Lolwut? Ben je er geweest?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Totaal geen sfeer in dat stadion, viel me vies tegen.
Ja, vorig jaar tegen Stoke. Moet zeggen dat dat ook een erg slechte wedstrijd was die ze 1-3 verloren, maar ook voor de wedstrijd nauwelijks sfeer. In de 60e minuut was White Heart Lane al half leeg, wat dat betreft zijn er wel veel overeenkomsten met Ajax.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lolwut? Ben je er geweest?
Mijn neef is er geweest toen Twente daarheen moest. En die had kippenvel gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar tegen Stoke. Moet zeggen dat dat ook een erg slechte wedstrijd was die ze 1-3 verloren, maar ook voor de wedstrijd nauwelijks sfeer. In de 60e minuut was White Heart Lane al half leeg, wat dat betreft zijn er wel veel overeenkomsten met Ajax.
Dat is wel andere koek ja, kan me goed voorstellen dat dat mooi is. Maar bij West Ham bijvoorbeeld is het elke wedstrijd sfeer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mijn neef is er geweest toen Twente daarheen moest. En die had kippenvel gehad.
Maar goed dat was volgens mij ook hun debuutwedstrijd in de CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |