Ben al weken niet meer in het centrum van Lwd-City geweest.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de hogeschool in Lwd-City en vraag mij af of die tenten ook dat plein ook voor vluchtelingen zijn. Kan jij hier antwoord op geven?
En hebben we hier opeens kilo's voedsel per dag overquote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef bombmannl het volgende:
Kunnen we Sherma niet naar zo'n Turks vluchtelingenkamp sturen, daar kunnen zeker vijftig vluchtelingen een maand van eten.
En wat een talent heeft het al opgeleverd in Nederland.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef DSVM het volgende:
Wat een originele idees toch van de Mol, een talentenshow
Zie nu een afgesloten gebied met grote witte tenten.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben al weken niet meer in het centrum van Lwd-City geweest.Geen idee dus.
Daar had ik nog nieteens aan gedachtquote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hebben we hier opeens kilo's voedsel per dag over
Hoe hebben we het al die jaren zonder talentenjachten gedaan, echt een gebrek aan talent toen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
En wat een talent heeft het al opgeleverd in Nederland.
Lekke band.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Shirma was er nooit. Taxi was te laat.
Shirma kan een Syrisch gezin eten voor ontbijtquote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wat Shirma als ontbijt neemt daar kan een Syrisch gezin een week van leven.
Daar op de Tesselschadestraat bij de ING? Daar stonden een paar jaar geleden wel wat tenten.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie nu een afgesloten gebied met grote witte tenten.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ze schijnt ook te drijven.quote:Op maandag 21 september 2015 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
andersom kan ookquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shirma kan een Syrisch gezin eten voor ontbijt
Anouk is nog wat dommer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef bombmannl het volgende:
Anouk![]()
Vieze bordeline snol net als Heleen van Royen
Je bedoelt The Voice? Dan ben ik trots op je, en ben ik blij dat ik hetzelfde gepresteerd hebquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde naar dit programma gekeken. Zijn jullie trots op me?
maar je keek netquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een seconde naar dit programma gekeken. Zijn jullie trots op me?
Nee want niet Haram/Halal whateverquote:Op maandag 21 september 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
andersom kan ook
een Syrisch gezin kan 2 jaar van haar eten
Toetertjes~!!! Toetertjesquote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
The Voice verloor wel de TelevizierRing van VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |