hehequote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja. Ik snap het zeker voor jou wel. Maar ga 20 minuten met de trein en iedereen in Eindhoven lijkt een of andere flikker met hun accent.
Oké misschien geen Syrië maar Syrië is niet het enige land waar ellende is/was.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat vluchtelingenorganisaties en de reguliere media suggereren, is slechts 20% van de vluchtelingen afkomstig uit Syrië. Van de 213.000 mensen die het in april, mei en juni gelukt is om Europa binnen te komen, zijn er ongeveer 44.000 vertrokken uit het door oorlog verscheurde land. Dit blijkt uit cijfers van het statistiekbureau van de Europese Unie, Eurostat.
Waarom hebben ze het het dan alleen over Syrie.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké misschien geen Syrië maar Syrië is niet het enige land waar ellende is/was.
Hoe wil jij die mensen uit elkaar halen zonder ze eerst op te vangen? De sorteerhoed?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:52 schreef badschaap het volgende:
Kijk mensen die een oorlog ontvluchten mogen sws wel komen, Maar de mensen die hierheen komen omdat ze er puur economisch op vooruit willen gaan, die mensen, die mogen héél snel terug naar land van herkomst
Ze willen ook niet naar oost-europa. Zuid-oost europa of de baltische staten.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die beginnen over prima opvang in de regio:
http://www.vice.com/nl/re(...)utm_source=vicefbned
Ja kijk ik vind dat ze daar weinig over te zeggen hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze willen ook niet naar oost-europa. Zuid-oost europa of de baltische staten.
Want daar moeten ze werken om centjes te krijgen. Hier krijgen ze én gratis geld én een gratis huisquote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Nederland, Duitsland en Frankrijk kunnen het ook niet aan, dus oost-europa moet ook gewoon wat doen. Maar daar heb je ook weer Roma-problemen enzo, dus dat gaat ook niet heel lekkerquote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest lachenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe wil jij die mensen uit elkaar halen zonder ze eerst op te vangen? De sorteerhoed?
Hoezo niet? Jij wil mensen verplichten ergens te wonen, sociaal zeg.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kijk ik vind dat ze daar weinig over te zeggen hebben.
`quote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar je ben wel altijd welkom hier in brabant om een biertje te komen drinken, daar kunnen de mensen van boven de rivieren nog wat van leren
Jij altijdquote:Op woensdag 23 september 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh leuk wanneer mag ik langskomen
En 300k Ukrainers in een Polen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Nederland, Duitsland en Frankrijk kunnen het ook niet aan, dus oost-europa moet ook gewoon wat doen. Maar daar heb je ook weer Roma-problemen enzo, dus dat gaat ook niet heel lekker
En daar ligt dus het probleem, als ze eenmaal binnen zijn in het Schengengebied kunnen ze vrij reizen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kijk ik vind dat ze daar weinig over te zeggen hebben.
Omdat alle vluchtelingen niet echt zelf kunnen kiezen in welk land ze willen wonen (vind ik), vooral nu niet meer omdat het gewoon allemaal verdeeld moet worden over Europa *en beetje Amerika, Australië enz*.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Jij wil mensen verplichten ergens te wonen, sociaal zeg.
En dan heb je nog een schengen akkoord.
Wauw ik ben vroeger in dat park geweestquote:Op woensdag 23 september 2015 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
In de autotron zitten enkel "klootzakken". Ik ben opgegroeid in Rosmalen en daar lopen nu dus bendes van Syrische mannen rond heel de dag door het centrum.
Oh nee, daarom doorkruisen ze eerst 7 veilige landen om naar hier te komen, Omdat ze 'niet zelf kunnen kiezen'quote:Op woensdag 23 september 2015 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat alle vluchtelingen niet echt zelf kunnen kiezen in welk land ze willen wonen, vooral nu niet meer omdat het gewoon allemaal verdeeld moet worden over Europa *en beetje Amerika, Australië enz*.
Er zijn open grenzen. Dan moet je mensen gaan opsluiten.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat alle vluchtelingen niet echt zelf kunnen kiezen in welk land ze willen wonen (vind ik), vooral nu niet meer omdat het gewoon allemaal verdeeld moet worden over Europa *en beetje Amerika, Australië enz*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |