Dankje Sked. Dit doet me goedquote:
Dat is gvd privé.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
oh oh ze gaat me op whatsapp uitschelden
Wacht maar eens tot ik voor je gekookt hebquote:Op woensdag 23 september 2015 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sry Limburgers hebben wij, Hollanders, niet nodig :s
Kom voor me koken danquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wacht maar eens tot ik voor je gekookt heb![]()
Dat was letterlijk de beste comeback die ik kon verzinnen
Ik kom ookquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat flips lekker hamburgertjes kan bakkenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waarom heb je nog niet gepraat dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet correct
lijkt wel wat op fylax maar dan ouder
Gewoon dm joh ik zal alleen kijkenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet correct
lijkt wel wat op fylax maar dan ouder
Gewoon Hee 😏quote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je nog niet gepraat dan?
Alles goed?quote:
We gaat een kook wedstrijd houden danquote:Op woensdag 23 september 2015 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat flips lekker hamburgertjes kan bakken
Ben je een mede-Limboquote:
Misschien heeft 'ie er wel geen geld voor.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow iemand is net boos uit de les gelopen omdat zijn laptop de software niet aankan
Ja we moeten een android emulator draaien die op zichzelf al 2GB geheugen gebruikt.
Hij had er 2. Zo'n klein netbookje uit 2009
Ja goed. Lekker gezellig drankjes gedaan met de meiden en zondag beetje gechild op de bank. #Lekkergekquote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 23 september 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je nog niet gepraat dan?
Maak gewoon complimentje over z`n uiterlijk of fotos. Of reageer op zijn onderschrift. Dan heb je al wel gesprek.quote:
is goedquote:Op woensdag 23 september 2015 15:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
We gaat een kook wedstrijd houden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |