Grindr...quote:Op woensdag 23 september 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb m'n tindermatch nog niet eens aangesproken dus met deze instelling wordt het niks
heb liever dat ze mij aanspreken :s
"Die zijn nog te firm om 18+ te zijn!"quote:
Ja. Altijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op basis van je uiterlijk hoop ik
Pax is echt geen topquote:
dankje paxquote:
Dat gebeurt nooitquote:Op woensdag 23 september 2015 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb m'n tindermatch nog niet eens aangesproken dus met deze instelling wordt het niks
heb liever dat ze mij aanspreken :s
WAHAHAHA.quote:
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa oke.
maar je kan wel 45 hebben en overgaan, maar dan heb je je eerste jaar nog niet alles gehaald.
Sorry broertje ben te laat geborenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ik heb er wel beetje struggles mee, ze is zo jong
Dat zou een compliment zijn. Ik hoop over 20 jaar nog de tieten van een 17 jarige te hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, ze knepen in haar tieten.
He Paxcon ik merk wel dat ik met een homo praat, niks persoonlijks he.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey Kwai!
Jij hebt het innerlijk van een 20-jarige, althans zo kom je over. Bij Fylax merk je dat je met een puber aan het praten bent. Niks persoonlijks fylie.
Mannen zijn juist inbegrijpelijkerquote:Op woensdag 23 september 2015 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nouja als man is het vet moeilijk :s
tenzij je morti bent
Oei... Pax, wat nu?quote:
Ja, maar dat zegt niet zoveelquote:
Iew. Maar alleen de tieten. De rest is rimpelig en saggy.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou een compliment zijn. Ik hoop over 20 jaar nog de tieten van een 17 jarige te hebben.
goed zo lieve sofquote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
propedeuse
dat krijg je als je je eerste jaar hebt gehaald op hbo
Nu moet er een piemel in z`n kont ipv andersom hequote:
Nouja. Eerst geloofde je het niet en nu dit...quote:Op woensdag 23 september 2015 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet er een piemel in z`n kont ipv andersom he
Ik bedoelde het niet hatelijkquote:Op woensdag 23 september 2015 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
He Paxcon ik merk wel dat ik met een homo praat, niks persoonlijks he.
uh oke?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja. Eerst geloofde je het niet en nu dit...
waarom?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mannen zijn juist inbegrijpelijker
Is? Ik ben nu nog 23 hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iew. Maar alleen de tieten. De rest is rimpelig en saggy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |