Dankje Sked. Dit doet me goedquote:
Dat is gvd privé.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
oh oh ze gaat me op whatsapp uitschelden
Wacht maar eens tot ik voor je gekookt hebquote:Op woensdag 23 september 2015 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sry Limburgers hebben wij, Hollanders, niet nodig :s
Kom voor me koken danquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wacht maar eens tot ik voor je gekookt heb![]()
Dat was letterlijk de beste comeback die ik kon verzinnen
Ik kom ookquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat flips lekker hamburgertjes kan bakkenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waarom heb je nog niet gepraat dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet correct
lijkt wel wat op fylax maar dan ouder
Gewoon dm joh ik zal alleen kijkenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet correct
lijkt wel wat op fylax maar dan ouder
Gewoon Hee 😏quote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je nog niet gepraat dan?
Alles goed?quote:
We gaat een kook wedstrijd houden danquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat flips lekker hamburgertjes kan bakken
Ben je een mede-Limboquote:
Misschien heeft 'ie er wel geen geld voor.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow iemand is net boos uit de les gelopen omdat zijn laptop de software niet aankan
Ja we moeten een android emulator draaien die op zichzelf al 2GB geheugen gebruikt.
Hij had er 2. Zo'n klein netbookje uit 2009
Ja goed. Lekker gezellig drankjes gedaan met de meiden en zondag beetje gechild op de bank. #Lekkergekquote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je nog niet gepraat dan?
Maak gewoon complimentje over z`n uiterlijk of fotos. Of reageer op zijn onderschrift. Dan heb je al wel gesprek.quote:
is goedquote:Op woensdag 23 september 2015 15:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
We gaat een kook wedstrijd houden dan
Zo snel kiss ik nietquote:
ja misschien niet, maar er waren gewoon eisen aan je laptop voor je de opleiding startte en wat je moest draaien :squote:Op woensdag 23 september 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie er wel geen geld voor.
Kan gewoon hoor. Doe ik bijna altijdquote:Op woensdag 23 september 2015 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak gewoon complimentje over z`n uiterlijk of fotos. Of reageer op zijn onderschrift. Dan heb je al wel gesprek.
Niet met hoi beginnen in ieder geval
Nja one way or the other. Ze reageren toch nooitquote:Op woensdag 23 september 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Doe ik bijna altijd
Hola
Ik pijp snellerquote:
Zoek je sex?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja one way or the other. Ze reageren toch nooit![]()
Misschien moet ik maar op JR-style beginnen en zeggen dat ik ze helemaal uit elkaar wil trekken
En daar komen weer 50 dmsquote:
Met jou of op Tinder?quote:
Misschien werkt hetquote:Op woensdag 23 september 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja one way or the other. Ze reageren toch nooit![]()
Misschien moet ik maar op JR-style beginnen en zeggen dat ik ze helemaal uit elkaar wil trekken
Ja sorry. Zo'n flauwe opmerkingen maak ik. Ben soms te puberaal bezigquote:
Maar volwassen dingen doen ho maar :squote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja sorry. Zo'n flauwe opmerkingen maak ik. Ben soms te puberaal bezig
Op Tinder, waarom zit je er op?quote:
Oh gewoon beetje voor de lolquote:Op woensdag 23 september 2015 15:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Op Tinder, waarom zit je er op?
Sekstekort noemen ze datquote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja sorry. Zo'n flauwe opmerkingen maak ik. Ben soms te puberaal bezig
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar volwassen dingen doen ho maar :s
Voor sex kun je beter naar een cafe gaan, en voor een relatie ben je te leuk. Je bent te leuk voor een tinder chickquote:
dat heb ik al gedebunkedquote:Op woensdag 23 september 2015 15:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Voor sex kun je beter naar een cafe gaan
Die zin komt me verdacht voorquote:Op woensdag 23 september 2015 15:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Voor sex kun je beter naar een cafe gaan, en voor een relatie ben je te leuk. Je bent te leuk voor een tinder chick
Het oog ziet niet wat op het netvlies valt,quote:Op woensdag 23 september 2015 15:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Voor sex kun je beter naar een cafe gaan, en voor een relatie ben je te leuk. Je bent te leuk voor een tinder chick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het oog ziet niet wat op het netvlies valt,
Het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillen,
Het ziet en het hoort wat in het hart ligt
En fijnzinnigheid is altijd waar
Kwetsbaarheid is ook altijd waar
Lompheid en wreedheid zijn een dagelijkse werkelijkheid,
Maar een werkelijkheid, nooit de waarheid
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftga je lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftdat rijmt helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik kom nog terug hoorquote:
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat rijmt helemaal niet
Sorry. Maar zo denk ikquote:Op woensdag 23 september 2015 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat heb ik al gedebunked
Het is kunst geen repmuziekquote:Op woensdag 23 september 2015 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat rijmt helemaal niet
[..]
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftZou er echt voor vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
origineel is van paxquote:Op woensdag 23 september 2015 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet.
Zou eerder opmerken dat hij het niet zelf geschreven heeft.
Beetje overstappen naar KLBquote:
ze is heel erg gefrustreerd door mij lijkt het soms :squote:
[..]
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftDeze werkt niet echt, heb hem zelf een keer gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pax is Herman Finkers?quote:
Het gaat ook over de dood.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze werkt niet echt, heb hem zelf een keer gebruikt
Door deze opmerking straks welquote:
Ik zeg hem redelijk vaakquote:
kan hij er nog steeds niet tegen?quote:
Hen jou 2 weken moeten missenquote:
Ja bij mijquote:Op woensdag 23 september 2015 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze werkt niet echt, heb hem zelf een keer gebruikt
HOU JE BEK FYLAX NIEMAND VROEG NAAR JOUW MENINGquote:
Denk het jaquote:Op woensdag 23 september 2015 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan hij er nog steeds niet tegen?
Klopt.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HOU JE BEK FYLAX NIEMAND VROEG NAAR JOUW MENING
Zwaar leven hebben we ookquote:Op woensdag 23 september 2015 15:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hen jou 2 weken moeten missen
En dat mag iedereen natuurlijk doen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Fylax geeft zijn mening maar al te graag zonder dat mensen er om vragen
Ja, maar ''het is de dood die de waarheid brengt''. :$quote:Op woensdag 23 september 2015 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou het ging over of God wel of niet waar is
Dat kloptquote:Op woensdag 23 september 2015 15:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat mag iedereen natuurlijk doen.
Met mij wel goed hoor, met jou ook?quote:
Veel beter ja, ik ga morgen weer naar school.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoor, met jou ook?
Ja dat kloptquote:Op woensdag 23 september 2015 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ''het is de dood die de waarheid brengt''. :$
Ben je zo lang ziek geweestquote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Veel beter ja, ik ga morgen weer naar school.
Ik probeer het welquote:Op woensdag 23 september 2015 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je denkt niet als een man
Nee echt te pijnlijkquote:Op woensdag 23 september 2015 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe bij je match. Niets te verliezen but je waardigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |