Helemaal met je eensquote:Op donderdag 24 september 2015 13:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is vreemd want het probleem is niet dat ze het niet kunnen, het probleem is dat ze het niet doen. Met voordoen is de noodzaak om het wel te doen ook weer weg. Ik zou het eerlijk gezegd gewoon vies laten worden, succes ermee en als er schade aan het huis of omgeving ontstaat moeten ze uit het huis gezet worden. Ik zou hooguit een wat meer ingeburgerde moslim ze laten uitleggen dat ze niet meer thuis zijn en zich moeten aanpassen en dat het anders vervelende gevolgen gaat hebben.
Ieuwwww idd, die meisjes met dat lange haar en dan die vieze doucheputjesquote:Op donderdag 24 september 2015 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grootste smeerkezen in studentenhuizen zijn de meisjes.
Vooral de badkamers jaquote:Op donderdag 24 september 2015 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grootste smeerkezen in studentenhuizen zijn de meisjes.
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:34 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ieuwwww idd, die meisjes met dat lange haar en dan die vieze doucheputjes
Niet alleen de badkamers en de haren in het afvoerputje, probeer er maar afspraken mee te maken. Ik heb in de tijd dat ik op studentenflats woonde nog nooit een meisje gezien die aan gezamenlijke schoonmaaktaken meedeed. Nog nooit een meisje gezien die de vuilniszakken buiten zette. Ergens een doekje overheen halen? Ben jij nou helemaal gek.quote:
Wat voor consequenties dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is vreemd want het probleem is niet dat ze het niet kunnen, het probleem is dat ze het niet doen. Met voordoen is de noodzaak om het wel te doen ook weer weg. Ik zou het eerlijk gezegd gewoon vies laten worden, succes ermee en als er schade aan het huis of omgeving ontstaat moeten ze uit het huis gezet worden. Ik zou hooguit een wat meer ingeburgerde moslim ze laten uitleggen dat ze niet meer thuis zijn en zich moeten aanpassen en dat het anders vervelende gevolgen gaat hebben.
Heb je die wasbak gezien"? Die zag er zo al uit toen ze er 2 maanden geleden in trokken. Je krijgt het niet voor elkaar om die wasbak zo goor te krijgen binnen 2 maanden, net zoals die smerige kitranden.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:11 schreef Fera het volgende:
Zelfs die kleine aanpassing aan de Westerse samenleving kan niet gemaakt worden. Je eigen troep opruimen. Flikker dan maar weer op. Ondankbaar tuig.
Even gefixt.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:37 schreef Lothiriel het volgende: 'Hoewel de maatschappelijke assistenten het hen meermaals hebben voorgedaan, weigeren ze systematisch om te poetsen. Volgens hen is dat vrouwenwerk.
Alle mensen die hun keuken niet willen schoonmaken het land uit!quote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Sjezus Christus.. dat vlucht voor een oorlog en is te beroerd om zg vrouwenwerk te doen? Als ze eisen gasn stellen flikkeren ze maar weer op. Ze mogen blij zijn dat ze onderdak krijgen en vreten en nog zakgeld ook.
Zal meer het gedrag zijn waarom het in het nieuws komt.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
Maar wel bijzonder dat zelfs een smerige gootsteen tegenwoordig al het nieuws haalt.
Als het hun eigen huis zou zijn dan mochten ze hun gootsteen wellicht zo vuil maken als ze maar willen.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
Maar wel bijzonder dat zelfs een smerige gootsteen tegenwoordig al het nieuws haalt.
De reporter was waarschijnlijk dolblij dat hij eindelijk nieuws hadquote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, ze zitten in hun eigen rotzooi, dus ze moeten het vooral zelf weten. Als ze die woning straks verlaten, moeten ze het wel opruimen, desnoods boete als ze dat niet doen. En aangezien ze die boete niet kunnen betalen, moeten ze dan maar in gijzeling worden genomen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:10 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Geen idee. Dit zijn foto's die bij het artikel stonden. Zou best kunnen dat het inderdaad nog meevalt. Na 1,5 maand niet poetsen zou je huis dan ook nog geen ranzige zwijnenstal mogen zijn (denk ik).
Misschien draaien ze wel bij als het écht vuil wordt.
Mensen gijzelen omdat ze niet schoonmaken. Gaat het verder wel goed met je?quote:Op donderdag 24 september 2015 16:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, ze zitten in hun eigen rotzooi, dus ze moeten het vooral zelf weten. Als ze die woning straks verlaten, moeten ze het wel opruimen, desnoods boete als ze dat niet doen. En aangezien ze die boete niet kunnen betalen, moeten ze dan maar in gijzeling worden genomen.
Daarom ook met het gezicht op het aanrecht drukken als je ze van achter neemt en dan als een vuile lap met het gezicht erover heen lappen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen de badkamers en de haren in het afvoerputje, probeer er maar afspraken mee te maken. Ik heb in de tijd dat ik op studentenflats woonde nog nooit een meisje gezien die aan gezamenlijke schoonmaaktaken meedeed. Nog nooit een meisje gezien die de vuilniszakken buiten zette. Ergens een doekje overheen halen? Ben jij nou helemaal gek.
Nee, als ze de boete niet betalen, maar er komt geen boete. Is verder gewoon het beleid hier in Nederland, mensen die hun boetes niet betalen worden gegijzeld. Ook boetes voor zes kilometer te hard rijden.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen gijzelen omdat ze niet schoonmaken. Gaat het verder wel goed met je?
We moeten gewoon meteen een dweil en emmer geven bij binnenkomst van vluchtelingen idd.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn hier in West-Europa zulke softies dat we dit gewoon op z'n beloop laten. We hebben last van doorgeslagen tolerantie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |