Zo snel kiss ik nietquote:
ja misschien niet, maar er waren gewoon eisen aan je laptop voor je de opleiding startte en wat je moest draaien :squote:Op woensdag 23 september 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie er wel geen geld voor.
Kan gewoon hoor. Doe ik bijna altijdquote:Op woensdag 23 september 2015 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak gewoon complimentje over z`n uiterlijk of fotos. Of reageer op zijn onderschrift. Dan heb je al wel gesprek.
Niet met hoi beginnen in ieder geval
Nja one way or the other. Ze reageren toch nooitquote:Op woensdag 23 september 2015 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan gewoon hoor. Doe ik bijna altijd
Hola
Ik pijp snellerquote:
Zoek je sex?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja one way or the other. Ze reageren toch nooit![]()
Misschien moet ik maar op JR-style beginnen en zeggen dat ik ze helemaal uit elkaar wil trekken
En daar komen weer 50 dmsquote:
Met jou of op Tinder?quote:
Misschien werkt hetquote:Op woensdag 23 september 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja one way or the other. Ze reageren toch nooit![]()
Misschien moet ik maar op JR-style beginnen en zeggen dat ik ze helemaal uit elkaar wil trekken
Ja sorry. Zo'n flauwe opmerkingen maak ik. Ben soms te puberaal bezigquote:
Maar volwassen dingen doen ho maar :squote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja sorry. Zo'n flauwe opmerkingen maak ik. Ben soms te puberaal bezig
Op Tinder, waarom zit je er op?quote:
Oh gewoon beetje voor de lolquote:Op woensdag 23 september 2015 15:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Op Tinder, waarom zit je er op?
Sekstekort noemen ze datquote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja sorry. Zo'n flauwe opmerkingen maak ik. Ben soms te puberaal bezig
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar volwassen dingen doen ho maar :s
Voor sex kun je beter naar een cafe gaan, en voor een relatie ben je te leuk. Je bent te leuk voor een tinder chickquote:
dat heb ik al gedebunkedquote:Op woensdag 23 september 2015 15:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Voor sex kun je beter naar een cafe gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |