Als je hem per se wil zien kun je hem kijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb Jurassic World nog niet gezien, moet ik dat zo houden?
In de zandbak dansen op k3 en horst wesselquote:Op donderdag 17 september 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje zonnekracht dit dat
AZ kampioen, ik weet het al
Guusje Hupperts lekker rennen en springen op het strandquote:Op donderdag 17 september 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de zandbak dansen op k3 en horst wessel
Lekker een Limburgse vlaai uitschijten op Dennis Haarquote:Op donderdag 17 september 2015 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Guusje Hupperts lekker rennen en springen op het strand
Derksen is vermakelijk. Maar verandert inmiddels wel in een papegaai die zo'n 500 keer hetzelfde gezegd heeft over Europees voetbal en de Eredivisie. Het erge is nog dat iedereen hem napraat tegenwoordigquote:Op donderdag 17 september 2015 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
Tja clichés of niet, Johan heeft wel gelijk natuurlijk. Daarbij kun je veel zeggen van Derksen, maar hem een man van de clichés noemen is hetzelfde als zeggen dat Philip Cocu een man van de scherpe teksten is.
Niemand in VBL neemt hem serieus.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Derksen is vermakelijk. Maar verandert inmiddels wel in een papegaai die zo'n 500 keer hetzelfde gezegd heeft over Europees voetbal en de Eredivisie. Het erge is nog dat iedereen hem napraat tegenwoordig
En terektquote:Op donderdag 17 september 2015 23:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niemand in VBL neemt hem serieus.
joannquote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je echt nog een goede film wilt zien:
Rise of the Footsoldier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |