Daar had ik nog nieteens aan gedachtquote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hebben we hier opeens kilo's voedsel per dag over
Hoe hebben we het al die jaren zonder talentenjachten gedaan, echt een gebrek aan talent toen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
En wat een talent heeft het al opgeleverd in Nederland.
Lekke band.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Shirma was er nooit. Taxi was te laat.
Shirma kan een Syrisch gezin eten voor ontbijtquote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wat Shirma als ontbijt neemt daar kan een Syrisch gezin een week van leven.
Daar op de Tesselschadestraat bij de ING? Daar stonden een paar jaar geleden wel wat tenten.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie nu een afgesloten gebied met grote witte tenten.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ze schijnt ook te drijven.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
andersom kan ookquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shirma kan een Syrisch gezin eten voor ontbijt
Anouk is nog wat dommer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef bombmannl het volgende:
Anouk![]()
Vieze bordeline snol net als Heleen van Royen
Je bedoelt The Voice? Dan ben ik trots op je, en ben ik blij dat ik hetzelfde gepresteerd hebquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde naar dit programma gekeken. Zijn jullie trots op me?
maar je keek netquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde naar dit programma gekeken. Zijn jullie trots op me?
Nee want niet Haram/Halal whateverquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
andersom kan ook
een Syrisch gezin kan 2 jaar van haar eten
Toetertjes~!!! Toetertjesquote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
The Voice verloor wel de TelevizierRing van VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |