SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Daar zou je naast zitten.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
Behalve Typisch dan, die doet dat niet volgens mij.
Niet kunnen quoten.quote:
Heb het nog niet aan hem gemerkt. Zijn eigenlijk altijd wel dezelfde slijmballen hier.quote:
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb het nog niet aan hem gemerkt. Zijn eigenlijk altijd wel dezelfde slijmballen hier.
moet ik me aangesproken voelen?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb het nog niet aan hem gemerkt. Zijn eigenlijk altijd wel dezelfde slijmballen hier.
Fokkie en Mort zeker?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
ik niet tochquote:Op woensdag 23 september 2015 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen?
Hou eens op gastquote:
jij laat het slijm uit hun druipenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik slijm nooit bij vrouwelijke users
Preciesquote:Op woensdag 23 september 2015 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij laat het slijm uit hun druipen
Fokkie valt mee. Ik vind Mort, VA en Tjacka de meest opvallende eigenlijk.quote:
en ik?????quote:Op woensdag 23 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie valt mee. Ik vind Mort, VA en Tjacka de meest opvallende eigenlijk.
Jij ook niet.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag in het vorige topic dat je zat te dm' men met die nieuwe en met Feer.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik slijm nooit bij vrouwelijke users
Mort en de Tjack had ik wel verwacht.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Inb4: He Pax, lekker ventjequote:Op woensdag 23 september 2015 14:51 schreef Paxcon het volgende:
Fokit is echt een enorme charmeur inderdaad
Geen idee, jij bent er minder vaak. Maar als je je al aangesproken voelde ... tsja.quote:
Allemaal vrome gesprekkenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag in het vorige topic dat je zat te dm' men met die nieuwe en met Feer.
[..]
Mort en de Tjack had ik wel verwacht.
Valt me vies tegen van VA.
Iemand die met mij DM't doet geen hosselpoging.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag in het vorige topic dat je zat te dm' men met die nieuwe en met Feer.
[..]
Mort en de Tjack had ik wel verwacht.
Valt me vies tegen van VA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |