Jam. Wat gaat uw drank vaan keuze zijn?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt onmeunig veel zin om mezelf te bezatten na deze dag.
cola lightquote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jam. Wat gaat uw drank vaan keuze zijn?
Als je zou drinken bedoel je? Ik snap je nietquote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn behandelaar zou trots op me zijn.
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb zin om mezelf te belonen na deze dag.
ik heb de prikkels al goed geanalyseerd en geaccepteerd.
mijn behandelaar zou trots op me zijn.
Swek! Niet eens Zero. Deze man is zeker van zijn identiteit.quote:
Shoppa?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
zit echt te twijfelen om uur te fietsen en dan shoppa te gaan of gewoon lekker thuisblijven en niks doen
dat ik mn prikkels goed heb geanalyseerd en heb geaccepteerd dat die prikkels er zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zou drinken bedoel je? Ik snap je niet
Oh zoquote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat ik mn prikkels goed heb geanalyseerd en heb geaccepteerd dat die prikkels er zijn
Allemaal één pot nat dat Brabantquote:Op woensdag 23 september 2015 16:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ew. Nee. Zelfs Eindhovenaren zijn al verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Badschaap. Dat zal met nog wel meer mensen verschillenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:41 schreef badschaap het volgende:
Mijn moeder en ik, wij hebben exact tegenovergestelde politieke meningen
jij rechts en zij links?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:41 schreef badschaap het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:41 schreef badschaap het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat dat BrabantMaar je ben wel altijd welkom hier in brabant om een biertje te komen drinken, daar kunnen de mensen van boven de rivieren nog wat van lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh leuk wanneer mag ik langskomenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar je ben wel altijd welkom hier in brabant om een biertje te komen drinken, daar kunnen de mensen van boven de rivieren nog wat van leren
paxcon is hier ook welkom als hij een keertje een jointje wil roken hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar je ben wel altijd welkom hier in brabant om een biertje te komen drinken, daar kunnen de mensen van boven de rivieren nog wat van leren
Ik nodig overigens bij deze heel de SC uit om bij me langs te komen voor een biertjequote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 23 september 2015 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik nodig overigens bij deze heel deze SC uit om bij me langs te komen voor een biertje
Jij bent er zo een die rechts schreeuwt maar tegelijkertijd populistisch over ouderen roeptoetert?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paxcon is hier ook welkom als hij een keertje een jointje wil roken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |