ik vind jou raarquote:Op woensdag 23 september 2015 16:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om "u" te sturen naar iemand die blauw is
Godver. Wat doe je dan als ze rood zijn?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Normen en waarden zijn tegenwoordig ver weggezakt.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee. De piemel ontbreekt.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sof zou een goede levenspartner zijn
d'r benen spreiden.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Godver. Wat doe je dan als ze rood zijn?
wat is erquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Normen en waarden zijn tegenwoordig ver weggezakt.
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Als ik jou met u moet aanspreken dan ben ik hier weg.
Normaal is ook maar saaiquote:
ja maar raar als in: je zegt echt absurde dingenquote:
Heb je ook rode mods? Of is dat Danny?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw.quote:
dannygodquote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahh.. Dat veranderd zaken.quote:
Goedzo.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nee zoals ik zei ik ben een van jullie
Danny en Yvonne geloof ik.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Heb je ook rode mods? Of is dat Danny?
Best erg, maar aan de andere kant; je bent ouder, je hebt een belangrijkere positie, en in het echt zou ik ook u zeggenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Normen en waarden zijn tegenwoordig ver weggezakt.
Spreek jij hem zo aan?quote:
Jij zou in het echt 'u' zeggen tegen een 21-jarige?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Best erg, maar aan de andere kant; je bent ouder, je hebt een belangrijkere positie, en in het echt zou ik ook u zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |