limburgers zijn net belgen hequote:Op woensdag 23 september 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zou in het echt 'u' zeggen tegen een 21-jarige?![]()
Zou me dan oud voelen hoor
Geen idee.quote:
In het begin zou ik tegen iedereen 'u' zeggenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zou in het echt 'u' zeggen tegen een 21-jarige?![]()
Zou me dan oud voelen hoor
Ew. Nee. Zelfs Eindhovenaren zijn al verschrikkelijkquote:
Nep-Duitsersquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik net mn laptop open klapte opeens mario balotelli nummer keihard uit de speaker die ik gisteravond aan het luisteren was
genant hoor
Ik was een film aan het kijken waarbij een gillend meisje net van haar vader werd losgetrokken.... Ongemakkelijk op werk.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik net mn laptop open klapte opeens mario balotelli nummer keihard uit de speaker die ik gisteravond aan het luisteren was
genant hoor
ik ga het dan ook doenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt onmeunig veel zin om mezelf te bezatten na deze dag.
ik pas met mijn grote hoofd daar niet in andersquote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
de audiodrivers van mijn laptop werken niet helemaal lekker en heb alleen geluid als er een jack inzit
ik nietquote:Op woensdag 23 september 2015 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga het dan ook doen
twee halve liters koud staan en 1,5 uur bier drinken in de kroeg
als dat niet dronken word
quote:
je 3,5mm jack welquote:Op woensdag 23 september 2015 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik pas met mijn grote hoofd daar niet in anders
Waarom nu opeens?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb er wel echt kanker veel zin in voor het eerst in maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |