abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156354993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:58 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof eigenlijk geen bal van de legitimiteit van hun weigering, er zullen meer dan genoeg situaties in hun thuisland zijn waar vrouwen helemaal niet mogen komen, dus dan zullen ze de boel ook zelf moeten schoonmaken.

Of het zijn rijke vluchtelingen en dan huren ze maar iemand in om dat "vrouwenwerk" te doen.
Net als Koos?
I´m back.
pi_156355021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:50 schreef BlaZ het volgende:
Kunnen ze er niet wat alleenstaande vrouwelijke asielzoeksters bijplaatsen. Die kunnen dan mooi als slavinnen dienen, verkracht worden en schoonmaken.

Dan is het in ieder geval schoon.
Of een soort "moslim zoekt blanke slavin" programma maken bij de KRO?
I´m back.
pi_156355077
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Net als Koos?
Ik weet niet welke je bedoelt, en ik ben er vrij zeker van dat je niet een van de twee bedoelt die ik in gedachten heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 september 2015 @ 19:10:53 #79
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_156355123
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Of een soort "moslim zoekt blanke slavin" programma maken bij de KRO?
Je hoort wel ooit dat moordenaars in de gevangenis allerlei vrouwen aantrekken, dus ik stel voor dat we het veranderen naar : "oorlogsmisdadiger zoekt vrouw".

Ze krijgen 60 euro per week, als ze daarvan met 8 man 5 euro per week daarvan reserveren voor schoonmaak moet je toch wel gedaan krijgen kunnen.
Voor 40 euro per week is een schoonmaakster vinden niet zo´n probleem lijkt me?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_156355165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet welke je bedoelt, en ik ben er vrij zeker van dat je niet een van de twee bedoelt die ik in gedachten heb.
KoosVogels de user. Ook te belazerd om schoon te maken, huurt dus een schoonmaakster in. NLse jongen van een jaar of nog geen 30.
I´m back.
  donderdag 24 september 2015 @ 19:13:10 #81
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_156355172
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

KoosVogels de user. Ook te belazerd om schoon te maken, huurt dus een schoonmaakster in. NLse jongen van een jaar of nog geen 30.
3x per week een schoonmaakster hier :P, ik begrijp die kerels wel. Dat kost slechts 105 euro per maand overigens hier in Mexico.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_156355176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Je hoort wel ooit dat moordenaars in de gevangenis allerlei vrouwen aantrekken, dus ik stel voor dat we het veranderen naar : "oorlogsmisdadiger zoekt vrouw".

Ze krijgen 60 euro per week, als ze daarvan met 8 man 5 euro per week daarvan reserveren voor schoonmaak moet je toch wel gedaan krijgen kunnen.
Voor 40 euro per week is een schoonmaakster vinden niet zo´n probleem lijkt me?
Ja, maar ze kunnen ook gewoon salaris in natura geven meteen.
I´m back.
pi_156355279
Echte mannen houden van entropie.

Als ik m'n memoires schrijf, schrijf ik 't liefst over de glasscherven op de grond en het verval. Niet over het poetsen van kastjes en het boenen van de vloer.
pi_156355282
quote:

[..]

Of je dingen zelf doet of laat doen maakt niet zoveel uit, maar het op z'n beloop laten omdat je te beroerd bent het zelf te doen en iemand ervoor te betalen maakt wel uit.

Het is het een of het ander, de schoonmaakster kan er ook weer fijn van op vakantie.
Mijn schoonmaakster rijdt gewoon een leukere auto dan ik :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156355313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je dingen zelf doet of laat doen maakt niet zoveel uit, maar het op z'n beloop laten omdat je te beroerd bent het zelf te doen en iemand ervoor te betalen maakt wel uit.

Het is het een of het ander, de schoonmaakster kan er ook weer fijn van op vakantie.
Onze schoonmaakster kan alleen van het schoonmaken van de kamer van onze tiener dochter 3 x per jaar op vakantie (all-inclusive).
I´m back.
pi_156355342
O, en ze rijdt er geen auto van, maar heeft een soort ufootje...
I´m back.
pi_156355392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een volkswagen?
pi_156355602
Ja, en alle Nederlanders zijn allemaal héél erg proper :Y :Y :Y

Geloof je het zelf :') Dit is toch geen nieuws, mensen, kom op zeg. Zoals iemand al terecht zei: er zijn meer dan genoeg studentenhuizen smeriger. Hun probleem hoor, zij moeten er in leven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156355710
quote:

[..]

Heel veel lui van mijn leeftijd doen dat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156355764
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heel veel lui van mijn leeftijd doen dat.
Vrijgezelle?
I´m back.
pi_156355773
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en alle Nederlanders zijn allemaal héél erg proper :Y :Y :Y

Geloof je het zelf :') Dit is toch geen nieuws, mensen, kom op zeg. Zoals iemand al terecht zei: er zijn meer dan genoeg studentenhuizen smeriger. Hun probleem hoor, zij moeten er in leven.
Ziekenhuizen zijn tegenwoordig zelfs smerig.
I´m back.
pi_156355789
Dan laat je ze lekker zitten in hun troep :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156355875
Dit zijn stuk voor stuk hoogopgeleide mensen die Nederland van de ondergang gaan redden.

Wie zei er ook alweer dat de cultuur en normen en waarden van deze mensen niet verschilden van de onze, was jij dat Koos?
pi_156355979
Nog even en ze gaan hier ook homo's van het dak gooien. De Nederlandse oplossing gaat dan zijn om vangnetten om AZC's te plaatsen, want zo zijn we toch begripvol en solidair.

Het is misselijkmakend allemaal.
pi_156356124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vrijgezelle?
Nee hoor.
pi_156356159
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee hoor.
Nou ja, ik ben dan misschien een tikkeltje ouderwets. Schoonmaken hoort gewoon bij het leven. Net als onderhoud.
I´m back.
pi_156356193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:46 schreef Nintex het volgende:
Nog even en ze gaan hier ook homo's van het dak gooien. De Nederlandse oplossing gaat dan zijn om vangnetten om AZC's te plaatsen, want zo zijn we toch begripvol en solidair.

Het is misselijkmakend allemaal.
Klopt idd, het homo's van hoge gebouwen werpen wordt dan een soort symbolische daad van zelfreiniging bij moslims.
I´m back.
pi_156356216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan laat je ze lekker zitten in hun troep :')
Dit idd.
I´m back.
pi_156356500
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen gijzelen omdat ze niet schoonmaken. Gaat het verder wel goed met je?
Je hebt gelijk, laten we ze vooral de woning maar smerig maken. Je zou ze maar voor het hoofd stoten door te vragen of ze even normaal willen doen, the horror.
pi_156356641
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben dan misschien een tikkeltje ouderwets. Schoonmaken hoort gewoon bij het leven. Net als onderhoud.
Veel jongvolwassenen werken de hele week en hebben geen zin om nog een keer het huis schoon te maken als ze thuiskomen.

En om je vriendin nou alles te laten doen als ze er is, is ook wat lullig natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')