Hehquote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand die met mij DM't doet geen hosselpoging.
Bovendien reageerde hij niet, dus helaas.
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inb4: He Pax, lekker ventje![]()
@Kaneel
jij bent de reden dat ik geen foksters datequote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat je naam er tussen?
Nee? Dan nee. Debiel.
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat je naam er tussen?
Nee? Dan nee. Debiel.
Ik had één DM gestuurd, maar geen reactie gekregen. Dan zal het inderdaad kapot zijn. Je wilde nog linkjes van me hebben toch?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HehDan werkt mijn dm dus gewoon niet. Heb niks van je gekregen meer
Je bent gewoon jaloers dat ik jou geen lekker ventje vind.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inb4: He Pax, lekker ventje![]()
@Kaneel
Jij bent ook wel erg. Al die dickpics sturen de hele tijdquote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Staat je naam er tussen?
Nee? Dan nee. Debiel.
Tsssk, nog eens geen manieren op de koop toe.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand die met mij DM't doet geen hosselpoging.
Bovendien reageerde hij niet, dus helaas.
Oh jaquote:Op woensdag 23 september 2015 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had één DM gestuurd, maar geen reactie gekregen. Dan zal het inderdaad kapot zijn. Je wilde nog linkjes van me hebben toch?
quote:
Ga dooooor.quote:
Ik voorkom hiermee dat foksters de fout maken om jou leuk te vinden en dat jij weer een fout maakt met een gekke fokster.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent de reden dat ik geen foksters date
Ik dacht Jhali.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent de reden dat ik geen foksters date
Jhali is de reden dat hij niet meer naar het Dolfinarium gaatquote:
Sry ik stuur graag door wat ik ontvang van rare fokkers :squote:Op woensdag 23 september 2015 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik jou geen lekker ventje vind.
[..]
Jij bent ook wel erg. Al die dickpics sturen de hele tijd
[..]
Tsssk, nog eens geen manieren op de koop toe.
Ontkenningsfasequote:Op woensdag 23 september 2015 14:56 schreef Tjacka het volgende:
tjacka een vieze slijmbal
ben je niet goed ofzo
Ik gedraag me niet als een doorgeslagen hengstquote:Op woensdag 23 september 2015 14:57 schreef Tjacka het volgende:
en dan fokkie niet noemen alleen maar omdat je hem in real kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |