abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 september 2015 @ 19:50:03 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156429698
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ze moeten eerst leren nederig te zijn. Ze zitten op dit moment in de slechts mogelijk denkbare onderhandelingspositie
Eh, wat? Je snapt er niks van als je dat denkt.

Ze zitten juist in de beste positie. Ze krijgen goede motoren of ze besparen een bak geld door er uit te stappen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 september 2015 @ 19:55:18 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156429929
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 19:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Eh, wat? Je snapt er niks van als je dat denkt.

Ze zitten juist in de beste positie. Ze krijgen goede motoren of ze besparen een bak geld door er uit te stappen.
ik snap het wel, want ze zullen echt niet zomaar uitstappen. Daarvoor zijn hun investeringen gewoonweg te groot. Doen ze dat wel, dan is het even jammer voor de sport, maar dan gaat het model wat op de schop en komen er weer andere teams
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 27 september 2015 @ 19:56:30 #123
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156429970
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik snap het wel, want ze zullen echt niet zomaar uitstappen. Daarvoor zijn hun investeringen gewoonweg te groot. Doen ze dat wel, dan is het even jammer voor de sport, maar dan gaat het model wat op de schop en komen er weer andere teams
Ja maar dat heeft er niets mee te maken. Het feit dat Mercedes weigert omdat ze bang zijn verslagen te worden zegt toch al meer dan genoeg?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156432768
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 19:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja maar dat heeft er niets mee te maken. Het feit dat Mercedes weigert omdat ze bang zijn verslagen te worden zegt toch al meer dan genoeg?
ik denk dat Merc gewoon een klantenmotor wilde leveren, maar dat was niet voldoende voor RB
  zondag 27 september 2015 @ 22:01:14 #125
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156436326
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik denk dat Merc gewoon een klantenmotor wilde leveren, maar dat was niet voldoende voor RB
Nogal logisch natuurlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156445156
quote:
Statement Renault:

“ Renault Groep en Gravity Motorsport S.a.r.l., en deelneming Genii Capital SA, zijn blij om de ondertekening van de intentieverklaring aan te kondigen met betrekking tot de acquisitie door Renault van een overheersend aandeel in het Lotus F1 Team Ltd.

De ondertekening van deze intentieverklaring toont Renault’s eerste stap naar een project van het Renault Formule 1-team vanaf het raceseizoen 2016 en daarmee de uitbreiding van 38 jaar toewijding van het merk aan de koningklasse in de autosport; het wereldkampioenschap Formule 1.

Renault Groep en Gravity gaan de komende weken samenwerken om uiteindelijk deze onderneming om te buigen naar een definitieve trasactie, waarbij alle termen en voorwaarden behaald worden tussen hen en andere geïnteresseerde partijen.”
:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 september 2015 @ 11:43:23 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156445173
Dat klinkt nog behoorlijk tentatief.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156445178
http://www.fia.com/news/r(...)ports-sarl-statement

En officieel op de site van de FIA.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156445232
En dan is deze week Grosjean vertrokken naar Haas omdat het allemaal te lang duurde.

Die Renault krijgen ze echt wel weer aan de gang. Ik was blijven zitten als ik hem was.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156445349
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 11:46 schreef Geralt het volgende:
En dan is deze week Grosjean vertrokken naar Haas omdat het allemaal te lang duurde.

Die Renault krijgen ze echt wel weer aan de gang. Ik was blijven zitten als ik hem was.
Ik niet, die haas zou naar verluid behoorlijk vergelijkbaar zijn met de ferrari. Hij rijdt al 2 jaar maldonado zoek maar een overstap naar een groter team blijft uit. Bij Haas is hij beter zichtbaar voor ferrari, als hij die stap aan kan naar ferrari dan is haas wel een goed team om het te laten zien lijkt me
pi_156445412
Ik denk dat de grote teams op dit moment maar 1 coureur binnen willen halen. En dat is niet Grosjean. :P

2017 wordt een mooi jaar gok ik zo.

Komend jaar nog lekker bij TR blijven en dan maar zien.

*O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156445434
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 11:51 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik niet, die haas zou naar verluid behoorlijk vergelijkbaar zijn met de ferrari. Hij rijdt al 2 jaar maldonado zoek maar een overstap naar een groter team blijft uit. Bij Haas is hij beter zichtbaar voor ferrari, als hij die stap aan kan naar ferrari dan is haas wel een goed team om het te laten zien lijkt me
Haas is gewoon een Ferrari met Dallara bodywork.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156445879
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:56 schreef Beach het volgende:

[..]

Haas is gewoon een Ferrari met Dallara bodywork.
En dat Dallara bodywork zou ook nog eens ontwikkeld zijn door mensen van Ferrari die ze tijdelijk bij Haas/Dallara op de loonlijst hebben gezet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 28 september 2015 @ 12:17:01 #134
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156445920
De enige reden dat ik blij ben dat Renault blijft is dit:
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 september 2015 @ 12:32:41 #135
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156446202
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 11:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

:)
niet verwonderlijk dat het nieuws juist vandaag naar buiten komt. Als het goed is staat Lotus vandaag namelijk voor de rechter vanwege niet afgedragen loonbelasting
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156446252
Precies. Dit hing heel het weekend al in de lucht natuurlijk :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156446350
Gaat Renault ook nog aan andere teams leveren?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 september 2015 @ 12:48:55 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156446445
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:42 schreef THEFXR het volgende:
Gaat Renault ook nog aan andere teams leveren?
Vermoedelijk in 2016 niet, maar daarna zouden ze misschien een Sauber los kunnen weken bij Ferrari of een Force India
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 28 september 2015 @ 12:52:46 #139
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156446513
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 12:17 schreef Fir3fly het volgende:
De enige reden dat ik blij ben dat Renault blijft is dit:
[ afbeelding ]
Kubica komt niet meer terug hoor....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156446555
quote:
12s.gif Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Kubica komt niet meer terug hoor....
Jammer nog altijd. ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 september 2015 @ 13:03:17 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_156446720
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 11:46 schreef Geralt het volgende:
En dan is deze week Grosjean vertrokken naar Haas omdat het allemaal te lang duurde.

Die Renault krijgen ze echt wel weer aan de gang. Ik was blijven zitten als ik hem was.
Misschien wat voor Alonso
  maandag 28 september 2015 @ 13:04:56 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_156446743
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 12:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vermoedelijk in 2016 niet, maar daarna zouden ze misschien een Sauber los kunnen weken bij Ferrari of een Force India
Denk je? Scheelt toch een hoop kosten al weet ik niet hoe de andere teams contractueel vastliggen
pi_156446904
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk je? Scheelt toch een hoop kosten al weet ik niet hoe de andere teams contractueel vastliggen
Ze zullen op den duur wel moeten. De FIA wil dat de leveranciers gelijk verdeeld worden over de teams. Honda had voor dit jaar een exclusiviteitsdeal, maar die was toegekend voor één jaar om de entree van Honda te vergemakkelijken. De verwachting is dat Honda volgend jaar of het jaar erop aan meerdere teams gaat leveren (en dat wordt dus ook van Renault verwacht).

In de regels staat ook dat teams maar aan drie teams mogen leveren. Uitzonderingen daarop zijn alleen mogelijk met toestemming van de FIA (zoals Mercedes voor dit jaar had voor het leveren aan Lotus). Volgend jaar zullen ze ook wel een uitzondering maken, omdat RB/TR geen Renault meer wil, maar de vraag is of ze dat voor 2017 ook toestaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 28 september 2015 @ 13:26:41 #144
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156447224
Met andere woorden de regels worden totaal niet nageleefd. En niemand schijnt het te deren dat Honda gewoon weer alleen aan McLaren gaat leveren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156447369
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 13:26 schreef Fir3fly het volgende:
Met andere woorden de regels worden totaal niet nageleefd. En niemand schijnt het te deren dat Honda gewoon weer alleen aan McLaren gaat leveren.
Ik las vorige week, in hetzelfde bericht als waarin ik dus bovenstaande las dat de FIA Honda wilde vragen om aan STR te leveren als Ferrari niet genoeg capaciteit zou hebben om aan en RB en STR te leveren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156447950
Ik denk ook niet dat iemand met Honda wil rijden (inclusief McLaren).
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156447962
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:04 schreef Beach het volgende:
Ik denk ook niet dat iemand met Honda wil rijden (inclusief McLaren).
Ze weten wat er mis is met hun motor (te kleine compressor, waardoor ERS te weinig opgeladen wordt) en willen dat voor volgend jaar aanpassen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156447997
De (voorlopig) nieuwe kalender voor volgend jaar, die in Japan de ronde deed.

1 20 March 2016 Australia Melbourne
2 03 April 2016 Bahrain Sakhir
3 17 April 2016 China Shanghai
4 01 May 2016 Russia Sochi
5 15 May 2016 Spain Barcelona
6 29 May 2016 Monaco Monte Carlo
7 12 June 2016 Canada Montreal
8 26 June 2016 England Silverstone
9 03 July 2016 Austria Spielberg
10 17 July 2016 Azerbaijan Baku
11 31 July 2016 Germany Hockenheim
12 07 August 2016 Hungary Budapest
13 04 September 2016 Belgium Spa-Francorchamps
14 11 September 2016 Italy Monza
15 25 September 2016 Singapore Singapore
16 02 October 2016 Japan Suzuka
17 16 October 2016 USA Austin
18 30 October 2016 Mexico Mexico City
19 06 November 2016 Brazil Sao Paulo
20 20 November 2016 Malaysia Sepang
21 27 November 2016 Abu Dhabi Abu Dhabi
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156448121
Lotus rechtszaak opnieuw uitgesteld.
quote:
(Reuters) - French car maker Renault on Monday announced it would buy a majority stake in the Lotus Formula One motor racing team, allowing the financially stretched outfit to stave off the threat of administration in a London court.

Lotus is facing legal action from HMRC, Britain's tax authority, over unpaid taxes and was pinning its hopes on a buyout by former owners Renault to start sorting out its crippling debt and cash flow problems.

The High Court in London had given Lotus until Monday to make a deal with Renault that could potentially satisfy creditors, or face administration.

At a hearing on Monday morning, lawyers for Renault and Lotus said a deal had been concluded overnight and they asked for an adjournment until Dec. 7 to allow time to finalise the transaction and deal with pressing issues.

Judge Colin Birss agreed to adjourn the case until Dec. 7 or the next available court date after that. Lawyers for Renault told Reuters that HMRC had not been paid what it was owed yet, but would be imminently. HMRC did not oppose the adjournment.

British-based Lotus, which in previous guises of Benetton and Renault won world championships with Michael Schumacher and Fernando Alonso, has struggled to keep operating normally in the current Formula One season.

In Japan, the team were locked out of a hospitality unit intended for their use after failing to pay Grand Prix circuit organisers. Their mechanics had to be catered for along with staff at the VIP Paddock Club, as a favour.

While there were few details of the deal with Renault, the team's prospects were clearly looking brighter after the announcement from the French company, which has been involved in Formula One as an engine supplier for years.

Renault announced that it had signed a letter of intent on the potential acquisition of a controlling stake in Lotus with Gravity Motorsports S.a.r.l., an affiliate of Genii Capital, the Luxembourg-based firm that owns the Formula One team.

"The signature of this Letter of Intent marks Renault's first step towards the project of a Renault Formula 1 team from the 2016 racing season, thereby extending 38 years of commitment of the brand to the world's premier motorsport championship series," Renault said in a statement.

Lotus have faced a series of legal actions this season, with bailiffs impounding their cars after the Belgian Grand Prix in a dispute with former reserve Charles Pic that was later settled.

Lotus missed three payments to HMRC of 905,000 pounds ($1.37 million) each in relation to income tax and national insurance contributions that were due for the months of July, August and September.

In addition, a further 1.4 million pounds relating to Lotus's tax affairs between 2009 and 2014 remains outstanding, according to HMRC, although that amount is disputed and is not expected to be paid in the immediate future.

Lotus also have multiple other creditors, some of whom were represented in court on Monday
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 28 september 2015 @ 14:20:46 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156448235
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:34 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik las vorige week, in hetzelfde bericht als waarin ik dus bovenstaande las dat de FIA Honda wilde vragen om aan STR te leveren als Ferrari niet genoeg capaciteit zou hebben om aan en RB en STR te leveren.
En wat als Honda nee zegt?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 28 september 2015 @ 15:30:28 #151
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_156449651
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:07 schreef sasquatsch het volgende:
De (voorlopig) nieuwe kalender voor volgend jaar, die in Japan de ronde deed.

1 20 March 2016 Australia Melbourne
2 03 April 2016 Bahrain Sakhir
3 17 April 2016 China Shanghai
4 01 May 2016 Russia Sochi
5 15 May 2016 Spain Barcelona
6 29 May 2016 Monaco Monte Carlo
7 12 June 2016 Canada Montreal
8 26 June 2016 England Silverstone
9 03 July 2016 Austria Spielberg
10 17 July 2016 Azerbaijan Baku
11 31 July 2016 Germany Hockenheim
12 07 August 2016 Hungary Budapest
13 04 September 2016 Belgium Spa-Francorchamps
14 11 September 2016 Italy Monza
15 25 September 2016 Singapore Singapore
16 02 October 2016 Japan Suzuka
17 16 October 2016 USA Austin
18 30 October 2016 Mexico Mexico City
19 06 November 2016 Brazil Sao Paulo
20 20 November 2016 Malaysia Sepang
21 27 November 2016 Abu Dhabi Abu Dhabi
Bocht ik was uitgenodigd bij mn zwager in Singapore en kon zo een week later ook de GP van Maleisie mee pakken..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 september 2015 @ 15:32:42 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156449685
Hou België in de zomervakantie! :'(

Ach, dit zat er aan te komen...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156450443
Spa in september, nog grotere kans op regen :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 28 september 2015 @ 17:03:07 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156451886
Geweldig hoor dat Canada nog steeds in het EU seizoen staat :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 28 september 2015 @ 17:18:30 #155
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_156452142
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 16:07 schreef Karstman het volgende:
Spa in september, nog grotere kans op regen :)
net als of die paar dagen het verschil maken
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_156452986
http://adamcooperf1.com/2(...)offers-2015-engines/
hadden ze maar niet zon grote bek gehad :') en Renault niet zo afgebrand
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156453840
F1-exit dreigt voor team Verstappen

De toekomst van de Formule 1-teams van Red Bull en Toro Rosso hangt aan een zijden draad. Beide teams hebben nog altijd geen motorleverancier kunnen vinden voor komend jaar. Het aanbod van Ferrari werd door Helmut Marko als 'beledigend' ervaren. Door de huidige stand van zaken is de toekomst van Max Verstappen voor komend seizoen ook nog onduidelijk.

Tijdens de Grand Prix van Japan werd afgelopen weekeinde in Suzuka met het enige alternatief Ferrari onderhandeld. Het automerk liet echter weten Red Bull en Toro Rosso alleen aan een motor van 2015 te willen helpen. En dat terwijl het eigen fabrieksteam en klanten (Sauber en Haas) wel de beschikking krijgen over de snellere krachtsbron, de 2016-versie van de motor. Eerder gaf Mercedes al aan beide teams niet uit de brand te willen helpen.

Red Bull-eigenaar Dietrich Mateschitz dreigde eerder ook al de Formule 1 te verlaten als zijn renstallen niet aan een competitieve motor kunnen komen. De toekomst van te teams bevindt zich door de huidige ontwikkelingen in een kritieke toestand, zo stelt Red Bull-teambaas Christian Horner.

Voor Verstappen worden het dus ook spannende tijden. De pas 17-jarige Limburger maakt in zijn debuutjaar indruk met zijn inhaalmanoeuvres en vergaarde tot op heden 32 punten. Daarmee staat hij in de tussenstand om de wereldtitel op een 12e plek.

http://www.telegraaf.nl/t(...)voor_team_Max__.html
pi_156458974
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we volgend jaar een jaar gaan meemaken zoals 2009. BAR/Honda stopte ermee en ineens was daar Brawn, vanuit het niets een nieuw team met de erfenis van Honda een team dat al 50% klaar was voor het komende jaar en plotseling dus die ommezwaai.

Wie zagen we in Singapore ineens in de paddock? Alain Prost, heeft hij misschien een backup plan voor 1 van de 2 RB teams?
Ik hoop ergens dat RB 1 van de 2 teams in de verkoop gooit. Honda motoren is ook nog steeds geen ondenkbare krachtbron voor 1 van de 2 teams..

Nog voldoende speculaas tot eind van hetjaar, maar ik ben echt erg nieuwsgierig wat er gaat gebeuren! Zelf gok ik dus denk ik wel dat we vanaf volgend jaar geen 2 RB teams meer hebben, maar nog wel 1 van de 2 die overeind blijft. Eerder str dan rbr die blijft.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 september 2015 @ 21:23:48 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156459027
Minardi :7
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 28 september 2015 @ 21:28:20 #160
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156459216
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:22 schreef Meike26 het volgende:

Wie zagen we in Singapore ineens in de paddock? Alain Prost, heeft hij misschien een backup plan voor 1 van de 2 RB teams?
Prost is ambassadeur van Renault, en wordt genoemd om in de teamleiding van het nieuwe team plaats te gaan nemen in een functie ala Niki Lauda of zelfs als teambaas. Dus nee, hij heeft geen plan voor Red Bull.....

Eenzelfde soort functie vervult hij nu ook al bij e.Dams Renault in de Formula E.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156459322
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Minardi :7
Giancarlo Minardi samen met Paul Stoddart _O_
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156459747
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 21:28 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Prost is ambassadeur van Renault, en wordt genoemd om in de teamleiding van het nieuwe team plaats te gaan nemen in een functie ala Niki Lauda of zelfs als teambaas. Dus nee, hij heeft geen plan voor Red Bull.....

Eenzelfde soort functie vervult hij nu ook al bij e.Dams Renault in de Formula E.
ART teambaas Frederic Vasseur wordt genoemd als teambaas met Prost in een adviserende rol.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156459849
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we volgend jaar een jaar gaan meemaken zoals 2009. BAR/Honda stopte ermee en ineens was daar Brawn, vanuit het niets een nieuw team met de erfenis van Honda een team dat al 50% klaar was voor het komende jaar en plotseling dus die ommezwaai.

Wie zagen we in Singapore ineens in de paddock? Alain Prost, heeft hij misschien een backup plan voor 1 van de 2 RB teams?
Ik hoop ergens dat RB 1 van de 2 teams in de verkoop gooit. Honda motoren is ook nog steeds geen ondenkbare krachtbron voor 1 van de 2 teams..

Nog voldoende speculaas tot eind van hetjaar, maar ik ben echt erg nieuwsgierig wat er gaat gebeuren! Zelf gok ik dus denk ik wel dat we vanaf volgend jaar geen 2 RB teams meer hebben, maar nog wel 1 van de 2 die overeind blijft. Eerder str dan rbr die blijft.
Met de boete van 500 miljoen dollar in het vooruitzicht loont het bijna om beide teams voor niets van de hand te doen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156459993
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 21:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Met de boete van 500 miljoen dollar in het vooruitzicht loont het bijna om beide teams voor niets van de hand te doen. :)
Kunnen we met Fok! niet een pooltje opzetten en een team kopen?
in a crowd you lose humanity
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 28 september 2015 @ 21:47:58 #165
176766 crew  zoem
zoemt
pi_156460001
Ik denk dat Ecclestone zich er nog eerst stevig mee gaat bemoeien. Een Ferrari-motor van een jaar oud aanbieden is natuurlijk ronduit een belediging voor een topteam als RB.
pi_156460043
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat Ecclestone zich er nog eerst stevig mee gaat bemoeien. Een Ferrari-motor van een jaar oud aanbieden is natuurlijk ronduit een belediging voor een topteam als RB.
Mja.
Aan de andere kant is het natuurlijk niet echt een briljante onderhandelingsstrategie om eerst het contract met je huidige leverancier op te zeggen en dan pas te gaan kijken of je ergens anders iets anders kunt krijgen.
in a crowd you lose humanity
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 28 september 2015 @ 21:50:39 #167
176766 crew  zoem
zoemt
pi_156460112
Dat sowieso. Zoals PSM ergens al eerder zei: Als RB zich wat respectvoller opstelt ondanks alle tegenslagen, zullen ze mogelijk meer onderhandelsucces oogsten. Dat geroeptoeter van Helmut Marko werkt alleen maar averechts.
pi_156460218
quote:
11s.gif Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Kunnen we met Fok! niet een pooltje opzetten en een team kopen?
Kickstart project.
Mag Jos de auto bouwen :P
pi_156460246
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:50 schreef zoem het volgende:
Dat sowieso. Zoals PSM ergens al eerder zei: Als RB zich wat respectvoller opstelt ondanks alle tegenslagen, zullen ze mogelijk meer onderhandelsucces oogsten. Dat geroeptoeter van Helmut Marko werkt alleen maar averechts.
Het is sowieso nogal arrogant om te roepen "wij zijn Red Bull en hebben recht op de beste motor". Ik kan me herinneren dat McLaren, niet zolang nadat Senna wereldkampioen was geworden, ook een jaar had waarbij ze alleen maar een klantenmotor van Ford kregen. En een jaar later met een Peugeot reden.
in a crowd you lose humanity
pi_156460288
red bull en STR verdwijnen niet, dat is gewoon ondenkbaar, ze krijgen heus wel een goede motor.
pi_156460303
Of Williams in 1988 met Judd, omdat ze door Honda aan de kant waren gezet. Ik kan me niet herinneren dat Frank Williams toen ook zo in de media heeft lopen janken dat ze recht hadden op de beste motor.
in a crowd you lose humanity
pi_156460401
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:56 schreef THEFXR het volgende:
red bull en STR verdwijnen niet, dat is gewoon ondenkbaar, ze krijgen heus wel een goede motor.
Niks is ondenkbaar. Teams verdwijnen. Lotus (de originele), Brabham en Tyrrell waren ooit ook topteams en bestaan nu niet meer.

10 jaar geleden was Red Bull alleen maar een sponsor.
in a crowd you lose humanity
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 september 2015 @ 22:02:44 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156460505
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat Ecclestone zich er nog eerst stevig mee gaat bemoeien. Een Ferrari-motor van een jaar oud aanbieden is natuurlijk ronduit een belediging voor een topteam als RB.
Ferrari zit natuurlijk redelijk in een zetel in deze onderhandelingen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 28 september 2015 @ 22:04:25 #174
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156460556
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:56 schreef THEFXR het volgende:
red bull en STR verdwijnen niet, dat is gewoon ondenkbaar, ze krijgen heus wel een goede motor.
Red Bull heeft identiek dezelfde benadering in de F1 als autofabrikanten dat hebben: zoveel mogelijk van je product aan de man brengen. Die vedwijnen net zo makkelijk als team als dat ze gekomen zijn. Net zoals BMW, Toyota en Honda eind jaren 2000. Zodra dat het merk schade gaat leiden door tegenvallende resultaten is het dag-dag :W
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 28 september 2015 @ 22:07:15 #175
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156460639
Maar goed, ik denk alsnog niet dat ze gaan vertrekken komend jaar. Bernie steekt daar wel een stokje voor, anders kost hem dat teveel geld naar GP-organisaties. En ik ga ervanuit dat ie voor RBR wel een a-spec motor fixed voor 2016. STR zal dan wel een b-spec of 2015 PU krijgen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156460755
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar goed, ik denk alsnog niet dat ze gaan vertrekken komend jaar. Bernie steekt daar wel een stokje voor, anders kost hem dat teveel geld naar GP-organisaties. En ik ga ervanuit dat ie voor RBR wel een a-spec motor fixed voor 2016. STR zal dan wel een b-spec of 2015 PU krijgen.
Het kost hem niks. Het levert hem juist geld op. 18 auto's is genoeg voor een GP.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156461020
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:04 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Red Bull heeft identiek dezelfde benadering in de F1 als autofabrikanten dat hebben: zoveel mogelijk van je product aan de man brengen. Die vedwijnen net zo makkelijk als team als dat ze gekomen zijn. Net zoals BMW, Toyota en Honda eind jaren 2000. Zodra dat het merk schade gaat leiden door tegenvallende resultaten is het dag-dag :W
Precies.
Ik snap echt niet dat mensen denken dat de F1 niet zonder Red Bull kan. De F1 heeft ruim 50 jaar zonder Red Bull gekund, die zitten nog geen 10 jaar in de F1. Zonder Red Bull overleeft de F1 echt wel.
En buiten dat wordt minstens één van de teams wel overgenomen als ze er uit stappen.
in a crowd you lose humanity
  maandag 28 september 2015 @ 22:26:26 #178
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156461272
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:11 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het kost hem niks. Het levert hem juist geld op. 18 auto's is genoeg voor een GP.
20 was toch het minimum?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 september 2015 @ 22:29:33 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156461369
Zou wel zonde zijn als Verstappen maar 1 jaar in de F1 krijgt. Jaar er tussenuit en het wordt moeilijk om een stoeltje bij een topteam te bemachtigen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 september 2015 @ 22:41:50 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156461730
En al verdwijnt Red Bull, een team dat al ruim 20 jaar bestaat verdwijnt niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156461841
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou wel zonde zijn als Verstappen maar 1 jaar in de F1 krijgt. Jaar er tussenuit en het wordt moeilijk om een stoeltje bij een topteam te bemachtigen.
Zo op handen word gedragen door de buitenlandse media als BBC en Sky, zijn ze Max echt niet na een jaar vergeten. Hij word met recht een superster genoemd. En Bernie ziet ook wel in denk ik dat hij met Max ook een leuke smaakmaker op de grid heeft staan. Dat laat hij niet gebeuren en ook al gebeurt het toch, dan rijdt Max op zeker bij een ander team in 2017.. Ook Kubica werd niet vergeten na een jaar uit de F1 te zijn geweest. Talenten worden niet vergeten..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 september 2015 @ 22:46:41 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156461868
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:45 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zo op handen word gedragen door de buitenlandse media als BBC en Sky, zijn ze Max echt niet na een jaar vergeten. Hij word met recht een superster genoemd. En Bernie ziet ook wel in denk ik dat hij met Max ook een leuke smaakmaker op de grid heeft staan. Dat laat hij niet gebeuren en ook al gebeurt het toch, dan rijdt Max op zeker bij een ander team in 2017.. Ook Kubica werd niet vergeten na een jaar uit de F1 te zijn geweest. Talenten worden niet vergeten..
Had je maar zekerheid voor de helft. All about the money he.
pi_156462291
Max genereerd vanzelf geld. Zet hem in een competieve auto en hij rijdt hem het kampioenschap binnen.

Hoeveel stoeltjes heeft Sauber nog vrij trouwens ? *)
pi_156462427
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

20 was toch het minimum?
16. Maar zelfs dan kost het hem geen geld omdat dat geen harde eis is. Als hij maar kan aantonen geprobeerd te hebben om er meer op de grid te houden.

Vandaar al die berichten over derde auto's en customer cars vorig jaar toen Caterham en Manor niet meededen en er sprake van was dat misschien meer teams af zouden vallen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 28 september 2015 @ 23:07:05 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_156462461
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 23:02 schreef Meike26 het volgende:
Max genereerd vanzelf geld. Zet hem in een competieve auto en hij rijdt hem het kampioenschap binnen.

Hoeveel stoeltjes heeft Sauber nog vrij trouwens ? *)
Stuk of 3 :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_156462517
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:41 schreef Nattekat het volgende:
En al verdwijnt Red Bull, een team dat al ruim 20 jaar bestaat verdwijnt niet.
Lotus, Brabham en March zijn onder andere succesvolle teams geweest die helemaal verdwenen zijn zonder dat ze overgenomen zijn. Dus dat zegt niets.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 september 2015 @ 23:11:54 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156462588
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Lotus, Brabham en March zijn onder andere succesvolle teams geweest die helemaal verdwenen zijn zonder dat ze overgenomen zijn. Dus dat zegt niets.
Wat ik ermee wil zeggen is dat een exit van RB niet per se een einde van het team hoeft te betekenen :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_156463211
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 23:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat ik ermee wil zeggen is dat een exit van RB niet per se een einde van het team hoeft te betekenen :)
2 teams is zeker 1000 man, wat geen werk meer heeft, ik zie het niet gebeuren.
pi_156465412
Niet echt een nieuwtje of iets, maar wel tof om te zien:



https://www.driverdb.com/popularity

*O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156465423
En dan denk ik dat je nr 6 en nr 12 eigenlijk ook wel bij Max op moet tellen. Daar had nog nooit iemand van gehoord voordat Max met die dames aan de haal ging.

:P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 29 september 2015 @ 06:36:50 #191
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156466094
Je verveelt je zeker tijdens je nachtdienst :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_156466177
Wat een kansloze non-berichten inderdaad, die adoratie kan ook te ver doorslaan...
Jack does it in real time...
  dinsdag 29 september 2015 @ 07:23:20 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156466229
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:48 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Mja.
Aan de andere kant is het natuurlijk niet echt een briljante onderhandelingsstrategie om eerst het contract met je huidige leverancier op te zeggen en dan pas te gaan kijken of je ergens anders iets anders kunt krijgen.
Belachelijke redenering. Waarom blijven mensen deze onzin roepen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 september 2015 @ 07:49:12 #194
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_156466347
Max kan zo in de US aanschuiven bij Penske hoor >:)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_156466443
Max in de Telegraaf vandaag maakt zich geen zorgen:


Ondanks alle zorgelijke ontwikkelingen zegt Max Verstappen zich geen zorgen te maken over zijn eigen sportieve toekomst. „Ik denk niet dat dat nodig is”, zegt hij, enigszins cryptisch.

De leiding van Red Bull heeft na het aangekondigde afscheid van Renault nog altijd geen nieuwe motorleverancier gevonden voor haar beide Formule 1-teams (Red Bull en Toro Rosso). De kans dat de Oostenrijkse fabrikant van energiedrankjes na dit seizoen alsnog de stekker trekt uit het kostbare Formule 1-project is sinds maandag aanzienlijk gestegen.

De stormachtige ontwikkeling van Verstappen is niemand in de Formule 1 ontgaan. Zowel het Formule 1-team van Mercedes als Ferrari heeft de Limburger, die een doorlopend contract heeft met Red Bull, voor de langere termijn op de radar.

Dan: „Ik weet niet wat er gaat gebeuren en wat er achter de schermen besproken wordt, maar mijn gevoel zegt dat Red Bull en Toro Rosso volgend jaar gewoon op de grid staan. Er wordt van alles gezegd, maar dat kan ook een beetje bij het spel horen”, aldus Verstappen, die maandag terugkeerde uit Suzuka, waar hij zondag nog op knappe wijze negende werd in de Japanse GP.

Jos Verstappen
Ook Jos Verstappen zegt de ontwikkelingen vol vertrouwen af te wachten. „Max heeft de afgelopen maanden zo ongelooflijk veel indruk gemaakt dat ik ervan overtuigd ben dat het met hem wel goed komt. Het zou mooi zijn als hij zijn carrière bij Red Bull en Toro Rosso kan voortzetten. En daar ga ik vooralsnog ook vanuit.
pi_156466720
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 07:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Belachelijke redenering. Waarom blijven mensen deze onzin roepen?
Ondat het waar is?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156466770
Ik snap dat gezeur op RB niet zo goed. Ze kunnen doen wat ze willen maar die motor die ze hebben is gewoon ruk, en daarna gaat ie ook not eens vak kapot. Zoveel geld dr in pompen voor P4 in het kampioenschap slaat nergens op. Ik heb liever dat we weer net zo als 2010 en 2012 weer 3 teams hebben die onderling uitmaken wie wen gp wint, en als je rb een competatieve motor geeft dan heb je dat met rb ferrari en mercedes. Iig meer dan de afgelopen twee jaar.
pi_156467195
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:44 schreef opreis het volgende:
Ik snap dat gezeur op RB niet zo goed. Ze kunnen doen wat ze willen maar die motor die ze hebben is gewoon ruk, en daarna gaat ie ook not eens vak kapot. Zoveel geld dr in pompen voor P4 in het kampioenschap slaat nergens op. Ik heb liever dat we weer net zo als 2010 en 2012 weer 3 teams hebben die onderling uitmaken wie wen gp wint, en als je rb een competatieve motor geeft dan heb je dat met rb ferrari en mercedes. Iig meer dan de afgelopen twee jaar.
Ze hebben dit zelf op zich afgeroepen en hadden Renault volgend jaar kunnen hebben, als ze gewoon met Renault goed naar verbeteringen zochten. Maar zeuren en zeuren. Wie weet heeft Renault wel volgend jaar een winnende motor...
pi_156467330
Dat verbeteren klinkt leuk, maar is natuurlijk gewoon onmogelijk met de huidige regelgeving. Daar zit ook een deel van het probleem, de achterstand inlopen gaat gewoon never nooit lukken. Dus moet je wachten totdat er andere regels komen of nieuwe motoren specs en als je dan 'mazzel' hebt dan scoor je en rij je 4 jaar aan de top en anders heb je een handvol weggegooide seizoenen zoals nu. Daarom wil Red Bull ook veranderen, anders zit je nog een paar seizoenen met dit gekloot...

Denken dat Honda bijv. het gat gaat dichten lijkt mij veel te optimistisch, dat systeem met die tokens is leuk, maar ze hebben cruciale ontwerpprincipes gehanteerd die nu een fundamenteel foute keuze blijken... Die 'even' herstellen is ook niet mogelijk vanwege de strenge regels, dus McLaren is gewoon de zak als ze bij Honda blijven...
Jack does it in real time...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2015 @ 09:34:12 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156467339
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:24 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Ze hebben dit zelf op zich afgeroepen en hadden Renault volgend jaar kunnen hebben, als ze gewoon met Renault goed naar verbeteringen zochten. Maar zeuren en zeuren. Wie weet heeft Renault wel volgend jaar een winnende motor...
Het zou zomaar kunnen, want Renault kan nog 12 tokens inzetten en met een chassis dat in de buurt komt van de topteams doe je van voren mee
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156467403
Ik gok dat STR opgedoekt wordt en RBR gewoon blijft bestaan
pi_156467480
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:24 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Ze hebben dit zelf op zich afgeroepen en hadden Renault volgend jaar kunnen hebben, als ze gewoon met Renault goed naar verbeteringen zochten. Maar zeuren en zeuren. Wie weet heeft Renault wel volgend jaar een winnende motor...
Hoezo, ze zijn toch gewoon duidelijk, ze willen geen renault volgend jaar, dan houden ze liever de centen in de portemonee ipv rijden in de middenmoot. "Als ze gewoon" zo simpel is het dus niet. Renault levert gewoon al 2 jaar onbetrouwbare motoren die niet krachtig genoeg zijn. Elke beloofde update brengt vrij weinig en ook nu weer worden de updates steeds verder uitgesteld. Snap heel goed dat je daar als rb klaar mee bent.
pi_156467714
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Hoezo, ze zijn toch gewoon duidelijk, ze willen geen renault volgend jaar, dan houden ze liever de centen in de portemonee ipv rijden in de middenmoot. "Als ze gewoon" zo simpel is het dus niet. Renault levert gewoon al 2 jaar onbetrouwbare motoren die niet krachtig genoeg zijn. Elke beloofde update brengt vrij weinig en ook nu weer worden de updates steeds verder uitgesteld. Snap heel goed dat je daar als rb klaar mee bent.
Renault heeft sinds een aantal races weinig echte betrouwbaarheidsproblemen en winnen zelfs bijna sommige races. Renault heeft een goede stap in de goede richting gezet dit seizoen. Onzin wat je schrijft. Renault kan er echt wel goed bijzitten volgend seizoen als ze zich zo doorontwikkelen. Ze hebben 4 jaar gezorgd voor Wk's voor Vettel, komt helemaal goed met Renault.
pi_156468131
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Hoezo, ze zijn toch gewoon duidelijk, ze willen geen renault volgend jaar, dan houden ze liever de centen in de portemonee ipv rijden in de middenmoot. "Als ze gewoon" zo simpel is het dus niet. Renault levert gewoon al 2 jaar onbetrouwbare motoren die niet krachtig genoeg zijn. Elke beloofde update brengt vrij weinig en ook nu weer worden de updates steeds verder uitgesteld. Snap heel goed dat je daar als rb klaar mee bent.
Je bedoelt dat ze dan liever nog meer centen uitgeven vanwege de boete van $ 500 miljoen die ze krijgen dan meerijden in de subtop.

En RB wist al aan het begin van het seizoen dat Renault laat met performance updates (gebruik van tokens) zou komen om zo goed mogelijk voorbereid te zijn voor aanpassingen voor 2016.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:34:06 #205
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_156468168
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:03 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Renault heeft sinds een aantal races weinig echte betrouwbaarheidsproblemen en winnen zelfs bijna sommige races. Renault heeft een goede stap in de goede richting gezet dit seizoen. Onzin wat je schrijft. Renault kan er echt wel goed bijzitten volgend seizoen als ze zich zo doorontwikkelen. Ze hebben 4 jaar gezorgd voor Wk's voor Vettel, komt helemaal goed met Renault.
met die redenering lijk je ervan uit te gaan dat Mercedes en Ferrari geen stappen maken en Renault enorme stappen voorwaarts maakt. Elke seconde die Renault wint door een verbetering wordt ook door de andere gewonnen door een verbetering. Feit is gewoon dat de Mercedes een fundamentele betere power unit heeft.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:57:45 #206
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156468593
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:39 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ondat het waar is?
Het is domme onzin bedacht door mensen die afgunstig zijn en op de een of andere manier Red Bull haten. Zoals jij, iemand die het team keihard beledigd door ze geen echte 'racers' te noemen. Schande.

Red Bull als team maakt al jaren fantastische auto's, zo goed dat zelfs iemand als Ricciardo er races mee won vorig jaar en nu weer podiums pakt. Je lult mooi over die geblazen diffuser maar die heeft er verder niets mee te maken, dat was een symptoom van het feit dat Red Bull gewoon de regels goed geinterpreteerd heeft. En dat doen ze nu weer. Het hele punt is dat alles zo ongelooflijk restrictief is dat je maar zoveel kunt doen met de auto. Daarna ligt alles aan de motor en het ERS-systeem. En die van Renault is gewoon al 2 jaar kut. Dat mag best gezegd worden. En dat weet Renault ook, de reden dat zij er uit stappen is omdat ze ook weten dat leveren aan klantenteams gewoon niet werkt met deze belachelijke regels. Mensen die roepen dat RB Renault heeft 'weggejaagd' zijn dom en denken niet na. Ze zijn uit elkaar gegaan omdat dit gewoon niet werkt.

En als je denkt dat men er bij Renault er ook maar iets om geeft wat Horner over Renault roept ben je wel erg naïef :'). Het gaat om de resultaten en die zijn gewoon kut. Renault heeft de keuze gemaakt, de enige manier om een goede motor te bouwen is om de auto ook zelf te ontwerpen.

Nu, Red Bull heeft twee keuzes. Of niet meedoen om de overwinning, hoe goed je auto ook is. Of er uit stappen, de boete betalen en een andere sport gaan doen. Ik hoop dat ze voor het tweede kiezen want een crisis is wat de F1 goed kan gebruiken. Laat die 2017 regels maar volgend jaar ingaan en gooi de motorontwikkeling open. Fuck die tokens.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2015 @ 11:01:58 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156468701
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:33 schreef DeeBee het volgende:
Dat verbeteren klinkt leuk, maar is natuurlijk gewoon onmogelijk met de huidige regelgeving. Daar zit ook een deel van het probleem, de achterstand inlopen gaat gewoon never nooit lukken. Dus moet je wachten totdat er andere regels komen of nieuwe motoren specs en als je dan 'mazzel' hebt dan scoor je en rij je 4 jaar aan de top en anders heb je een handvol weggegooide seizoenen zoals nu. Daarom wil Red Bull ook veranderen, anders zit je nog een paar seizoenen met dit gekloot...

Denken dat Honda bijv. het gat gaat dichten lijkt mij veel te optimistisch, dat systeem met die tokens is leuk, maar ze hebben cruciale ontwerpprincipes gehanteerd die nu een fundamenteel foute keuze blijken... Die 'even' herstellen is ook niet mogelijk vanwege de strenge regels, dus McLaren is gewoon de zak als ze bij Honda blijven...
Zo werkt het dus niet.

Aan technologie zit uiteindelijk altijd een grens, in het beste geval is die grens de natuurwet. Mercedes zit op sommige vlakken al dichterbij die 100% dan Renault, waardoor een stap van 5% die een seconde zou opleveren makkelijker door Renault te maken is dan voor Mercedes.

Zie het als een spelletje pacman waar speler a in een halfgevulde level begint, en speler b in een compleet gevulde level. Elk opgegeten stipje is een tiende. Speler B zal dan altijd in de eerste seconden het meeste winnen. Dat verschil wordt wel steeds kleiner tot speler a alles op heeft, maarhet is er wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:11:36 #208
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156468950
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet.

Aan technologie zit uiteindelijk altijd een grens, in het beste geval is die grens de natuurwet. Mercedes zit op sommige vlakken al dichterbij die 100% dan Renault, waardoor een stap van 5% die een seconde zou opleveren makkelijker door Renault te maken is dan voor Mercedes.

Zie het als een spelletje pacman waar speler a in een halfgevulde level begint, en speler b in een compleet gevulde level. Elk opgegeten stipje is een tiende. Speler B zal dan altijd in de eerste seconden het meeste winnen. Dat verschil wordt wel steeds kleiner tot speler a alles op heeft, maarhet is er wel.
Klinkt leuk maar voordat Renault er dus helemaal is zijn we 3 jaar verder. En denk maar niet dat Renault een cent minder uitgeeft dan als ze gewoon mochten ontwikkelen wat ze wilden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2015 @ 11:22:12 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156469131
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Klinkt leuk maar voordat Renault er dus helemaal is zijn we 3 jaar verder. En denk maar niet dat Renault een cent minder uitgeeft dan als ze gewoon mochten ontwikkelen wat ze wilden.
Nee, Renault blijft inlopen op Mercedes. Vorig jaar, nu volgend jaar. Het tempo waarmee dat gaat, wordt enkel steeds kleiner.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:23:23 #210
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156469149
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, Renault blijft inlopen op Mercedes. Vorig jaar, nu volgend jaar. Het tempo waarmee dat gaat, wordt enkel steeds kleiner.
Je punt herhalen is geen antwoord.

Dat het langzaam gaat klopt. Vind je het niet een probleem dat het dan alsong 3 jaar duurt voordat Renault in de buurt is?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2015 @ 11:25:30 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156469195
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je punt herhalen is geen antwoord.

Dat het langzaam gaat klopt. Vind je het niet een probleem dat het dan alsong 3 jaar duurt voordat Renault in de buurt is?
Het gaat geen 3 jaar duren, die Renault is op dit moment beter dan menig Red Bull werknemer naar buiten brengt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:34:11 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156469385
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het gaat geen 3 jaar duren, die Renault is op dit moment beter dan menig Red Bull werknemer naar buiten brengt.
Eh ja dat is gewoon dikke onzin en dat weet jij ook wel. Niet zo gespeeld naïef doen. Renault weet zelf ook wel dat het gewoon bagger is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156469640
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het gaat geen 3 jaar duren, die Renault is op dit moment beter dan menig Red Bull werknemer naar buiten brengt.
precies, tot nu toe heeft niemand nog met de verbeterde motor gereden
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156469843
De wet van de remmende voorsprong bestrijd ik ook niet, maar wat de rest ook al zegt, vanwege alle limitaties en systemen met tokens en wat nog, is het moeilijker dan ooit om een achterstand in te halen...
Jack does it in real time...
pi_156469856
komt er wel een nieuwe spec vanuit Renault? nu RB en STR niet verder met hun gaan in 2016
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2015 @ 12:08:56 #216
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156469991
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:01 schreef THEFXR het volgende:
komt er wel een nieuwe spec vanuit Renault? nu RB en STR niet verder met hun gaan in 2016
Die komt gewoon, of ze er gebruik van maken of niet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156470234
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Max in de Telegraaf vandaag maakt zich geen zorgen:

Ondanks alle zorgelijke ontwikkelingen zegt Max Verstappen zich geen zorgen te maken over zijn eigen sportieve toekomst. „Ik denk niet dat dat nodig is”, zegt hij, enigszins cryptisch.

De leiding van Red Bull heeft na het aangekondigde afscheid van Renault nog altijd geen nieuwe motorleverancier gevonden voor haar beide Formule 1-teams (Red Bull en Toro Rosso). De kans dat de Oostenrijkse fabrikant van energiedrankjes na dit seizoen alsnog de stekker trekt uit het kostbare Formule 1-project is sinds maandag aanzienlijk gestegen.

De stormachtige ontwikkeling van Verstappen is niemand in de Formule 1 ontgaan. Zowel het Formule 1-team van Mercedes als Ferrari heeft de Limburger, die een doorlopend contract heeft met Red Bull, voor de langere termijn op de radar.

Dan: „Ik weet niet wat er gaat gebeuren en wat er achter de schermen besproken wordt, maar mijn gevoel zegt dat Red Bull en Toro Rosso volgend jaar gewoon op de grid staan. Er wordt van alles gezegd, maar dat kan ook een beetje bij het spel horen”, aldus Verstappen, die maandag terugkeerde uit Suzuka, waar hij zondag nog op knappe wijze negende werd in de Japanse GP.

Jos Verstappen
Ook Jos Verstappen zegt de ontwikkelingen vol vertrouwen af te wachten. „Max heeft de afgelopen maanden zo ongelooflijk veel indruk gemaakt dat ik ervan overtuigd ben dat het met hem wel goed komt. Het zou mooi zijn als hij zijn carrière bij Red Bull en Toro Rosso kan voortzetten. En daar ga ik vooralsnog ook vanuit.
verstandige uitspraken :Y
pi_156470429
quote:
Twee teams vragen EU onderzoek naar praktijken binnen de F1
Door Maikel Joosten, 50 minuten geleden

De Formule 1 zou wel eens onderzoek ter verduren krijgen van de Europese Unie nadat twee twee teams in de paddock een klacht neergelegd hebben over concurrentiebeperkende praktijken binnen de sport. Ook wordt de Strategy Group als orgaan in twijfel gesteld. Het zou gaan over zowel Sauber als Force Indie. Die laatste heeft dat ondertussen ook al bevestigd via ene officieel statement.

"Wij zijn een van de twee teams die ene klacht hebben laten registreren bij de Europese Unie die de vraagtekens zet bij het bestuur van de Formule 1. Hieruit moet blijken dat het systeem dat de inkomsten verdeelt en de manier waarop de regels worden samengesteld, zowel oneerlijk als onwettig is. Vanwege lopende juridische gesprekken zou het niet gepast zijn om nog verder commentaar te geven."

Volgens een report in het Britse The Times klagen beide teams aan dat andere teams zoals Ferrari, Red Bull, Mercedes, McLaren en Williams honderden miljoenen ponden hebben ontvangen waarmee deze hoge heren hun rivalen in achterstandspositie zetten.

Vorig jaar ijverde de Britse Labour MEP Anneliese Dodds al bij de Europese Unie om een onderzoek in te stellen naar de praktijken van de F1. Dit om te kijken of kleinere teams oneerlijk worden behandeld. Het was toen voornamelijk een respons op het in elkaar zakken van Manor en Caterham.
benieuwd wat daar van komen gaat.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156470673
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is domme onzin bedacht door mensen die afgunstig zijn en op de een of andere manier Red Bull haten. Zoals jij, iemand die het team keihard beledigd door ze geen echte 'racers' te noemen. Schande.

Red Bull als team maakt al jaren fantastische auto's, zo goed dat zelfs iemand als Ricciardo er races mee won vorig jaar en nu weer podiums pakt. Je lult mooi over die geblazen diffuser maar die heeft er verder niets mee te maken, dat was een symptoom van het feit dat Red Bull gewoon de regels goed geinterpreteerd heeft. En dat doen ze nu weer. Het hele punt is dat alles zo ongelooflijk restrictief is dat je maar zoveel kunt doen met de auto. Daarna ligt alles aan de motor en het ERS-systeem. En die van Renault is gewoon al 2 jaar kut. Dat mag best gezegd worden. En dat weet Renault ook, de reden dat zij er uit stappen is omdat ze ook weten dat leveren aan klantenteams gewoon niet werkt met deze belachelijke regels. Mensen die roepen dat RB Renault heeft 'weggejaagd' zijn dom en denken niet na. Ze zijn uit elkaar gegaan omdat dit gewoon niet werkt.

En als je denkt dat men er bij Renault er ook maar iets om geeft wat Horner over Renault roept ben je wel erg naïef :'). Het gaat om de resultaten en die zijn gewoon kut. Renault heeft de keuze gemaakt, de enige manier om een goede motor te bouwen is om de auto ook zelf te ontwerpen.

Nu, Red Bull heeft twee keuzes. Of niet meedoen om de overwinning, hoe goed je auto ook is. Of er uit stappen, de boete betalen en een andere sport gaan doen. Ik hoop dat ze voor het tweede kiezen want een crisis is wat de F1 goed kan gebruiken. Laat die 2017 regels maar volgend jaar ingaan en gooi de motorontwikkeling open. Fuck die tokens.
Ten eerste haat ik Red Bull niet. Feit is wel dat Red Bull een F1 team heeft vanwege de marketing. Niet omdat ze het racen in het bloed hebben, zoals een Williams of McLaren die in dezelfde situatie zaten/zitten. Vandaar dat ze zo klagen omdat ze geen competitieve motor hebben.

Verder heeft Red Bull zelf het contract opgezegd voordat ze een alternatief hebben. Dat is een feit. Wat de redenen daarvoor zijn doet er niet aan af dat ze dit gedaan hebben. Renault had ook gezegd het contract te respecteren, ook na overname van Lotus. Red Bull wil dit niet. Dus is het waar.

Verder zijn er bewegingen gaande om de motoren ontwikkeling open te gooien. Een cost cap voor de motoren volgend jaar helpt daarbij, omdat de kosten dan niet op de klantenteams verhaald worden. Want dat is de enige reden dat die beperking op de ontwikkeling er is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156470725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:01 schreef THEFXR het volgende:
komt er wel een nieuwe spec vanuit Renault? nu RB en STR niet verder met hun gaan in 2016
Ze moeten wel, want anders kunnen ze voor volgend jaar niet zoveel ontwikkelen als ze zouden willen (als de engine unfreeze niet doorgaat omdat Mercedes tegen stemt), omdat het uitgangspunt voor ontwikkeling voor 2016 de laatste motor van 2015 is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156470748
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:03 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Renault heeft sinds een aantal races weinig echte betrouwbaarheidsproblemen en winnen zelfs bijna sommige races. Renault heeft een goede stap in de goede richting gezet dit seizoen. Onzin wat je schrijft. Renault kan er echt wel goed bijzitten volgend seizoen als ze zich zo doorontwikkelen. Ze hebben 4 jaar gezorgd voor Wk's voor Vettel, komt helemaal goed met Renault.
Afgelopen kwali nog viel max zn motor still.
En die 4 jaar dat vettel won kwam dus niet door renault maar door rb/vettel. Er reden meer autos met dezelfde motor rond maar die eindigde een stuk lager in het klassement.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2015 @ 12:56:39 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156470813
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:53 schreef opreis het volgende:

[..]

Afgelopen kwali nog viel max zn motor still.
En die 4 jaar dat vettel won kwam dus niet door renault maar door rb/vettel. Er reden meer autos met dezelfde motor rond maar die eindigde een stuk lager in het klassement.
ja, zo lust ik er nog wel een paar. Vorig jaar werd Mercedes kampioen niet door de motor, maar door het fabrieksteam en Hamilton. Er reden meer auto's met dezelfde motor rond maar die eindigde een stuk lager in het klassement.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156470830
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, Renault blijft inlopen op Mercedes. Vorig jaar, nu volgend jaar. Het tempo waarmee dat gaat, wordt enkel steeds kleiner.
Vorig jaar won RB 3 races en finishde ze 2de(?) in het kampioenschap. Ze haken alleen maar meer af.
Dat dichterbij her optimum komen gaat niet op als je niet volledig vrij bent in je ontwikkeling. Ik meen mij te herinneren dat mercedes deze voorsprong heeft omdat ze de turbo in 2 delen splitsten. Iets dat renault niet kan nabootsen omdat ze de motor daar niet genoeg voor mogen aanpassen
pi_156470847
Ik kan even niet quoten, maar Button word nu gelinkt aan Renault als mogelijke opvolger van Grosjean...

Die zag ik dan weer niet aankomen :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2015 @ 13:00:32 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156470884
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:57 schreef opreis het volgende:

[..]

Vorig jaar won RB 3 races en finishde ze 2de(?) in het kampioenschap. Ze haken alleen maar meer af.
Dat dichterbij her optimum komen gaat niet op als je niet volledig vrij bent in je ontwikkeling. Ik meen mij te herinneren dat mercedes deze voorsprong heeft omdat ze de turbo in 2 delen splitsten. Iets dat renault niet kan nabootsen omdat ze de motor daar niet genoeg voor mogen aanpassen
Vorig jaar waren ze ook het derde team qua motor, maar liet Ferrari te veel liggen. Ferrari heeft een iets grotere stap gemaakt dit jaar, terwijl Renault problemen met de betrouwbaarheid had.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2015 @ 13:00:56 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_156470891
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:58 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan even niet quoten, maar Button word nu gelinkt aan Renault als mogelijke opvolger van Grosjean...

Die zag ik dan weer niet aankomen :D
Donder nou op met Button :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2015 @ 13:01:28 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156470907
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:58 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan even niet quoten, maar Button word nu gelinkt aan Renault als mogelijke opvolger van Grosjean...

Die zag ik dan weer niet aankomen :D
ik ook niet, maar Button heeft wel een verleden bij dat team en is een goede ontwikkelingscoureur
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156471066
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Donder nou op met Button :{
Button brengt anders best wat sfeer & sjeu in de F1, kan je van Massa of Kimi maar moeilijk zeggen, die lijken meer op de loonlijst te staan en braaf te doen wat de baas zegt, Button trekt tenminste nog zijn scheur open en heeft nog de wil om te winnen. Kan ik van die andere 2 ook niet meer echt zeggen.
pi_156471099
Wat mij betreft blijft Button nog 4-5 jaar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2015 @ 13:14:06 #230
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156471157
Het enige dat tegen Button pleit is het interview dat hij na de Grand Prix van Japan heeft gegeven. Dat hij tegelijk ingehaald werd door Nasr en Verstappen vond hij gekkenwerk en hij was er wat bang van. Dat is niet helemaal meer de juiste mindset voor een F1-coureur
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156471171
Niemand die iets vind van mijn vorige post?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156471182
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Het enige dat tegen Button pleit is het interview dat hij na de Grand Prix van Japan heeft gegeven. Dat hij tegelijk ingehaald werd door Nasr en Verstappen vond hij gekkenwerk en hij was er wat bang van. Dat is niet helemaal meer de juiste mindset voor een F1-coureur
vanwege het snelheidsverschil ja...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_156471187
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ja, zo lust ik er nog wel een paar. Vorig jaar werd Mercedes kampioen niet door de motor, maar door het fabrieksteam en Hamilton. Er reden meer auto's met dezelfde motor rond maar die eindigde een stuk lager in het klassement.
Hoezo door Hamilton? Zonder Hamilton was Mercedes ook met twee vingers in die Nase kampioen geworden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156471200
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Het enige dat tegen Button pleit is het interview dat hij na de Grand Prix van Japan heeft gegeven. Dat hij tegelijk ingehaald werd door Nasr en Verstappen vond hij gekkenwerk en hij was er wat bang van. Dat is niet helemaal meer de juiste mindset voor een F1-coureur
Hij doelde meer op de power van de Honda VS de rest, hun gebrek aan snelheid is het gevaar, niet dat Max en Nasr gevaarlijk reden
pi_156471209
Button moet niet zeuren over gebrek aan snelheid en dat het gevaarlijk is. Als hij in een betere auto zat en achterblijvers met zo een verschil in snelheiod voorbij kon rijden hoorde je hem ook niet over gevaar.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:23:40 #236
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_156471309
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:17 schreef Geralt het volgende:
Button moet niet zeuren over gebrek aan snelheid en dat het gevaarlijk is. Als hij in een betere auto zat en achterblijvers met zo een verschil in snelheiod voorbij kon rijden hoorde je hem ook niet over gevaar.
hij (en andere) hebben al vaker gezegd dat Caterham/HRT/Manor enzo een gevaar vormen door gebrek aan snelheid.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_156471331
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:23 schreef Toekito het volgende:

[..]

hij (en andere) hebben al vaker gezegd dat Caterham/HRT/Manor enzo een gevaar vormen door gebrek aan snelheid.
Dan moeten ze misschien samen maar eens regelen dat de centen eerlijk verdeeld gaan worden. Zie ook mijn eerdere post over een mogelijk onderzoek wat eraan gaat komen. Met gelijkere verdeling van de poet zal ook het verschil in snelheid gelijker trekken.

Dus zeuren is allemaal prima, maar doe er dan samen wat aan. En als niet dan moet je je grote mond dichthouden. Vind ik dan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:27:07 #238
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_156471362
Button kan moeilijk Bernie en co iets opleggen. Maar verder heb je gelijk. Dat geld moet eerlijker in de F1.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:27:45 #239
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_156471373
Als RBR en Str stoppen is de F1 ook vrij naar de klote. Los van Max evt elders gaat rijden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_156471375
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ja, zo lust ik er nog wel een paar. Vorig jaar werd Mercedes kampioen niet door de motor, maar door het fabrieksteam en Hamilton. Er reden meer auto's met dezelfde motor rond maar die eindigde een stuk lager in het klassement.
De jaren dat vettel kampioen werd was de motor niet zo doorslaggevend als de afgelopen 2 jaar. Met een mercedes of ferrari motor in de rb had hij toen ook wss kampioen geworden. Als hamilton nu een renault motor in zn mercedes heeft dan wordt geen kampioen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')