De laatste keer dat ik de nagels van m'n beste vriend lakte vond hij het niet zo leuk helaasquote:Op woensdag 23 september 2015 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet ze daarom vermeiden
Ouwe lulquote:Op woensdag 23 september 2015 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb wel zin in een middagdutje maar beter niet
Volgens mij zijn die middagdutjes wat je zo goed conserveert! ^^quote:Op woensdag 23 september 2015 16:05 schreef Paxcon het volgende:
ik ga toch niet bijhouden wat iedereens seksuele voorkeur is veel te moeilijk.quote:
Ahwquote:Op woensdag 23 september 2015 16:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die middagdutjes wat je zo goed conserveert! ^^
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik de nagels van m'n beste vriend lakte vond hij het niet zo leuk helaas
wat raar zegquote:Op woensdag 23 september 2015 16:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik de nagels van m'n beste vriend lakte vond hij het niet zo leuk helaas
Er zijn wel meer mensen die er moeite mee hebben, maar dat kan gebeurenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik lees nu voor de eerstd keer de naam van de mod goed
Paxon
Paxcon
Hij bij haar of zij bij hem?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Boyfriend Make-Up Challenge
Nee oké grapje, bet was m'n broertjequote:
my imaginary girlfriend does make-upquote:Op woensdag 23 september 2015 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Boyfriend Make-Up Challenge
Dat vraag ik ook niet, maar dan moet je genoegen nemen met dit soort opmerkingen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ga toch niet bijhouden wat iedereens seksuele voorkeur is veel te moeilijk.
Nee. Want ik ben wel een ouwe lul.quote:
ahh nietquote:Op woensdag 23 september 2015 16:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben wel een ouwe lul.
IK HEB DAT OOK GEHAD. Ik wist niet dat je het pax-con uitsprak ik zei altijd Pax-on in mijn hoofd.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik lees nu voor de eerstd keer de naam van de mod goed
Paxon
Paxcon
Zo respectvol en accepterend.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die er moeite mee hebben, maar dat kan gebeuren
ik doe elke dag een dutjequote:Op woensdag 23 september 2015 16:05 schreef Paxcon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |