Een pluspuntje voor Fylax.quote:
Brabant.quote:
Nee.quote:
Je hebt wel een zin weggelatenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Daar haalde ik ooit de mooie woorden vandaan dat Mortaxx een gevoelig jongetje is dat houdt van dansen en van kunst. Soms kan hij in z'n posts wat onbeholpen en onbedoeld wreed zijn, maar hij bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Daar haalde ik ooit de mooie woorden vandaan dat Mortaxx een gevoelig jongetje is dat houdt van dansen en van kunst. Soms kan hij in z'n posts wat onbeholpen en onbedoeld wreed zijn, maar hij bedoelt het niet zo en lijdt zelf ook. Hij lijdt zelf ook, ga daarom stijlvol met hem om. Als je losjes met Mortaxx danst verandert elke dag in kunst.
Even serieus, maar ik vind je interpretatie daarvan echt prachtigquote:Op woensdag 23 september 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat klopt
nouja als man is het vet moeilijk :squote:
Wauw dankjequote:Op woensdag 23 september 2015 15:41 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Even serieus, maar ik vind je interpretatie daarvan echt prachtig
Die vond ik een beetje ongepastquote:Op woensdag 23 september 2015 15:41 schreef Fera het volgende:
Mort is je uiteindelijke minnaar, die het laatste bed met je deelt.
Die zin?
jaquote:Op woensdag 23 september 2015 15:41 schreef Fera het volgende:
Mort is je uiteindelijke minnaar, die het laatste bed met je deelt.
Die zin?
Ouch.quote:
Ah, uit deze smiley concludeer ik dat jij daar verantwoordelijk voor bentquote:
Mensen kennen mij als een nette jongenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent veel te netjes voor een homo
quote:Op woensdag 23 september 2015 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent veel te netjes voor een homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |