Straks pompen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
Even Dyanne troosten, zo is Jeroen gewoon.
quote:John de Mol wint weer een Emmy Award
John de Mol heeft vannacht weer een Emmy Award gewonnen. Hij kreeg de prijs voor de Amerikaanse versie van het programma The Voice. Zijn talentenjacht, waarbij de jury op draaiende stoelen zit, is een mega succes en wordt inmiddels in 180 landen uitgezonden. Andere genomineerden waren onder meer America’s Got Talent, Dancing with the Stars en Top Chef. The Voice viel in 2013 ook al in de prijzen. De Mol schuift vanavond bij Pauw aan.
quote:Bram Moszkowicz & Maarten Spanjer gaan het theater in
De bekendste voormalig advocaat van Nederland, Bram Moszkowicz, duikt het theater in. Samen met Maarten Spanjer, die in de rol kruipt van interviewer, maakt hij de voorstelling ‘Theaterpleidooi’ over zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. Ook het publiek krijgt de kans om vragen te stellen. Vanavond schuiven beide heren aan om te vertellen over dit bijzondere theaterstuk.
quote:Zoektocht naar nieuwe pleeggezinnen
Sinds 2005 is het aantal kinderen dat in een pleeggezin opgroeit met bijna 70 procent gestegen. Hierdoor is er een groot tekort aan pleegouders ontstaan. Pleegzorg Nederland onderneemt actie en begint morgen met de campagne ‘supergewonemensengezocht.nl’. In deze campagne roepen ze mensen op om zich aan te melden als pleegouder. Wesley Stokkers, Kristie van der Linden en Rosa Dams groeiden alle drie op in een pleeggezin. In Shirma Rouse werden regelmatig pleegkinderen opgevangen. Bovendien zet ze zich in voor stichting Dushi, dat een huis biedt voor jongeren in de pleegzorg. Vanavond vertellen ze alle vier waarom ze zich inzetten voor deze campagne.
quote:Sander de Kramer redde vluchtelingen op Lesbos
Presentator Sander de Kramer heeft vluchtelingen gered uit de Middellandse Zee. De Kramer was op Lesbos voor zijn tv-serie ‘De Wandeling’, toen hij zag hoe mensen in paniek uit een boot sprongen. Tijdens zijn actie haalde hij onder andere een zeven maanden zwangere vrouw aan de kant, waarvan de weeën al begonnen waren. Vanavond vertelt hij wat hij heeft meegemaakt.
Dat verklaart verdomde veelquote:Op maandag 21 september 2015 17:04 schreef Specularium het volgende:
In Shirma Rouse werden regelmatig pleegkinderen opgevangen.
Heeft ze al een keiharde kutscheet gelaten?quote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef superniger het volgende:
Linda de Mol nu bij Humberto Tan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Kleine update Schipholhahahah gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kleine update SchipholSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine update SchipholDit is het gevolg van terrorisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Een beetje die ellende in beeld brengen, schandalig ja.quote:Op maandag 21 september 2015 23:06 schreef bombmannl het volgende:
Het eenzijdige vluchtelingenbeeld-itempje, dagelijkse kost. Bah bah bah
VARA he , linkser krijg je het nietquote:Op maandag 21 september 2015 23:06 schreef bombmannl het volgende:
Het eenzijdige vluchtelingenbeeld-itempje, dagelijkse kost. Bah bah bah
Shirma Rouse. Volgens de site van Pauw werden er in haar regelmatig pleegkinderen, wat mij niet zou verbazen. Al lijkt dat verbeterd nuquote:
quote:Op maandag 21 september 2015 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Shirma Rouse. Volgens de site van Pauw werden er in haar regelmatig pleegkinderen, wat mij niet zou verbazen. Al lijkt dat verbeterd nu
De bekendste voormalig advocaat van Nederland, Bram Moszkowicz, duikt het theater in. Samen met Maarten Spanjer, die in de rol kruipt van interviewer, maakt hij de voorstelling ‘Theaterpleidooi’ over zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. Ook het publiek krijgt de kans om vragen te stellen. Vanavond schuiven beide heren aan om te vertellen over dit bijzondere theaterstuk.quote:
Het gaat er in dit geval om dat de vluchtelingen en potentiële problemen ook onevenredig worden verdeeld, soms komen ze in buurten wat al in moeilijke, achtergestelde probleemwijken zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Die gemeentes krijgen geld van het COA.
Laat dan ook die rellende vluchtelingen bij de Hongaarse grens zien, en een item over de verkrachtingen in de Duitse vluchtelingenkampen, of de gevechten tussen de Syrische vluchtelingen en de Noord-Afrikaanse vluchtelingen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een beetje die ellende in beeld brengen, schandalig ja.
Blijft een narcist.quote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De bekendste voormalig advocaat van Nederland, Bram Moszkowicz, duikt het theater in. Samen met Maarten Spanjer, die in de rol kruipt van interviewer, maakt hij de voorstelling ‘Theaterpleidooi’ over zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. Ook het publiek krijgt de kans om vragen te stellen. Vanavond schuiven beide heren aan om te vertellen over dit bijzondere theaterstuk.
lekker zuipen in Salou ja tochquote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vluchtelingen zijn de dood van Europa.
Ik ga nu naar de hogeschool in Lwd-City en vraag mij af of die tenten ook dat plein ook voor vluchtelingen zijn. Kan jij hier antwoord op geven?quote:Op maandag 21 september 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
In Lwd-City bellen we nog steeds de krant als een Syriër of neger door de straat loopt.
gohquote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef tralalala het volgende:
Allemaal van die aidsprogramma's die we hier ook hebben.
Hij verft zijn haar wel. Sjonnie is nog grijzer dan papa.quote:Op maandag 21 september 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Vraag me af of De Mol ook botox gebruikt, vreemde bolle kop.
Hier bij ons in Rotterdam op de Erasmus bivakkeren er ook een stuk of 250 in de sportschool.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de hogeschool in Lwd-City en vraag mij af of die tenten ook dat plein ook voor vluchtelingen zijn. Kan jij hier antwoord op geven?
Peter R won hem ook ja. Dan weet je het wel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Als John de Mol een Emmy wint weet je dat het gemiddelde niveau van (Internationale) programma's tot een bedroevend niveau is gedaald.
Nee, meerquote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef ForzaMilan het volgende:
Is dit die meid die drie keer per dag kip met patat eet?
Ben al weken niet meer in het centrum van Lwd-City geweest.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de hogeschool in Lwd-City en vraag mij af of die tenten ook dat plein ook voor vluchtelingen zijn. Kan jij hier antwoord op geven?
En hebben we hier opeens kilo's voedsel per dag overquote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef bombmannl het volgende:
Kunnen we Sherma niet naar zo'n Turks vluchtelingenkamp sturen, daar kunnen zeker vijftig vluchtelingen een maand van eten.
En wat een talent heeft het al opgeleverd in Nederland.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef DSVM het volgende:
Wat een originele idees toch van de Mol, een talentenshow
Zie nu een afgesloten gebied met grote witte tenten.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben al weken niet meer in het centrum van Lwd-City geweest.Geen idee dus.
Daar had ik nog nieteens aan gedachtquote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hebben we hier opeens kilo's voedsel per dag over
Hoe hebben we het al die jaren zonder talentenjachten gedaan, echt een gebrek aan talent toen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
En wat een talent heeft het al opgeleverd in Nederland.
Lekke band.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Shirma was er nooit. Taxi was te laat.
Shirma kan een Syrisch gezin eten voor ontbijtquote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wat Shirma als ontbijt neemt daar kan een Syrisch gezin een week van leven.
Daar op de Tesselschadestraat bij de ING? Daar stonden een paar jaar geleden wel wat tenten.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie nu een afgesloten gebied met grote witte tenten.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ze schijnt ook te drijven.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
andersom kan ookquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shirma kan een Syrisch gezin eten voor ontbijt
Anouk is nog wat dommer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef bombmannl het volgende:
Anouk![]()
Vieze bordeline snol net als Heleen van Royen
Je bedoelt The Voice? Dan ben ik trots op je, en ben ik blij dat ik hetzelfde gepresteerd hebquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde naar dit programma gekeken. Zijn jullie trots op me?
maar je keek netquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde naar dit programma gekeken. Zijn jullie trots op me?
Nee want niet Haram/Halal whateverquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
andersom kan ook
een Syrisch gezin kan 2 jaar van haar eten
Toetertjes~!!! Toetertjesquote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
The Voice verloor wel de TelevizierRing van VI
Ik werd die avond helemaal gek toen Mies de uitslag bekend maaktequote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
The Voice verloor wel de TelevizierRing van VI
Jim en Jamai was nog geinig, daarna was ik er klaar meequote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef Rickertman96 het volgende:
Idols ging nog wel een heeeeeeeeeel klein beetje, daarna alleen maar shit
Ik heb toen ge-sms't, de enige keer naar een tv programma. Sta op 100% winst.quote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik werd die avond helemaal gek toen Mies de uitslag bekend maakte
vanwege de chicksquote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben al een jaar of 15 klaar met die talentenjachten. Alleen songfestival kijk ik nog.
ja precies ditquote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jim en Jamai was nog geinig, daarna was ik er klaar mee
De juiste techniek doet inderdaad wonderen, maar je moet toch ook wel talent hebben.quote:Op maandag 21 september 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Goed kunnen zingen is gewoon een technisch trucje.
Heel het land in de ban van Jiim vs Jamai.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jim en Jamai was nog geinig, daarna was ik er klaar mee
Ja, natuurlijk. Ik bedoel ook, goed kunnen zingen is niet zo bijzonder. Heel veel mensen kunnen het.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De juiste techniek doet inderdaad wonderen, maar je moet toch ook wel talent hebben.
Maar wat John de Mol terecht zei: het draait niet alleen om goed kunnen zingen, maar ook om goede liedjes.
Tijdje geleden die liedjes teruggeluisterd, dat was ergens nog wel genotquote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heel het land in de ban van Jiim vs Jamai.![]()
#teamJamai
Kosher heet dat.quote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Bram vreet alleen halal vlees. Bij zo'n slager komt Maarten niet.
En u heeft de stem van een kutwijf!quote:Op maandag 21 september 2015 23:26 schreef tralalala het volgende:
Jan Paparazzi belt Maarten Spanjer![]()
Knapper dan die zeekoe aan tafel.quote:
Denemarken had een geile, 2 jaar terug geloof ikquote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Deze chick was het geilst afgelpen jaar.
[ afbeelding ]
Dat gun ik Bram eigenlijk niet, de schnabbelhoer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
Eén zeteltje voor VNL is genoeg voor een paar jaar een redelijk inkomen voor Bram.
Polengodinnenquote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Denemarken had een geile, 2 jaar terug geloof ik
VNL staat al een tijdje stabiel op 2 zetels in de peilingen. Ik gun Bram en Joram van Klaveren eigenlijk wel hun kamerzetels.quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
Eén zeteltje voor VNL is genoeg voor een paar jaar een redelijk inkomen voor Bram.
Kamerlid levert toch niet zoveel op? Voor 80k komt Bram z'n nest niet uit.quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En u heeft de stem van een kutwijf!
Bosmeisje:quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Denemarken had een geile, 2 jaar terug geloof ik
quote:Op maandag 21 september 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Bosmeisje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Deze chick was het geilst afgelpen jaar.
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op maandag 21 september 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
VNL staat al een tijdje stabiel op 2 zetels in de peilingen. Ik gun Bram en Joram van Klaveren eigenlijk wel hun kamerzetels.
Zijn er al andere kandidaten bekend? Misschien overweegt Dion Graus een overstap.quote:Op maandag 21 september 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
VNL staat al een tijdje stabiel op 2 zetels in de peilingen. Ik gun Bram en Joram van Klaveren eigenlijk wel hun kamerzetels.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Bosmeisje:
[ afbeelding ]
Oelalaquote:
In combinatie met 24 uur metquote:Op maandag 21 september 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
Tijd voor een Moszkowicz-special bij het Familiediner.
Hij heeft ooit geld in de campagne van Rita Verdonk gestoken. Dus echt veel politiek inzicht heeft hij niet.quote:
Lui zweet.quote:Op maandag 21 september 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal wel angstzweet zijn...
Polina Gagarinaquote:Op maandag 21 september 2015 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die Russin die afgelopen jaar had moeten winnen was ook wel geefbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gooi ik in de herhaling.quote:Op maandag 21 september 2015 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die Russin die afgelopen jaar had moeten winnen was ook wel geefbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een meisje waar je mee thuis kan komen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Polina GagarinaVeel geld door haar verdiend
leuke fotosjopquote:Op maandag 21 september 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die gooi ik in de herhaling.
[ afbeelding ]
Misschien moeten we toch maar Ogene in strakke pakjes sturen volgend jaar.quote:Op maandag 21 september 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet dit een echt persoon voorstellen?quote:Op maandag 21 september 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2015 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Shirma overleeft zelfs een F5 tornado.
Sa ist mar krekt.quote:Op maandag 21 september 2015 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede
Triest, net Bram, nu hij weer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
John de Mol zegt weer iets wat Links niet wilt horen
gelijk afkappen
quote:Op maandag 21 september 2015 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede
quote:Op maandag 21 september 2015 23:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar Ogene in strakke pakjes sturen volgend jaar.
politieke zendtijd voor linkse partijenquote:Op maandag 21 september 2015 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Triest, net Bram, nu hij weer.
Wat wil je dan als je uit Sassem komtquote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ouders waren heroïne verslaafd, maar ik ben toch best goed terecht gekomen.
Ontstoppingsservice komt er aan.quote:Op maandag 21 september 2015 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Shirma poept die kinderen uit
Eten geadopteerd
Ja, dat Romana en Rinus je ouders zijn, zeg maar.quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Twee zwakbegaafden die je ouders zijn, dat moet wel echt vervelend zijn
Ze zijn wel opgedroogd.quote:Op maandag 21 september 2015 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al die mannen van 35 geilen op die kleine dames.
Helemaal niet.quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ouders waren heroïne verslaafd, maar ik ben toch best goed terecht gekomen.
We komen allemaal op Fok terecht.quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Ja, gelukkig niet uit Katwijk, of iets dergelijks.quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat wil je dan als je uit Sassem komt
Met heel veel norit voor het geval datquote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ontstoppingsservice komt er aan.
Mijn moeder leeft op sherry en crackers, mijn vader op whiskey, coke en sigaren.quote:Op maandag 21 september 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Exact, Sassemquote:Op maandag 21 september 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig niet uit Katwijk, of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |