Net als Koos?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:58 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof eigenlijk geen bal van de legitimiteit van hun weigering, er zullen meer dan genoeg situaties in hun thuisland zijn waar vrouwen helemaal niet mogen komen, dus dan zullen ze de boel ook zelf moeten schoonmaken.
Of het zijn rijke vluchtelingen en dan huren ze maar iemand in om dat "vrouwenwerk" te doen.
Of een soort "moslim zoekt blanke slavin" programma maken bij de KRO?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:50 schreef BlaZ het volgende:
Kunnen ze er niet wat alleenstaande vrouwelijke asielzoeksters bijplaatsen. Die kunnen dan mooi als slavinnen dienen, verkracht worden en schoonmaken.
Dan is het in ieder geval schoon.
Ik weet niet welke je bedoelt, en ik ben er vrij zeker van dat je niet een van de twee bedoelt die ik in gedachten heb.quote:
Je hoort wel ooit dat moordenaars in de gevangenis allerlei vrouwen aantrekken, dus ik stel voor dat we het veranderen naar : "oorlogsmisdadiger zoekt vrouw".quote:Op donderdag 24 september 2015 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of een soort "moslim zoekt blanke slavin" programma maken bij de KRO?
KoosVogels de user. Ook te belazerd om schoon te maken, huurt dus een schoonmaakster in. NLse jongen van een jaar of nog geen 30.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je bedoelt, en ik ben er vrij zeker van dat je niet een van de twee bedoelt die ik in gedachten heb.
3x per week een schoonmaakster hierquote:Op donderdag 24 september 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
KoosVogels de user. Ook te belazerd om schoon te maken, huurt dus een schoonmaakster in. NLse jongen van een jaar of nog geen 30.
Ja, maar ze kunnen ook gewoon salaris in natura geven meteen.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je hoort wel ooit dat moordenaars in de gevangenis allerlei vrouwen aantrekken, dus ik stel voor dat we het veranderen naar : "oorlogsmisdadiger zoekt vrouw".
Ze krijgen 60 euro per week, als ze daarvan met 8 man 5 euro per week daarvan reserveren voor schoonmaak moet je toch wel gedaan krijgen kunnen.
Voor 40 euro per week is een schoonmaakster vinden niet zo´n probleem lijkt me?
Of je dingen zelf doet of laat doen maakt niet zoveel uit, maar het op z'n beloop laten omdat je te beroerd bent het zelf te doen en iemand ervoor te betalen maakt wel uit.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
KoosVogels de user. Ook te belazerd om schoon te maken, huurt dus een schoonmaakster in. NLse jongen van een jaar of nog geen 30.
Onze schoonmaakster kan alleen van het schoonmaken van de kamer van onze tiener dochter 3 x per jaar op vakantie (all-inclusive).quote:Op donderdag 24 september 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je dingen zelf doet of laat doen maakt niet zoveel uit, maar het op z'n beloop laten omdat je te beroerd bent het zelf te doen en iemand ervoor te betalen maakt wel uit.
Het is het een of het ander, de schoonmaakster kan er ook weer fijn van op vakantie.
Mijn schoonmaakster rijdt gewoon een leukere auto dan ik
Een volkswagen?quote:Op donderdag 24 september 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je dingen zelf doet of laat doen maakt niet zoveel uit, maar het op z'n beloop laten omdat je te beroerd bent het zelf te doen en iemand ervoor te betalen maakt wel uit.
Het is het een of het ander, de schoonmaakster kan er ook weer fijn van op vakantie.
Mijn schoonmaakster rijdt gewoon een leukere auto dan ik
Heel veel lui van mijn leeftijd doen dat.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrijgezelle?quote:Op donderdag 24 september 2015 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel veel lui van mijn leeftijd doen dat.
Ziekenhuizen zijn tegenwoordig zelfs smerig.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en alle Nederlanders zijn allemaal héél erg proper![]()
![]()
Geloof je het zelfDit is toch geen nieuws, mensen, kom op zeg. Zoals iemand al terecht zei: er zijn meer dan genoeg studentenhuizen smeriger. Hun probleem hoor, zij moeten er in leven.
Nee hoor.quote:
Nou ja, ik ben dan misschien een tikkeltje ouderwets. Schoonmaken hoort gewoon bij het leven. Net als onderhoud.quote:
Klopt idd, het homo's van hoge gebouwen werpen wordt dan een soort symbolische daad van zelfreiniging bij moslims.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:46 schreef Nintex het volgende:
Nog even en ze gaan hier ook homo's van het dak gooien. De Nederlandse oplossing gaat dan zijn om vangnetten om AZC's te plaatsen, want zo zijn we toch begripvol en solidair.
Het is misselijkmakend allemaal.
Dit idd.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan laat je ze lekker zitten in hun troep
Je hebt gelijk, laten we ze vooral de woning maar smerig maken. Je zou ze maar voor het hoofd stoten door te vragen of ze even normaal willen doen, the horror.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen gijzelen omdat ze niet schoonmaken. Gaat het verder wel goed met je?
Veel jongvolwassenen werken de hele week en hebben geen zin om nog een keer het huis schoon te maken als ze thuiskomen.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dan misschien een tikkeltje ouderwets. Schoonmaken hoort gewoon bij het leven. Net als onderhoud.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |