Een pluspuntje voor Fylax.quote:
Brabant.quote:
Nee.quote:
Je hebt wel een zin weggelatenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Daar haalde ik ooit de mooie woorden vandaan dat Mortaxx een gevoelig jongetje is dat houdt van dansen en van kunst. Soms kan hij in z'n posts wat onbeholpen en onbedoeld wreed zijn, maar hij bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Daar haalde ik ooit de mooie woorden vandaan dat Mortaxx een gevoelig jongetje is dat houdt van dansen en van kunst. Soms kan hij in z'n posts wat onbeholpen en onbedoeld wreed zijn, maar hij bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.
Even serieus, maar ik vind je interpretatie daarvan echt prachtigquote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat klopt
nouja als man is het vet moeilijk :squote:
Wauw dankjequote:Op woensdag 23 september 2015 15:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Even serieus, maar ik vind je interpretatie daarvan echt prachtig
Die vond ik een beetje ongepastquote:Op woensdag 23 september 2015 15:41 schreef Fera het volgende:
Mort is je uiteindelijke minnaar, die het laatste bed met je deelt.
Die zin?
jaquote:Op woensdag 23 september 2015 15:41 schreef Fera het volgende:
Mort is je uiteindelijke minnaar, die het laatste bed met je deelt.
Die zin?
Ouch.quote:
Ah, uit deze smiley concludeer ik dat jij daar verantwoordelijk voor bentquote:
Mensen kennen mij als een nette jongenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent veel te netjes voor een homo
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent veel te netjes voor een homo
Dit.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, uit deze smiley concludeer ik dat jij daar verantwoordelijk voor bent
Hoiquote:
Nee joh.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, uit deze smiley concludeer ik dat jij daar verantwoordelijk voor bent
Paxcon is discreet ondeugendquote:Op woensdag 23 september 2015 15:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Ja. Wees eens wat meer goor en ranchy zoals ik ben.
Ik ookquote:Op woensdag 23 september 2015 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hou juist van die ordinaire homohumor
Ik was heel lang overtuigd dat Paxcon een 40 jarige man was.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen kennen mij als een nette jongen
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:43 schreef Fera het volgende:
Er zijn al genoeg vulgaire homo's. Laat Pax gewoon een dichter zijn. :$
quote:
Orly?quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:43 schreef Fera het volgende:
Er zijn al genoeg vulgaire homo's. Laat Pax gewoon een dichter zijn. :$
Je bent zelf een vulgaire homoquote:Op woensdag 23 september 2015 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
er zijn hier helemaal geen vulgaire homo's
Mijn wereld is groter dan deze SC.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
er zijn hier helemaal geen vulgaire homo's
Mensen denken altijd dat ik ouder ben. Als ze me zien denken ze dat ik jonger ben.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik was heel lang overtuigd dat Paxcon een 40 jarige man was.
ik ben een zelfstandige hetero hoorquote:
Laatst dacht iemand weer dat ik 17 was.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat ik ouder ben. Als ze me zien denken ze dat ik jonger ben.
Echte struggles
Ja zelfstandig gehandicapt zekerquote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een zelfstandige hetero hoor
nee wel gewoon hetero en alleenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zelfstandig gehandicapt zeker
Ah, je bent geen 3fm-luisteraar datje dit grapje niet begrijptquote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee wel gewoon hetero en alleen
Ach. Ik heb al eerder gezegd. Als jij zou gaan daten zou je ZO veel aandacht krijgen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat ik ouder ben. Als ze me zien denken ze dat ik jonger ben.
Echte struggles
niet met regelmaat :squote:Op woensdag 23 september 2015 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, je bent geen 3fm-luisteraar datje dit grapje niet begrijpt
fyllieeee, ik heb mijn Pquote:
Je wat?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
fyllieeee, ik heb mijn Pgoed he
Elke keer als ik mij moet legitimerenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst dacht iemand weer dat ik 17 was.
Gefeliciteerd sof.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
fyllieeee, ik heb mijn Pgoed he
Propedeuse.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet met regelmaat :s
propedeuse.quote:
propedeusequote:
Op basis van je uiterlijk hoop ikquote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst dacht iemand weer dat ik 17 was.
Niet alleen hebt "gehaald" maar 60/60 studiepuntjes hebt!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
propedeuse
dat krijg je als je je eerste jaar hebt gehaald op hbo
Nee, ze knepen in haar tieten.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op basis van je uiterlijk hoop ik
jaaaa die ken ik welquote:
He niks mis met het innerlijk van 17 jarigenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent geen 17quote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
He niks mis met het innerlijk van 17 jarigen
Hij is baas jaquote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaaaa die ken ik wel
veenstra veenstra
Ik heb m'n tindermatch nog niet eens aangesproken dus met deze instelling wordt het niksquote:Op woensdag 23 september 2015 15:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach. Ik heb al eerder gezegd. Als jij zou gaan daten zou je ZO veel aandacht krijgen.
Wowquote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, ze knepen in haar tieten.
wanneer ook al weer, je had het me verteldquote:
Oh je bent dus toch subquote:Op woensdag 23 september 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb m'n tindermatch nog niet eens aangesproken dus met deze instelling wordt het niks
heb liever dat ze mij aanspreken :s
jaa oke.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet alleen hebt "gehaald" maar 60/60 studiepuntjes hebt!
22 oktoberquote:Op woensdag 23 september 2015 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer ook al weer, je had het me verteld
Hey Kwai!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
He niks mis met het innerlijk van 17 jarigen
Kom op Paxquote:Op woensdag 23 september 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb m'n tindermatch nog niet eens aangesproken dus met deze instelling wordt het niks
Dat was toch al duidelijkquote:
Dat is aardig van je Paxquote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Kwai!
Jij hebt het innerlijk van een 20-jarige, althans zo kom je over. Bij Fylax merk je dat je met een puber aan het praten bent. Niks persoonlijks fylie.
ja ik heb er wel beetje struggles mee, ze is zo jongquote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Kwai!
Jij hebt het innerlijk van een 20-jarige, althans zo kom je over.
Grindr...quote:Op woensdag 23 september 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
"Die zijn nog te firm om 18+ te zijn!"quote:
Ja. Altijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pax is echt geen topquote:
dankje paxquote:
Dat gebeurt nooitquote:Op woensdag 23 september 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WAHAHAHA.quote:
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa oke.
maar je kan wel 45 hebben en overgaan, maar dan heb je je eerste jaar nog niet alles gehaald.
Sorry broertje ben te laat geborenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ik heb er wel beetje struggles mee, ze is zo jong
Dat zou een compliment zijn. Ik hoop over 20 jaar nog de tieten van een 17 jarige te hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, ze knepen in haar tieten.
He Paxcon ik merk wel dat ik met een homo praat, niks persoonlijks he.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Kwai!
Jij hebt het innerlijk van een 20-jarige, althans zo kom je over. Bij Fylax merk je dat je met een puber aan het praten bent. Niks persoonlijks fylie.
Mannen zijn juist inbegrijpelijkerquote:Op woensdag 23 september 2015 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nouja als man is het vet moeilijk :s
tenzij je morti bent
Oei... Pax, wat nu?quote:
Ja, maar dat zegt niet zoveelquote:
Iew. Maar alleen de tieten. De rest is rimpelig en saggy.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou een compliment zijn. Ik hoop over 20 jaar nog de tieten van een 17 jarige te hebben.
goed zo lieve sofquote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
propedeuse
dat krijg je als je je eerste jaar hebt gehaald op hbo
Nu moet er een piemel in z`n kont ipv andersom hequote:
Nouja. Eerst geloofde je het niet en nu dit...quote:Op woensdag 23 september 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet er een piemel in z`n kont ipv andersom he
Ik bedoelde het niet hatelijkquote:Op woensdag 23 september 2015 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
He Paxcon ik merk wel dat ik met een homo praat, niks persoonlijks he.
uh oke?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja. Eerst geloofde je het niet en nu dit...
waarom?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mannen zijn juist inbegrijpelijker
Is? Ik ben nu nog 23 hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iew. Maar alleen de tieten. De rest is rimpelig en saggy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |