Ja containerwoning is echt een prima oplossing als je met je hele gezin hierheen vluchtquote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef badschaap het volgende:
Verder ben ik ook van mening dat je geaccepteerde azielzoekers beter onder kan brengen in containerwoningen; laat ze zelf werken voor een huurhuis i.p.v ze het te geven
Het zijn niet allemaal oorlogsvluchtelingen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja klopt, de mensem die door oorlog alles kwijt zijn in een containertje proppen, en de rest maar handje ophouden want ze zijn zo zielig omdat ze niet willen werken
Gelukkig zijn het dan ook veel jonge mannenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja containerwoning is echt een prima oplossing als je met je hele gezin hierheen vlucht.
Heel veel wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal oorlogsvluchtelingen.
zouden ze bij jou ook moeten doenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef badschaap het volgende:
Verder ben ik ook van mening dat je geaccepteerde azielzoekers beter onder kan brengen in containerwoningen; laat ze zelf werken voor een huurhuis i.p.v ze het te geven
Een containerwoning heeft tenminste niet het comfort van een normaal huis. Dan stimuleer je ze om te gaan werken, en bijvoorbeeld Nederlands te leren om uberhaubt een baan te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
want met een containerwoning geef je ze geen woning?
en welk werk?
is kloon van OFquote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef Typisch het volgende:
badschaap is geestelijk een beetje beperkt
spuit 11quote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef Typisch het volgende:
badschaap is geestelijk een beetje beperkt
In Turkije zijn het sowieso al geen oorlogvluchtelingen meer.quote:
Heb je hier bronnen voor?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
Een containerwoning heeft tenminste niet het comfort van een normaal huis. Dan stimuleer je ze om te gaan werken, en bijvoorbeeld Nederlands te leren om uberhaubt een baan te kunnen krijgen.
Nee je bent een intens achterlijke populistquote:Op woensdag 23 september 2015 16:50 schreef badschaap het volgende:
Ik ben tenminste geen linkse boomknuffelaar of een D66 landverrader
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat dat BrabantNouja. Ik snap het zeker voor jou wel. Maar ga 20 minuten met de trein en iedereen in Eindhoven lijkt een of andere flikker met hun accent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ze willen ook wel werken als ze een huurhuis hebben hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee, maar is toch gewoon logisch geredeneerd?
Nom. Doen.quote:
Oei nice.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Jägermeister staat in de diepvries
Jij was toch iemand met een zachte g die juicht voor ajax?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:50 schreef badschaap het volgende:
Ik ben tenminste geen linkse boomknuffelaar of een D66 landverrader
In tegenstelling tot wat vluchtelingenorganisaties en de reguliere media suggereren, is slechts 20% van de vluchtelingen afkomstig uit Syrië. Van de 213.000 mensen die het in april, mei en juni gelukt is om Europa binnen te komen, zijn er ongeveer 44.000 vertrokken uit het door oorlog verscheurde land. Dit blijkt uit cijfers van het statistiekbureau van de Europese Unie, Eurostat.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze willen ook wel werken als ze een huurhuis hebben hoor
Populist omdat ik niet voor de opvang van grote aantallen azielzoekers ben?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee je bent een intens achterlijke populist
Jaquote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Populist omdat ik niet voor de opvang van grote aantallen azielzoekers ben?
Oke dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |