Je bent in de war met Youri Mulder denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Johan Derksen, ik zap weg. Gooit er weer 60 cliches in.
Het voetbal van vanavond ookquote:Op donderdag 17 september 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Mazerunner was een aidsfilm
Regi Blinker is misschien wel de meest waardeloze analist die ik ooit op TV heb gezien. En dat is best knap.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent in de war met Youri Mulder denk ik.
Of Bert van Marwijk. Of Ruud Gullit. Of Regi Blinker.
Johan is net zo erg, alleen zegt ie nog wel eens iets grappigsquote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee Derksen, die gaat de wedstrijd analyseren :quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Koert een slechte commentator vinden, tsjaquote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Afgang Az, Ajax. Verwachte nederlaag voor Groningen.
Slechte commentator bij Az btw.
Gelukkig kon PSV nog wel onder die hopeloze bende uitkomen deze week. Eindelijk weer eens gewoon een goede uitslag Europees. Ook al heel lang geleden. En nee kom niet aanzetten met die zielige wedstrijdjes van Ajax tegen clubjes die al klaar waren, niet kwamen voor een punt enzo.
Feyenoord - Sevillaquote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig kon PSV nog wel onder die hopeloze bende uitkomen deze week. Eindelijk weer eens gewoon een goede uitslag Europees. Ook al heel lang geleden. En nee kom niet aanzetten met die zielige wedstrijdjes van Ajax tegen clubjes die al klaar waren, niet kwamen voor een punt enzo.
Kil fuck up te trollen ofzo. Ga lekker naar die korkenbende van een juventus kijken fzo.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zo mad?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kil fuck up te trollen ofzo. Ga lekker naar die korkenbende van een juventus kijken fzo.
Dit is niet echt een goede tactiek tegen trolls.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kil fuck up te trollen ofzo. Ga lekker naar die korkenbende van een juventus kijken fzo.
Guiltyquote:Op donderdag 17 september 2015 23:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit is niet echt een goede tactiek tegen trolls.
JE KAN DE ZON AANRAKEN ALS JE ER MAAR IN GELOOFT!!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Straks lekker weer John Troost bij AZ
Beetje zonnekracht dit datquote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
JE KAN DE ZON AANRAKEN ALS JE ER MAAR IN GELOOFT!!
Als je hem per se wil zien kun je hem kijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb Jurassic World nog niet gezien, moet ik dat zo houden?
In de zandbak dansen op k3 en horst wesselquote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje zonnekracht dit dat
AZ kampioen, ik weet het al
Guusje Hupperts lekker rennen en springen op het strandquote:Op donderdag 17 september 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de zandbak dansen op k3 en horst wessel
Lekker een Limburgse vlaai uitschijten op Dennis Haarquote:Op donderdag 17 september 2015 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Guusje Hupperts lekker rennen en springen op het strand
Derksen is vermakelijk. Maar verandert inmiddels wel in een papegaai die zo'n 500 keer hetzelfde gezegd heeft over Europees voetbal en de Eredivisie. Het erge is nog dat iedereen hem napraat tegenwoordigquote:Op donderdag 17 september 2015 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
Tja clichés of niet, Johan heeft wel gelijk natuurlijk. Daarbij kun je veel zeggen van Derksen, maar hem een man van de clichés noemen is hetzelfde als zeggen dat Philip Cocu een man van de scherpe teksten is.
Niemand in VBL neemt hem serieus.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Derksen is vermakelijk. Maar verandert inmiddels wel in een papegaai die zo'n 500 keer hetzelfde gezegd heeft over Europees voetbal en de Eredivisie. Het erge is nog dat iedereen hem napraat tegenwoordig
En terektquote:Op donderdag 17 september 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niemand in VBL neemt hem serieus.
joannquote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je echt nog een goede film wilt zien:
Rise of the Footsoldier
Alsof dat kan met de verdedigers die hier rondlopen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wij Nederlanders spelen zelden of nooit op resultaat inderdaad.
Ligt niet aan verdedigers maar aan het systeem. Met 5-3-2 leken zelfs Vlaar en de Vrij wereldwonderen.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alsof dat kan met de verdedigers die hier rondlopen.
Hoe oud is vlaar eigenlijk al bijna 30 toch ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ligt niet aan verdedigers maar aan het systeem. Met 5-3-2 leken zelfs Vlaar en de Vrij wereldwonderen.
Volgens mij wel iddquote:Op donderdag 17 september 2015 23:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoe oud is vlaar eigenlijk al bijna 30 toch ofzo?
Waarom denk je van niet? Wij kunnen prima op de counter spelen. Maar verdedigers moeten opbouwen volgens de Nederlandse filosofie, da's het probleemquote:Op donderdag 17 september 2015 23:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alsof dat kan met de verdedigers die hier rondlopen.
Een speler als Pepe zou hier bij de amateurs spelenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk je van niet? Wij kunnen prima op de counter spelen. Maar verdedigers moeten opbouwen volgens de Nederlandse filosofie, da's het probleem
Dat bedoel ik. Daar ligt het werkelijke probleem. Ik kan die slagers wel waarderen. Zo'n Moreno, prima spelertje.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een speler als Pepe zou hier bij de amateurs spelen
Lowie van Gaal heeft veel kapotgemaakt met zijn Masterplanquote:Op donderdag 17 september 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daar ligt het werkelijke probleem. Ik kan die slagers wel waarderen. Zo'n Moreno, prima spelertje.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lowie van Gaal heeft veel kapotgemaakt met zijn Masterplan
Die stuurde een rits schoolmeesters het land in met dit idee : alles voetballend oplossen , overspelen is belangrijker dan uitspelen , aparte jongens moet je niet hebben etcquote:
Wat een knuppel.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die stuurde een rits schoolmeesters het land in met dit idee : alles voetballend oplossen , overspelen is belangrijker dan uitspelen , aparte jongens moet je niet hebben etc
Die hebben het wel begrepen jaquote:Op donderdag 17 september 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een knuppel.
Ik word wel fan van Italiaans voetbal ofzo. Ik ben om.
draaien ook niet echt lekker thoughquote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben het wel begrepen ja
Vind de inspeelpass van Riedewald die volgt ernstiger, die mag je desnoods de tribune in rossenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Die sinkgraven weer he. Wat een ontzettend dromerig flegmatiek ettertje
Gelieve geen onzin over mij te verspreiden.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:24 schreef Pascalus het volgende:
Hans Nijland, de vriend van Cavaliers.
Er zijn beelden waarop jij een Hans Nijland UI hebt.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelieve geen onzin over mij te verspreiden.
Tuurlijk, maar bij die Sinkgraven gebeurt het iedere wedstrijd. Speelde sowieso bagger.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind de inspeelpass van Riedewald die volgt ernstiger, die mag je desnoods de tribune in rossen
Zo schijnen er ook beelden te zijn dat jij je haar door de war hebt!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn beelden waarop jij een Hans Nijland UI hebt.
Was niet best vandaag neequote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar bij die Sinkgraven gebeurt het iedere wedstrijd. Speelde sowieso bagger.
Daar is het een beetje dat een oudere speler altijd de voorkeur krijgt boven een jongerequote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
draaien ook niet echt lekker though
Nee, die zijn er niet! Dat was nog bij de lokale televisie!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook beelden te zijn dat jij je haar door de war hebt!
Hij heeft een troebel oogquote:Op donderdag 17 september 2015 23:29 schreef Evertjan het volgende:
Waarom kijkt Frank altijd zo scheel heeft hij iets aan zijn ogen??
Deed het minste fout tegen Turkije lolquote:Op donderdag 17 september 2015 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Riedewald moet weg, maar geen idee wie de vervanger moet zijn
Nederland is kut en het niveau is zeer kut. Maar toch iedere keer weer een 'wanprestatie leveren'. Dat rijmt niet echtquote:Op donderdag 17 september 2015 23:31 schreef Brammess het volgende:
het lijkt wel alsof iedereen die aan tafel zit bij VI wakker wordt met de realisatie dat vandaag een kutdag gaat worden en dat we allemaal hopelijk snel genoeg dood gaan
Het kan vrij snel gaan bij de heren analistenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deed het minste fout tegen Turkije lol
quote:Op donderdag 17 september 2015 23:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie zit er hier op Rugby te wachten dan?
IKquote:
hoaxquote:
Wie moeten er morgen dan?quote:
Engeland tegen Fijiquote:Op donderdag 17 september 2015 23:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie moeten er morgen dan?
Dat wint Engelandquote:
In Den Haag of in Barcelona?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Duhh. Dat is als Barcelona tegen Ado.
In Den Haagquote:Op donderdag 17 september 2015 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In Den Haag of in Barcelona?
niemand?quote:
Engeland - Wales wordt wel genot. Ik ben in Engeland dus lekker in de pub kijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Duhh. Dat is als Barcelona tegen Ado.
Oké, de bal is ovaal, alles kan gebeuren.quote:
Dat wint Wales toch altijd?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Engeland - Wales wordt wel genot. Ik ben in Engeland dus lekker in de pub kijken.
quote:
Het staat 58-56 all timequote:Op donderdag 17 september 2015 23:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wint Wales toch altijd?
Dit klinkt als een copy paste uit een reisgids, of SierdGod natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2015 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Borussia Dortmund, met die prachtige Gelbe Wand. Nog geen 50 meter verderop, tegenover die Freiheit fontein kan je heerlijke mixed grilletjes bestellen bij restaurant fizzio. Vraag de chef, Mario overigens, naar die Speciale. Wat je dan voorgeschoteld krijgt is genieten.
Is een Sierdjequote:Op donderdag 17 september 2015 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een copy paste uit een reisgids
Nee dat was Salzburgquote:Op donderdag 17 september 2015 23:52 schreef Anonymousz het volgende:
Rapid wien had die epic goal gemaakt tegen ajax een paar jaar geleden?
Salzburgquote:Op donderdag 17 september 2015 23:52 schreef Anonymousz het volgende:
Nee dat was Red Bull Salzburgquote:Op donderdag 17 september 2015 23:52 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
quote:
Lolquote:Op donderdag 17 september 2015 23:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee dat was Red Bull Salzburg
Lolwut? Ben je er geweest?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Totaal geen sfeer in dat stadion, viel me vies tegen.
Ja, vorig jaar tegen Stoke. Moet zeggen dat dat ook een erg slechte wedstrijd was die ze 1-3 verloren, maar ook voor de wedstrijd nauwelijks sfeer. In de 60e minuut was White Heart Lane al half leeg, wat dat betreft zijn er wel veel overeenkomsten met Ajax.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lolwut? Ben je er geweest?
Mijn neef is er geweest toen Twente daarheen moest. En die had kippenvel gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar tegen Stoke. Moet zeggen dat dat ook een erg slechte wedstrijd was die ze 1-3 verloren, maar ook voor de wedstrijd nauwelijks sfeer. In de 60e minuut was White Heart Lane al half leeg, wat dat betreft zijn er wel veel overeenkomsten met Ajax.
Dat is wel andere koek ja, kan me goed voorstellen dat dat mooi is. Maar bij West Ham bijvoorbeeld is het elke wedstrijd sfeer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mijn neef is er geweest toen Twente daarheen moest. En die had kippenvel gehad.
Maar goed dat was volgens mij ook hun debuutwedstrijd in de CL
nou nouquote:
Ach, dan sterven die hersens die je normaal kwijt zou raken als je die bagger kijkt ook niet. Scheelt weer 5 IQ punten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja kut om 7 uur VI morgen
dan ken ik nie kijken nie
Groningen moet wel een puntje uit Braga kunnen halen. Zoveel beter schat ik die selectie niet in.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:27 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax zal wel winnen, de rest gaat er dik af.
Je maakt een grapje, hoop ik?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen moet wel een puntje uit Braga kunnen halen. Zoveel beter schat ik die selectie niet in.
Vier jaar geleden nog finalist. Kunnen er niks van.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, hoop ik?
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, hoop ik?
hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er zit één international in hun team die ik best hoog heb zitten. Verder is het gewoon eredivisie top 5 niveau.
De selectie van PSV is bijvoorbeeld twee keer meer waard dan de basisselectie van Braga.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen moet wel een puntje uit Braga kunnen halen. Zoveel beter schat ik die selectie niet in.
De selectie van ManU is ook wel meer dan 2x de waarde van PSV.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er zit één international in hun team die ik best hoog heb zitten. Verder is het gewoon eredivisie top 5 niveau.
De selectie van PSV is bijvoorbeeld twee keer meer waard dan de basisselectie van Braga.
Dit is het vaste topic en dat matchcentertopic is voor de wedstrijden die buiten dit topic vallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gelukkig stuurt Ajacied422 ons een beetje.
Vertel, wat zijn je bezwaren?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wil ik mijn beklag over Johan doen.
Dat ligt min of meer in de lijn der verwachting ondertussenquote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 01-10-2015 om 18:24:01Athletic Bilbao met een compleet B-elftal tegen AZ. reageer retweet
Blijft toch jammer dat niet iedereen de EL niet serieus neemt, al is het prettig voor AZ natuurlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 01-10-2015 om 18:24:01Athletic Bilbao met een compleet B-elftal tegen AZ. reageer retweet
Ik dacht even dat de column van Bert Wagendorp en Wouter verwisseld waren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:34 schreef Slobeend het volgende:
Wouter Bos vindt wel dat het aan het systeem ligt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens wil ik mijn beklag over Johan doen.
wat noem je goedquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er. Tevens wil ik melden dat ik echt goed ben in FIFA16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |