quote:Op maandag 21 september 2015 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Shirma Rouse. Volgens de site van Pauw werden er in haar regelmatig pleegkinderen, wat mij niet zou verbazen. Al lijkt dat verbeterd nu
De bekendste voormalig advocaat van Nederland, Bram Moszkowicz, duikt het theater in. Samen met Maarten Spanjer, die in de rol kruipt van interviewer, maakt hij de voorstelling ‘Theaterpleidooi’ over zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. Ook het publiek krijgt de kans om vragen te stellen. Vanavond schuiven beide heren aan om te vertellen over dit bijzondere theaterstuk.quote:
Het gaat er in dit geval om dat de vluchtelingen en potentiële problemen ook onevenredig worden verdeeld, soms komen ze in buurten wat al in moeilijke, achtergestelde probleemwijken zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Die gemeentes krijgen geld van het COA.
Laat dan ook die rellende vluchtelingen bij de Hongaarse grens zien, en een item over de verkrachtingen in de Duitse vluchtelingenkampen, of de gevechten tussen de Syrische vluchtelingen en de Noord-Afrikaanse vluchtelingen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een beetje die ellende in beeld brengen, schandalig ja.
Blijft een narcist.quote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De bekendste voormalig advocaat van Nederland, Bram Moszkowicz, duikt het theater in. Samen met Maarten Spanjer, die in de rol kruipt van interviewer, maakt hij de voorstelling ‘Theaterpleidooi’ over zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. Ook het publiek krijgt de kans om vragen te stellen. Vanavond schuiven beide heren aan om te vertellen over dit bijzondere theaterstuk.
lekker zuipen in Salou ja tochquote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vluchtelingen zijn de dood van Europa.
Ik ga nu naar de hogeschool in Lwd-City en vraag mij af of die tenten ook dat plein ook voor vluchtelingen zijn. Kan jij hier antwoord op geven?quote:Op maandag 21 september 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
In Lwd-City bellen we nog steeds de krant als een Syriër of neger door de straat loopt.
gohquote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef tralalala het volgende:
Allemaal van die aidsprogramma's die we hier ook hebben.
Hij verft zijn haar wel. Sjonnie is nog grijzer dan papa.quote:Op maandag 21 september 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Vraag me af of De Mol ook botox gebruikt, vreemde bolle kop.
Hier bij ons in Rotterdam op de Erasmus bivakkeren er ook een stuk of 250 in de sportschool.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de hogeschool in Lwd-City en vraag mij af of die tenten ook dat plein ook voor vluchtelingen zijn. Kan jij hier antwoord op geven?
Peter R won hem ook ja. Dan weet je het wel.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Als John de Mol een Emmy wint weet je dat het gemiddelde niveau van (Internationale) programma's tot een bedroevend niveau is gedaald.
Nee, meerquote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef ForzaMilan het volgende:
Is dit die meid die drie keer per dag kip met patat eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |