Paxcon blowt niet. Ik kom wel keer joint roken.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paxcon is hier ook welkom als hij een keertje een jointje wil roken hoor
ik ben absoluut niet rechtsquote:Op woensdag 23 september 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die rechts schreeuwt maar tegelijkertijd populistisch over ouderen roeptoetert?
Mijn mening is gewoon over het algemeen rechts: je moet er zelf wat van maken, de overheid hoeft je handje niet vast te houden. Ik vind alleen wel dat nederland gewoon goede zorg voor iedereen beschikbaar moet blijven stellen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die rechts schreeuwt maar tegelijkertijd populistisch over ouderen roeptoetert?
Moest naar badschaap sorryquote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben absoluut niet rechts
hou me sowieso niet bezig met politiek
moet je wel je tattoo's en piercings afdoenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paxcon blowt niet. Ik kom wel keer joint roken.
Hij blowt wel, maar niet op joints.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paxcon blowt niet. Ik kom wel keer joint roken.
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel je tattoo's en piercings afdoen
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij blowt wel, maar niet op joints.
doe even niet zo ordinairquote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij blowt wel, maar niet op joints.
streetwisequote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben knappe twintiger
maar ook wijs
mp3?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
godverdomme moet echt leren mijn mp3 speler uit te zetten als ik hem niet gebruik
want met een containerwoning geef je ze geen woning?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef badschaap het volgende:
Verder ben ik ook van mening dat je geaccepteerde azielzoekers beter onder kan brengen in containerwoningen; laat ze zelf werken voor een huurhuis i.p.v ze het te geven
Ik wou tijdje terug de mijne ook weer aanslingeren maar krijg hem niet aan. Computer pakt hem wel maar als ik de usbkabel eruit haal krijg ik hem niet meer aanquote:Op woensdag 23 september 2015 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
mp3?
ben ik weer in 2008 beland?
ja klopt, de mensem die door oorlog alles kwijt zijn in een containertje proppen, en de rest maar handje ophouden want ze zijn zo zielig omdat ze niet willen werkenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef badschaap het volgende:
Verder ben ik ook van mening dat je geaccepteerde azielzoekers beter onder kan brengen in containerwoningen; laat ze zelf werken voor een huurhuis i.p.v ze het te geven
neequote:Op woensdag 23 september 2015 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
mp3?
ben ik weer in 2008 beland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |