Heel het land in de ban van Jiim vs Jamai.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jim en Jamai was nog geinig, daarna was ik er klaar mee
Ja, natuurlijk. Ik bedoel ook, goed kunnen zingen is niet zo bijzonder. Heel veel mensen kunnen het.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De juiste techniek doet inderdaad wonderen, maar je moet toch ook wel talent hebben.
Maar wat John de Mol terecht zei: het draait niet alleen om goed kunnen zingen, maar ook om goede liedjes.
Tijdje geleden die liedjes teruggeluisterd, dat was ergens nog wel genotquote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heel het land in de ban van Jiim vs Jamai.![]()
#teamJamai
Kosher heet dat.quote:Op maandag 21 september 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Bram vreet alleen halal vlees. Bij zo'n slager komt Maarten niet.
En u heeft de stem van een kutwijf!quote:Op maandag 21 september 2015 23:26 schreef tralalala het volgende:
Jan Paparazzi belt Maarten Spanjer![]()
Knapper dan die zeekoe aan tafel.quote:
Denemarken had een geile, 2 jaar terug geloof ikquote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Deze chick was het geilst afgelpen jaar.
[ afbeelding ]
Dat gun ik Bram eigenlijk niet, de schnabbelhoer.quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
Eén zeteltje voor VNL is genoeg voor een paar jaar een redelijk inkomen voor Bram.
Polengodinnenquote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Denemarken had een geile, 2 jaar terug geloof ik
VNL staat al een tijdje stabiel op 2 zetels in de peilingen. Ik gun Bram en Joram van Klaveren eigenlijk wel hun kamerzetels.quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
Eén zeteltje voor VNL is genoeg voor een paar jaar een redelijk inkomen voor Bram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |