en een mooie schwalbe in huis.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Wisgerhof had een draaicirkel van een stadsbus
TIETAANIK!!!quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:38 schreef rubbereend het volgende:
Wisgerhof had een draaicirkel van een stadsbus
#viesdikquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:40 schreef luckass het volgende:
Ik ga zo tussen de ordinaire kroegfiguren staan, lekker pijltjes gooien
Vlaams Blokquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Vertonghen-Alderweireld was ook een stuk beter
GEIL WIJF!quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
voor tussendoor
nog steeds platquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
voor tussendoor
zou gevenquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
voor tussendoor
VI HOOLIGANSquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
BESTUUR TEGEN DE MUUR 110% ANTI RECLAME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:46 schreef Coco98 het volgende:
Reclameregelsdaar ging m'n examen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genot
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:46 schreef Coco98 het volgende:
ReclameregelsZe doen niks verkeerd dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simonquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:48 schreef Grifte het volgende:
Die laatste retweet van Voetbal Inside
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:48 schreef Grifte het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:48 schreef Grifte het volgende:
Mijn top-3 haatlijstje at the moment.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:49 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Arie Boomsma vergeet je
Groeten namens Johan en mij.
En in de politiek?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn top-3 haatlijstje at the moment.
Verder is er niks op RTL7, behalve darts en nu rugbyquote:
Ik mis nogal veel van de aflevering van de keer, drukte in huisquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nooit zijn goocheltrucs gezien?
Of in de trein.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
René zou dan gewoon op de wc gaan zitten in de kleedkamer. Uit angst.
Speler van Hilversumquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
In het publiek iemand met een RTL7-rugbybal
Ja leuk ForzaMilan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:06 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wanneer speelt feyenoord Europees? O w8....
De Noorse Iniestaquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Harmeet Singh is basisspeler bij Molde
Badderharing vond het goed van Bruma dat hij niks deed, dat had rood opgeleverd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:19 schreef Zorro het volgende:
Bruma wordt door Depay helemaal aan de kant gespeeld bij dat doelpunt en staat in het CL team vd week?
Ok.
Ik zal het even op me laten inwerken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Badderharing vond het goed van Bruma dat hij niks deed, dat had rood opgeleverd.
Doe met deze informatie wat je wil
hahaquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:25 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het al een hele prestatie dat ie een vrouw zo gek gevonden heeft om bij hem te komen,
Haha ik zei komen.
okequote:Op vrijdag 18 september 2015 20:32 schreef RipCity het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elevizier-Ster.dhtmlLekker voor Kooijemans. De rat.
Ik meende de uitzending van vi. Maar bedenk me nu dat het om 19:00 begon.quote:
http://bvls2016.sc/stream6.htmlquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:36 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik meende de uitzending van vi. Maar bedenk me nu dat het om 19:00 begon.
Zo lekker uitzending terugkijken op m'n gemak
baas, thnxquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)748-abfc6feadeb9.mp4
Inmiddels wel ja, hij begon nog wel snel maar kruipt verder nu.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gaat de download bij jou ook zo traag?
Wat is die tweede een gare Ron Vlaar lookalikequote:
boksquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)748-abfc6feadeb9.mp4
Ja, je kan al bijna standaard na het eerste blok een vertraging van ongeveer 1200 ms op het geluid instellen, dan loopt het terug sync.quote:
Herácles Héracles?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat nou het geheim van Heracles is
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, je kan al bijna standaard na het eerste blok een vertraging van ongeveer 1200 ms op het geluid instellen, dan loopt het terug sync.
Was het een topshow?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronald van der Geer of all places
of all peoplequote:Op zaterdag 19 september 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronald van der Geer of all places
Sanogo komt wel in aanmerking.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis een type Manolev dit seizoen..
Sanogotje..quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:38 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Sanogo komt wel in aanmerking.
Hansie gaat ons dat Maandag vertellen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat nou het geheim van Heracles is
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie gaat ons dat Maandag vertellen.
Gebruik je VLC? Dan kan je met J en K het geluid live aanpassen tot het goed staat.quote:
Je gaat te ver nu mannetje.quote:Op zondag 20 september 2015 15:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Kan iemand dit vertalen?twitter:aad300 twitterde op zondag 20-09-2015 om 14:37:18Slechte restverdediging @aagent op counter 0-11gntsta @VTMStadion reageer retweet
ja leukquote:
quote:Op zondag 20 september 2015 17:01 schreef luckass het volgende:
Kan iemand dit vertalen?twitter:aad300 twitterde op zondag 20-09-2015 om 14:37:18Slechte restverdediging @aagent op counter 0-11gntsta @VTMStadion reageer retweet
Kutverdediging bij AA Gent. Op Counter 0-11 Gent Standard.quote:Op zondag 20 september 2015 17:01 schreef luckass het volgende:
Alleen debielen kopen ditquote:Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tom Beugelsdijk loopt knieblessure op, ADO-verdediger wekenlang uit de roulatie
Dat heeft clown en goochelaar Michel Beugelsdijk doen besluiten om T-shirts te laten maken met de beroemde quote van zijn broer voorop. Ze zijn te koop in zwart of wit en er is ook een witte variant voor vrouwen.
De T-shirts kosten 24,95 euro en zijn verkrijgbaar via www.rustaagh.nl.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.omroepwest.nl/(...)shirts-met-rustaaagh
Iemand al gekocht
Die neppe plaatjes.quote:Op maandag 21 september 2015 13:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tom Beugelsdijk loopt knieblessure op, ADO-verdediger wekenlang uit de roulatie
Dat heeft clown en goochelaar Michel Beugelsdijk doen besluiten om T-shirts te laten maken met de beroemde quote van zijn broer voorop. Ze zijn te koop in zwart of wit en er is ook een witte variant voor vrouwen.
De T-shirts kosten 24,95 euro en zijn verkrijgbaar via www.rustaagh.nl.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.omroepwest.nl/(...)shirts-met-rustaaagh
Iemand al gekocht
Haha blijft een mooi accent van die gasten.quote:Op maandag 21 september 2015 13:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reactie van Tommie via de telefoon
http://denhaagfm.nl/wp-co(...)_BLAUWE_OOIEVAAR.mp3
Hij roept het wel 30x per dag
ze beginnen er zelf in te gelovenquote:Op maandag 21 september 2015 15:57 schreef Pascalus het volgende:
Rustaaagh is nu dus officieel niet leuk meer.
Beetje off topicquote:Op maandag 21 september 2015 15:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha blijft een mooi accent van die gasten.
quote:Op maandag 21 september 2015 16:28 schreef bascross het volgende:
Vanavond 2,5 uur lang genieten. Topshow.
Die praat ehhh... ook een beetje als eeeeeehhh... Frank de Boer!quote:Op maandag 21 september 2015 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje off topicmaar deze gast praat ook zo. Clint Soer (die met pet dus).
quote:De KNVB heeft de clubs in het betaald voetbal formeel bijgepraat over de route die moet leiden tot een nieuw Masterplan. Technisch manager Jelle Goes hield gisteren een presentatie voor het technisch platform van de KNVB. Daarin zijn alle ere- en eerste divisieclubs vertegenwoordigd. In mei 2016 wil de KNVB een aanvalsplan klaar hebben voor de verbetering - en waar nodig vernieuwing - van het Nederlandse voetbal.
Het technisch platform is bijgepraat over het voorwerk dat is verricht sinds het grote congres van vorig jaar december in Utrecht en over alles wat er de komende maanden volgt aan praktische uitwerking. KNVB-manager Jelle Goes kon zijn informatieronde maken, nu zijn raad van commissarissen deze week officieel goedkeuring gaf aan het budget om werkbezoeken af te leggen aan buitenlandse coaches of organisaties met kennis op specifieke terreinen. De KNVB gaat de komende maanden bijvoorbeeld op bezoek in Duitsland en Australië.
AD Sportwereld meldde eerder al dat ook externe kopstukken zoals Ruud Gullit, Co Adriaanse en Willem van Hanegem gaan bijdragen aan het opstellen van het nieuwe Masterplan. Net als andere (ex)-spelers, trainers, opleiders en directeuren met bewezen praktijkervaring. Zo komt Van Hanegem in een klankbordgroep, een soort denkbeeldige raad van commissarissen voor het hele Nederlandse voetbal. ,,Ik was de afgelopen maanden al geïnformeerd over zaken die in gang waren gezet. Nu is de KNVB klaar om ook praktisch aan de slag te gaan,'' reageert Marcel Brands, manager van PSV en vertegenwoordiger van de eredivisieclubs in het technisch platform.
quote:Gertjan Verbeek is tijdens een persconferentie door het lint gegaan. De trainer van VfL Bochum kreeg het aan de stok met een journalist van Bild.
Bild had eerder deze week uit de mond van Verbeek opgetekend dat hij met Bochum voor de titel gaat. Verbeek is daar woedend over ('zoiets heb ik niet gezegd') en stak dat maandag tijdens de persconferentie niet onder stoelen of banken.
'Ik heb niet gezegd dat wij kampioen gaan worden. Ik heb gezegd dat een club als Bochum de ambitie moet hebben om te promoveren', aldus Verbeek (in onderstaand filmpje vanaf 3.30) tegen de verslaggever. 'Waarom schrijf jij die strontverhalen op? Waarom probeer jij twee partijen tegen elkaar uit te spelen? Jullie zijn een stel klootzakken.'
Het relaas van Verbeek leidde tot een reactie van de verslaggever, die stelde dat hij het bewuste stuk niet geschreven had. 'Maakt me niets uit. Jij werkt toch bij Bild? Jullie schrijven altijd dingen op die niet kloppen. Altijd worden er twee partijen tegenover elkaar geplaatst. Waarom nou? En jullie liegen ook nog eens. Dát is Bild.'
'Iedereen kan zien dat er vijf of zes ploegen zijn met meer mogelijkheden dan Bochum', zei Verbeek. 'Dus ik heb niet gezegd dat we kampioen moeten worden of moeten promoveren. Ik heb gezegd dat we dat graag zouden willen. Ik leg het nog een keer uit, want slechte leerlingen hebben blijkbaar herhaling nodig: we willen graag promoveren. Dat is iets heel anders dan dat het onze officiële doelstelling is. Klaar.'
Verbeek staat met Bochum bovenaan in de Tweede Bundesliga. De ploeg van de Nederlandse trainer heeft na zeven wedstrijden zeventien punten. Dinsdag wacht het uitduel met Arminia Bielefeld.
de 12e manquote:Op maandag 21 september 2015 19:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vanavond gaan we horen wat het geheim van Heracles is.
Turken....quote:Op maandag 21 september 2015 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit welke landen komen die naaktlopers eigenlijk ?
Almelo bedoel je?quote:Op maandag 21 september 2015 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wonen er serieus Turken in dat gat ?
Jaquote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Almelo bedoel je?
Daar wonen meer Turken dan Nederlanders joh
Nu ben je een racist en een nazi en alles hohohohoquote:Op maandag 21 september 2015 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik voel me altijd onveilig als ik er even heen moet om een kameraad te bezoeken
Ik kijk al uit naar de ruzies tussen de Turken en Almelose paupersquote:Op maandag 21 september 2015 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu ben je een racist en een nazi en alles hohohoho
Niks mis mee, laat ze elkaar maar afslachtenquote:Op maandag 21 september 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar de ruzies tussen de Turken en Almelose paupers
`quote:Op maandag 21 september 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen jackassgod op rtl7
wat een bagger was dat
Stel je voor dat zo'n vluchteling opeens met een zak kibbeling voor de deur staat!quote:Op maandag 21 september 2015 20:11 schreef DrDentz het volgende:
René gaat geen vluchtelingen opnemen in zijn villa, dat is gewoon niks voor hem, dan moeten die mensen zich aanpassen aan René en René aan hen en daar wordt niemand gelukkig van joh.
toch wel halal kibbeling?quote:Op maandag 21 september 2015 20:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Stel je voor dat zo'n vluchteling opeens met een zak kibbeling voor de deur staat!
Jackassquote:Op maandag 21 september 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen jackassgod op rtl7
wat een bagger was dat
Die rechter vent is nu op het NOS journaal aan het praten over de Friese taal bij Google Translate.quote:
lekker zitten in je poef?quote:Op maandag 21 september 2015 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga even naar de huiskamer verhuizenZit wat lekkerder.
we krijgen straks de herhalingquote:Op maandag 21 september 2015 20:29 schreef luckass het volgende:
dacht dat de aflevering om 19:00 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |