Ik ga nu naar de hogeschool in Lwd-City en vraag mij af of die tenten ook dat plein ook voor vluchtelingen zijn. Kan jij hier antwoord op geven?quote:Op maandag 21 september 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
In Lwd-City bellen we nog steeds de krant als een Syriër of neger door de straat loopt.
gohquote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef tralalala het volgende:
Allemaal van die aidsprogramma's die we hier ook hebben.
Hij verft zijn haar wel. Sjonnie is nog grijzer dan papa.quote:Op maandag 21 september 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Vraag me af of De Mol ook botox gebruikt, vreemde bolle kop.
Hier bij ons in Rotterdam op de Erasmus bivakkeren er ook een stuk of 250 in de sportschool.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de hogeschool in Lwd-City en vraag mij af of die tenten ook dat plein ook voor vluchtelingen zijn. Kan jij hier antwoord op geven?
Peter R won hem ook ja. Dan weet je het wel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Als John de Mol een Emmy wint weet je dat het gemiddelde niveau van (Internationale) programma's tot een bedroevend niveau is gedaald.
Nee, meerquote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef ForzaMilan het volgende:
Is dit die meid die drie keer per dag kip met patat eet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |