Waarom denk je van niet? Wij kunnen prima op de counter spelen. Maar verdedigers moeten opbouwen volgens de Nederlandse filosofie, da's het probleemquote:Op donderdag 17 september 2015 23:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alsof dat kan met de verdedigers die hier rondlopen.
Een speler als Pepe zou hier bij de amateurs spelenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk je van niet? Wij kunnen prima op de counter spelen. Maar verdedigers moeten opbouwen volgens de Nederlandse filosofie, da's het probleem
Dat bedoel ik. Daar ligt het werkelijke probleem. Ik kan die slagers wel waarderen. Zo'n Moreno, prima spelertje.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een speler als Pepe zou hier bij de amateurs spelen
Lowie van Gaal heeft veel kapotgemaakt met zijn Masterplanquote:Op donderdag 17 september 2015 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daar ligt het werkelijke probleem. Ik kan die slagers wel waarderen. Zo'n Moreno, prima spelertje.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 september 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lowie van Gaal heeft veel kapotgemaakt met zijn Masterplan
Die stuurde een rits schoolmeesters het land in met dit idee : alles voetballend oplossen , overspelen is belangrijker dan uitspelen , aparte jongens moet je niet hebben etcquote:
Wat een knuppel.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die stuurde een rits schoolmeesters het land in met dit idee : alles voetballend oplossen , overspelen is belangrijker dan uitspelen , aparte jongens moet je niet hebben etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |