze even handen, voeten en anus.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als ze maar wel eerst even hun handen en voeten wassen voordat ze mijn aanleunwoning betreden.
Je verwacht dat deze mannen zich laten omscholen tot bejaardenverzorger?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als ze maar wel eerst even hun handen en voeten wassen voordat ze mijn aanleunwoning betreden.
Er zijn uitzonderingen die het wel opruimen, mijn dochter moest ik elke keer zeggen dat ze het doucheputje leeg moest halenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:08 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang haar en mijn doucheput is na het haren wassen altijd mooi schoon.
Dus het kan wel.![]()
Man van 50 jaar die vrouw gaat worden.
Inderdaad ja. Omdat u weigert om zich te houden aan de afspraken die we met u maken. Overigens komen slechts 4 mensen uit Syrië, de anderen komen niet uit een oorlogsgebied.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'We sturen u terug naar een oorlogsgebied omdat u weigert de vloer te dweilen'.
Mensen die regels aan hun laars lappen, moeten daarvan consequenties ondervinden ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar dat geldt dan voor iedereen in NL hè.
Niet allemaal, dat moge duidelijk zijn. Sommigen moeten natuurlijk als ingenieur of arts aan het werk, anders draait onze samenleving in de soep.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:28 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Je verwacht dat deze mannen zich laten omscholen tot bejaardenverzorger?
Soort schoonmaakpolitie langs de deuren laten gaan?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die regels aan hun laars lappen, moeten daarvan consequenties ondervinden ja.
Oké man.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Omdat u weigert om zich te houden aan de afspraken die we met u maken. Overigens komen slechts 4 mensen uit Syrië, de anderen komen niet uit een oorlogsgebied.
Het kan me niet schelen hoe je het noemt. Als ik ergens een huis huur, moet ik me ook aan bepaalde regels houden. Dus dat geldt voor asielzoekers die in een huis zitten net zo goed.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Soort schoonmaakpolitie langs de deuren laten gaan?
Mensen aan afspraken houden lijkt me heel normaal. Sancties / consequenties eraan verbinden wanneer ze dat stelselmatig niet doen, trouwens ook.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké man.
Je bent een apart kereltje.
Prima om consequenties te verbinden aan dergelijk wangedrag, maar er is nog altijd een groot gebied tussen niks doen en iemand terugsturen naar een oorlogsgebied.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen aan afspraken houden lijkt me heel normaal. Sancties / consequenties eraan verbinden wanneer ze dat stelselmatig niet doen, trouwens ook.
Verder neem ik je sneue, persoonlijke aanval voor kennisgeving aan. Ik sta er ver boven.
Gelul, ik zou zeker geen ambtenaar van de gemeente toelaten tot dit pand om te controleren of de badkamer wel goed is schoongemaakt. Dat hoeven die vluchtelingen ook niet en dus maken sommigen er een puinzooi van, want geen vrouwen aanwezig, en andere ruimen de boel op. Dat is een beetje het risico dat je loopt. Dat zij verder wat minder letten op hun milieu en papiertjes e.d. zomaar op de grond gooien, mag waar zijn, maar dat is niet intrinsiek verbonden aan hun religie. Ben je wel eens in Zuid-Europese landen geweest? Zelfde laken een pak, en ik vind trouwens ook steeds meer in NL. Ik heb er wrs net als jij een grondige hekel aan en voed mijn dochter op met het besef absoluut nooit ergens een kolere bende achter te laten en alles op te ruimen, maar dat doet toch niet iedereen... helaas. Wat dat betreft ook veel NL'ers die dat geleerd moet worden.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen hoe je het noemt. Als ik ergens een huis huur, moet ik me ook aan bepaalde regels houden. Dus dat geldt voor asielzoekers die in een huis zitten net zo goed.
We krijgen enorm veel asielzoekers binnen, dus voor hen tien anderen. Aanpassen, aanwijzingen opvolgen, of oprotten. Heel simpel.
Ok Hans.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:50 schreef BlaZ het volgende:
Kunnen ze er niet wat alleenstaande vrouwelijke asielzoeksters bijplaatsen. Die kunnen dan mooi als slavinnen dienen, verkracht worden en schoonmaken.
Dan is het in ieder geval schoon.
Als ze zo omgaan met de spullen die ze zomaar krijgen, ja natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alle mensen die hun keuken niet willen schoonmaken het land uit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |