denk je ook zo over mijquote:Op woensdag 23 september 2015 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sry Limburgers hebben wij, Hollanders, niet nodig :s
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed. Schreeuw maar lekker tegen me aan, ik heb een dikke huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Net zoals west-friezenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sry Limburgers hebben wij, Hollanders, niet nodig :s
Ja die net op het randje wonen en denken dat ze nu vrij van uitsluiting zijn tellen gewoon meequote:Op woensdag 23 september 2015 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben net geen echte west fries tbhAl scheelt het weinig
flips is sowieso een apart gevalquote:Op woensdag 23 september 2015 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die net op het randje wonen en denken dat ze nu vrij van uitsluiting zijn tellen gewoon mee
Rot op fokkie.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die net op het randje wonen en denken dat ze nu vrij van uitsluiting zijn tellen gewoon mee
ik had match met hem dus ik kan hem terugzienquote:Op woensdag 23 september 2015 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgende keer screenshot maken ben wel benieuwd
jaquote:Op woensdag 23 september 2015 15:06 schreef Sked het volgende:
Is het niet op alles toepasbaar dat hemelsbreed boven Amsterdam ligt?
show eensquote:Op woensdag 23 september 2015 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had match met hem dus ik kan hem terugzien
echt cute
maar niet mee gesproken
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
praat normaal over flippen en ik
Hjb weepeequote:Op woensdag 23 september 2015 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flips is sowieso een apart geval
Je hebt me doorquote:Op woensdag 23 september 2015 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je nou steeds geen dm binnen? Je hebt me gewoon geblokt he met je vieze vlaaien
Fokkie is geen oude ventquote:Op woensdag 23 september 2015 15:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je hebt me door
Ik dacht; he bah. Wat moet die oude vent van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |