Voel me niet schuldigquote:
gelijk prikken tochquote:Op woensdag 23 september 2015 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je haar al gestoken?
succeskid.jpgquote:Op woensdag 23 september 2015 16:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh my god. Gast. Ik ga zo even kosten en dan hopeloos verliefd worden.
bij mij 1x en toen ook pulken jaquote:Op woensdag 23 september 2015 16:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zusje. Maar ik pakte het zelf gewoon altijd van mijn moeder, want ik ging door potjes heen alsof er geen morgen was. Echt iedere dag 3x nagel lakken en pulken. Heb ik maar een weekje gedaan though.
wiequote:
Dan ken ik je van de SCquote:Op woensdag 23 september 2015 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja daar kom ik wel eensIn de SC, af en toe in een los topic.
Niemand hoorquote:
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bedoel je dat je sof zwanger wil prikken?
waaromquote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik had altijd gedacht dat wietparkiet een oude, wijze man was
doe niet zo vulgairquote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat kan nietquote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben knappe twintigerquote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Haha ik vond het echt verslavend.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij mij 1x en toen ook pulken ja
maar was 6 ofzo en daarna nooit meer gedaan
Ik ook (meestal)quote:
Ik weet het niet, dacht dat hij ouder zou zijnquote:
vind het alleen lekker ruikenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha ik vond het echt verslavend.
O.Oquote:Op woensdag 23 september 2015 16:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben knappe twintiger
maar ook wijs
hij is niet de modquote:Op woensdag 23 september 2015 16:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik lees nu voor de eerstd keer de naam van de mod goed
Paxon
Paxcon
Ik ook nog steeds tot deze dag.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het alleen lekker ruiken
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben knappe twintiger
maar ook wijs
eensquote:Op woensdag 23 september 2015 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik werd in het vorige deel nog geprezen dat ik altijd zo netjes ben en van pikken hou
Wijs? Knap?quote:
Maar hij is blauwquote:
Waarom zijn die dingen gerelateerd?quote:
Wel een terechte edit.quote:
Proof or gtfo.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien iets knapper dan ik wijs ben
Ik ben dé mod maar ik zal altijd een van jullie blijven.quote:
dan moet ie eerst zorgen dat ik de pil niet neemquote:
Zijn ze niet, maar paxje pesten is o zo leukquote:Op woensdag 23 september 2015 16:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom zijn die dingen gerelateerd?
Jij lijkt me gelukkig niet zo'n vrouw die zwanger wil worden en dr 'mannetje' wil geen kinderen en die dan expres de pil niet meer neemtquote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet ie eerst zorgen dat ik de pil niet neem
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij lijkt me gelukkig niet zo'n vrouw die zwanger wil vrouwen en dr 'mannetje' wil geen kinderen en die dan expres de pil niet meer neemt
Precies.quote:
Gewoon andere man zoeken dan. Of wel vergeten hehehe. Als ie ze heeft is het vast wel leukquote:Op woensdag 23 september 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij lijkt me gelukkig niet zo'n vrouw die zwanger wil worden en dr 'mannetje' wil geen kinderen en die dan expres de pil niet meer neemt
Niet pesten, teasen ^^quote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn ze niet, maar paxje pesten is o zo leuk
Nee, ik vraag het aan jou.quote:
Ik heb altijd de neiging om "u" te sturen naar iemand die blauw isquote:Op woensdag 23 september 2015 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben dé mod maar ik zal altijd een van jullie blijven.
Je kan het userschap wel willen verlaten, maar de user verlaat je nooit.
Wauw. Wat een compliment.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij lijkt me gelukkig niet zo'n vrouw die zwanger wil worden en dr 'mannetje' wil geen kinderen en die dan expres de pil niet meer neemt
ik vind jou raarquote:Op woensdag 23 september 2015 16:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om "u" te sturen naar iemand die blauw is
Godver. Wat doe je dan als ze rood zijn?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Normen en waarden zijn tegenwoordig ver weggezakt.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee. De piemel ontbreekt.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sof zou een goede levenspartner zijn
d'r benen spreiden.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Godver. Wat doe je dan als ze rood zijn?
wat is erquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Normen en waarden zijn tegenwoordig ver weggezakt.
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Als ik jou met u moet aanspreken dan ben ik hier weg.
Normaal is ook maar saaiquote:
ja maar raar als in: je zegt echt absurde dingenquote:
Heb je ook rode mods? Of is dat Danny?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw.quote:
dannygodquote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahh.. Dat veranderd zaken.quote:
Goedzo.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nee zoals ik zei ik ben een van jullie
Danny en Yvonne geloof ik.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Heb je ook rode mods? Of is dat Danny?
Best erg, maar aan de andere kant; je bent ouder, je hebt een belangrijkere positie, en in het echt zou ik ook u zeggenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Normen en waarden zijn tegenwoordig ver weggezakt.
Spreek jij hem zo aan?quote:
Jij zou in het echt 'u' zeggen tegen een 21-jarige?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Best erg, maar aan de andere kant; je bent ouder, je hebt een belangrijkere positie, en in het echt zou ik ook u zeggen
limburgers zijn net belgen hequote:Op woensdag 23 september 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zou in het echt 'u' zeggen tegen een 21-jarige?![]()
Zou me dan oud voelen hoor
Geen idee.quote:
In het begin zou ik tegen iedereen 'u' zeggenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij zou in het echt 'u' zeggen tegen een 21-jarige?![]()
Zou me dan oud voelen hoor
Ew. Nee. Zelfs Eindhovenaren zijn al verschrikkelijkquote:
Nep-Duitsersquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik net mn laptop open klapte opeens mario balotelli nummer keihard uit de speaker die ik gisteravond aan het luisteren was
genant hoor
Ik was een film aan het kijken waarbij een gillend meisje net van haar vader werd losgetrokken.... Ongemakkelijk op werk.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik net mn laptop open klapte opeens mario balotelli nummer keihard uit de speaker die ik gisteravond aan het luisteren was
genant hoor
ik ga het dan ook doenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt onmeunig veel zin om mezelf te bezatten na deze dag.
ik pas met mijn grote hoofd daar niet in andersquote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
de audiodrivers van mijn laptop werken niet helemaal lekker en heb alleen geluid als er een jack inzit
ik nietquote:Op woensdag 23 september 2015 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga het dan ook doen
twee halve liters koud staan en 1,5 uur bier drinken in de kroeg
als dat niet dronken word
quote:
je 3,5mm jack welquote:Op woensdag 23 september 2015 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik pas met mijn grote hoofd daar niet in anders
Waarom nu opeens?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb er wel echt kanker veel zin in voor het eerst in maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |