nou nouquote:
Ach, dan sterven die hersens die je normaal kwijt zou raken als je die bagger kijkt ook niet. Scheelt weer 5 IQ punten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja kut om 7 uur VI morgen
dan ken ik nie kijken nie
Groningen moet wel een puntje uit Braga kunnen halen. Zoveel beter schat ik die selectie niet in.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:27 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax zal wel winnen, de rest gaat er dik af.
Je maakt een grapje, hoop ik?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen moet wel een puntje uit Braga kunnen halen. Zoveel beter schat ik die selectie niet in.
Vier jaar geleden nog finalist. Kunnen er niks van.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, hoop ik?
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, hoop ik?
hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er zit één international in hun team die ik best hoog heb zitten. Verder is het gewoon eredivisie top 5 niveau.
De selectie van PSV is bijvoorbeeld twee keer meer waard dan de basisselectie van Braga.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:04 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Groningen moet wel een puntje uit Braga kunnen halen. Zoveel beter schat ik die selectie niet in.
De selectie van ManU is ook wel meer dan 2x de waarde van PSV.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er zit één international in hun team die ik best hoog heb zitten. Verder is het gewoon eredivisie top 5 niveau.
De selectie van PSV is bijvoorbeeld twee keer meer waard dan de basisselectie van Braga.
Dit is het vaste topic en dat matchcentertopic is voor de wedstrijden die buiten dit topic vallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gelukkig stuurt Ajacied422 ons een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |