Jam. Wat gaat uw drank vaan keuze zijn?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt onmeunig veel zin om mezelf te bezatten na deze dag.
cola lightquote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jam. Wat gaat uw drank vaan keuze zijn?
Als je zou drinken bedoel je? Ik snap je nietquote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn behandelaar zou trots op me zijn.
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb zin om mezelf te belonen na deze dag.
ik heb de prikkels al goed geanalyseerd en geaccepteerd.
mijn behandelaar zou trots op me zijn.
Swek! Niet eens Zero. Deze man is zeker van zijn identiteit.quote:
Shoppa?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
zit echt te twijfelen om uur te fietsen en dan shoppa te gaan of gewoon lekker thuisblijven en niks doen
dat ik mn prikkels goed heb geanalyseerd en heb geaccepteerd dat die prikkels er zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zou drinken bedoel je? Ik snap je niet
Oh zoquote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat ik mn prikkels goed heb geanalyseerd en heb geaccepteerd dat die prikkels er zijn
Allemaal één pot nat dat Brabantquote:Op woensdag 23 september 2015 16:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ew. Nee. Zelfs Eindhovenaren zijn al verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Badschaap. Dat zal met nog wel meer mensen verschillenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:41 schreef badschaap het volgende:
Mijn moeder en ik, wij hebben exact tegenovergestelde politieke meningen
jij rechts en zij links?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:41 schreef badschaap het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:41 schreef badschaap het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat dat BrabantMaar je ben wel altijd welkom hier in brabant om een biertje te komen drinken, daar kunnen de mensen van boven de rivieren nog wat van lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh leuk wanneer mag ik langskomenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar je ben wel altijd welkom hier in brabant om een biertje te komen drinken, daar kunnen de mensen van boven de rivieren nog wat van leren
paxcon is hier ook welkom als hij een keertje een jointje wil roken hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar je ben wel altijd welkom hier in brabant om een biertje te komen drinken, daar kunnen de mensen van boven de rivieren nog wat van leren
Ik nodig overigens bij deze heel de SC uit om bij me langs te komen voor een biertjequote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 23 september 2015 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik nodig overigens bij deze heel deze SC uit om bij me langs te komen voor een biertje
Jij bent er zo een die rechts schreeuwt maar tegelijkertijd populistisch over ouderen roeptoetert?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paxcon is hier ook welkom als hij een keertje een jointje wil roken hoor
Paxcon blowt niet. Ik kom wel keer joint roken.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paxcon is hier ook welkom als hij een keertje een jointje wil roken hoor
ik ben absoluut niet rechtsquote:Op woensdag 23 september 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die rechts schreeuwt maar tegelijkertijd populistisch over ouderen roeptoetert?
Mijn mening is gewoon over het algemeen rechts: je moet er zelf wat van maken, de overheid hoeft je handje niet vast te houden. Ik vind alleen wel dat nederland gewoon goede zorg voor iedereen beschikbaar moet blijven stellen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die rechts schreeuwt maar tegelijkertijd populistisch over ouderen roeptoetert?
Moest naar badschaap sorryquote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben absoluut niet rechts
hou me sowieso niet bezig met politiek
moet je wel je tattoo's en piercings afdoenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paxcon blowt niet. Ik kom wel keer joint roken.
Hij blowt wel, maar niet op joints.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paxcon blowt niet. Ik kom wel keer joint roken.
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel je tattoo's en piercings afdoen
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij blowt wel, maar niet op joints.
doe even niet zo ordinairquote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij blowt wel, maar niet op joints.
streetwisequote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben knappe twintiger
maar ook wijs
mp3?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
godverdomme moet echt leren mijn mp3 speler uit te zetten als ik hem niet gebruik
want met een containerwoning geef je ze geen woning?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef badschaap het volgende:
Verder ben ik ook van mening dat je geaccepteerde azielzoekers beter onder kan brengen in containerwoningen; laat ze zelf werken voor een huurhuis i.p.v ze het te geven
Ik wou tijdje terug de mijne ook weer aanslingeren maar krijg hem niet aan. Computer pakt hem wel maar als ik de usbkabel eruit haal krijg ik hem niet meer aanquote:Op woensdag 23 september 2015 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
mp3?
ben ik weer in 2008 beland?
ja klopt, de mensem die door oorlog alles kwijt zijn in een containertje proppen, en de rest maar handje ophouden want ze zijn zo zielig omdat ze niet willen werkenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef badschaap het volgende:
Verder ben ik ook van mening dat je geaccepteerde azielzoekers beter onder kan brengen in containerwoningen; laat ze zelf werken voor een huurhuis i.p.v ze het te geven
neequote:Op woensdag 23 september 2015 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
mp3?
ben ik weer in 2008 beland?
Ja containerwoning is echt een prima oplossing als je met je hele gezin hierheen vluchtquote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef badschaap het volgende:
Het zijn niet allemaal oorlogsvluchtelingen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja klopt, de mensem die door oorlog alles kwijt zijn in een containertje proppen, en de rest maar handje ophouden want ze zijn zo zielig omdat ze niet willen werken
Gelukkig zijn het dan ook veel jonge mannenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja containerwoning is echt een prima oplossing als je met je hele gezin hierheen vlucht.
Heel veel wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal oorlogsvluchtelingen.
zouden ze bij jou ook moeten doenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef badschaap het volgende:
Een containerwoning heeft tenminste niet het comfort van een normaal huis. Dan stimuleer je ze om te gaan werken, en bijvoorbeeld Nederlands te leren om uberhaubt een baan te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
want met een containerwoning geef je ze geen woning?
en welk werk?
is kloon van OFquote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef Typisch het volgende:
badschaap is geestelijk een beetje beperkt
spuit 11quote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef Typisch het volgende:
badschaap is geestelijk een beetje beperkt
In Turkije zijn het sowieso al geen oorlogvluchtelingen meer.quote:
Heb je hier bronnen voor?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
Een containerwoning heeft tenminste niet het comfort van een normaal huis. Dan stimuleer je ze om te gaan werken, en bijvoorbeeld Nederlands te leren om uberhaubt een baan te kunnen krijgen.
Nee je bent een intens achterlijke populistquote:Op woensdag 23 september 2015 16:50 schreef badschaap het volgende:
Ik ben tenminste geen linkse boomknuffelaar of een D66 landverrader
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat dat BrabantNouja. Ik snap het zeker voor jou wel. Maar ga 20 minuten met de trein en iedereen in Eindhoven lijkt een of andere flikker met hun accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ze willen ook wel werken als ze een huurhuis hebben hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee, maar is toch gewoon logisch geredeneerd?
Nom. Doen.quote:
Oei nice.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Jägermeister staat in de diepvries
Jij was toch iemand met een zachte g die juicht voor ajax?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:50 schreef badschaap het volgende:
Ik ben tenminste geen linkse boomknuffelaar of een D66 landverrader
In tegenstelling tot wat vluchtelingenorganisaties en de reguliere media suggereren, is slechts 20% van de vluchtelingen afkomstig uit Syrië. Van de 213.000 mensen die het in april, mei en juni gelukt is om Europa binnen te komen, zijn er ongeveer 44.000 vertrokken uit het door oorlog verscheurde land. Dit blijkt uit cijfers van het statistiekbureau van de Europese Unie, Eurostat.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze willen ook wel werken als ze een huurhuis hebben hoor
Populist omdat ik niet voor de opvang van grote aantallen azielzoekers ben?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je bent een intens achterlijke populist
Jaquote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Populist omdat ik niet voor de opvang van grote aantallen azielzoekers ben?
Oke dan.![]()
hehequote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja. Ik snap het zeker voor jou wel. Maar ga 20 minuten met de trein en iedereen in Eindhoven lijkt een of andere flikker met hun accent.
Oké misschien geen Syrië maar Syrië is niet het enige land waar ellende is/was.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat vluchtelingenorganisaties en de reguliere media suggereren, is slechts 20% van de vluchtelingen afkomstig uit Syrië. Van de 213.000 mensen die het in april, mei en juni gelukt is om Europa binnen te komen, zijn er ongeveer 44.000 vertrokken uit het door oorlog verscheurde land. Dit blijkt uit cijfers van het statistiekbureau van de Europese Unie, Eurostat.
Waarom hebben ze het het dan alleen over Syrie.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké misschien geen Syrië maar Syrië is niet het enige land waar ellende is/was.
Hoe wil jij die mensen uit elkaar halen zonder ze eerst op te vangen? De sorteerhoed?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:52 schreef badschaap het volgende:
Kijk mensen die een oorlog ontvluchten mogen sws wel komen, Maar de mensen die hierheen komen omdat ze er puur economisch op vooruit willen gaan, die mensen, die mogen héél snel terug naar land van herkomst
Ze willen ook niet naar oost-europa. Zuid-oost europa of de baltische staten.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die beginnen over prima opvang in de regio:
http://www.vice.com/nl/re(...)utm_source=vicefbned
Ja kijk ik vind dat ze daar weinig over te zeggen hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze willen ook niet naar oost-europa. Zuid-oost europa of de baltische staten.
Want daar moeten ze werken om centjes te krijgen. Hier krijgen ze én gratis geld én een gratis huisquote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Nederland, Duitsland en Frankrijk kunnen het ook niet aan, dus oost-europa moet ook gewoon wat doen. Maar daar heb je ook weer Roma-problemen enzo, dus dat gaat ook niet heel lekkerquote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe wil jij die mensen uit elkaar halen zonder ze eerst op te vangen? De sorteerhoed?
Hoezo niet? Jij wil mensen verplichten ergens te wonen, sociaal zeg.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kijk ik vind dat ze daar weinig over te zeggen hebben.
`quote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jij altijdquote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh leuk wanneer mag ik langskomen
En 300k Ukrainers in een Polen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Nederland, Duitsland en Frankrijk kunnen het ook niet aan, dus oost-europa moet ook gewoon wat doen. Maar daar heb je ook weer Roma-problemen enzo, dus dat gaat ook niet heel lekker
En daar ligt dus het probleem, als ze eenmaal binnen zijn in het Schengengebied kunnen ze vrij reizen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kijk ik vind dat ze daar weinig over te zeggen hebben.
Omdat alle vluchtelingen niet echt zelf kunnen kiezen in welk land ze willen wonen (vind ik), vooral nu niet meer omdat het gewoon allemaal verdeeld moet worden over Europa *en beetje Amerika, Australië enz*.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jij wil mensen verplichten ergens te wonen, sociaal zeg.
En dan heb je nog een schengen akkoord.
Wauw ik ben vroeger in dat park geweestquote:Op woensdag 23 september 2015 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
In de autotron zitten enkel "klootzakken". Ik ben opgegroeid in Rosmalen en daar lopen nu dus bendes van Syrische mannen rond heel de dag door het centrum.
Oh nee, daarom doorkruisen ze eerst 7 veilige landen om naar hier te komen, Omdat ze 'niet zelf kunnen kiezen'quote:Op woensdag 23 september 2015 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat alle vluchtelingen niet echt zelf kunnen kiezen in welk land ze willen wonen, vooral nu niet meer omdat het gewoon allemaal verdeeld moet worden over Europa *en beetje Amerika, Australië enz*.
Er zijn open grenzen. Dan moet je mensen gaan opsluiten.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat alle vluchtelingen niet echt zelf kunnen kiezen in welk land ze willen wonen (vind ik), vooral nu niet meer omdat het gewoon allemaal verdeeld moet worden over Europa *en beetje Amerika, Australië enz*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |