Die hebben het wel begrepen jaquote:Op donderdag 17 september 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een knuppel.
Ik word wel fan van Italiaans voetbal ofzo. Ik ben om.
draaien ook niet echt lekker thoughquote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben het wel begrepen ja
Vind de inspeelpass van Riedewald die volgt ernstiger, die mag je desnoods de tribune in rossenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Die sinkgraven weer he. Wat een ontzettend dromerig flegmatiek ettertje
Gelieve geen onzin over mij te verspreiden.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:24 schreef Pascalus het volgende:
Hans Nijland, de vriend van Cavaliers.
Er zijn beelden waarop jij een Hans Nijland UI hebt.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelieve geen onzin over mij te verspreiden.
Tuurlijk, maar bij die Sinkgraven gebeurt het iedere wedstrijd. Speelde sowieso bagger.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind de inspeelpass van Riedewald die volgt ernstiger, die mag je desnoods de tribune in rossen
Zo schijnen er ook beelden te zijn dat jij je haar door de war hebt!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn beelden waarop jij een Hans Nijland UI hebt.
Was niet best vandaag neequote:Op donderdag 17 september 2015 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar bij die Sinkgraven gebeurt het iedere wedstrijd. Speelde sowieso bagger.
Daar is het een beetje dat een oudere speler altijd de voorkeur krijgt boven een jongerequote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
draaien ook niet echt lekker though
Nee, die zijn er niet! Dat was nog bij de lokale televisie!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook beelden te zijn dat jij je haar door de war hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |