Ik loop gewoon te fuckenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je neemt zijn woorden te letterlijk.
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te fuckenZe denken toch niet serieus dat ik niet snap dat ze aan het eind van dit seizoen bedoelen
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch (0+0+0+1+0+0) = 1
hahahahahahahahahahaha
Ja dus?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Maar het Nederlands voetbal in de Europa League. 1 puntje uit 9.
Ajacied422 - 22quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk Stijn.
uit 6quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Maar het Nederlands voetbal in de Europa League. 1 puntje uit 9.
Topshowquote:Op donderdag 17 september 2015 22:06 schreef Zorro het volgende:
Valcke uit functie gezet bij FIFA, gaat de goede kant op
Gaat AZ nog winnen?quote:
Al sla je me dood, ik schakel net inquote:
Ja wat wil je daarmee zeggen dan? Dat het kut is, en als ze een avond 9 uit 9 pakken is het weer geweldig?quote:
Als AZ dat nou ook eens ging doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben er ook weer (was even sporten).
echt teringslecht.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik schakel net in![]()
Was het wat in de eerste helft?
Alleen dat het kut is.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja wat wil je daarmee zeggen dan? Dat het kut is, en als ze een avond 9 uit 9 pakken is het weer geweldig?
Niet in een sporthal.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Ik was de deur uit. Ik kan mij voorstellen dat dit zeer onrealistisch overkomtquote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt teringslecht.
Keek je Robinson ofzo?
Rechterhand naar de klote nu?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
In de sporthal bij de Erasmus Universiteit?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Hoorde dat daar half Somalie zit?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de sporthal bij de Erasmus Universiteit?
Niet bij excelsior kunnen winnen maar Partizan uit wel?quote:
Ik dacht dat je bij curling een zomerstop hadquote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Daarom is het kutquote:Op donderdag 17 september 2015 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet bij excelsior kunnen winnen maar Partizan uit wel?
Ja of je bent niet realistisch kan ook. Het is kut, dus tegenvallend omdat je een bepaald verwachtingspatroon hebt. PSV overtreft, Groningen doet wat het kan, AZ is nog bezig alleen Ajax heeft licht ondergepresteerd.quote:
Landen als Letland staan hoger in de ranking.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja of je bent niet realistisch kan ook. Het is kut, dus tegenvallend omdat je een bepaald verwachtingspatroon hebt. PSV overtreft, Groningen doet wat het kan, AZ is nog bezig alleen Ajax heeft licht ondergepresteerd.
Hoeveel Letse clubs zitten nog in Europa?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Landen als Letland staan hoger in de ranking.
Bron?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Landen als Letland staan hoger in de ranking.
Waterquote:
peroxidequote:
Zuigenquote:
Zuigerquote:
Daar denk jij weer aan.quote:
Ik moest van GGMM een Giel Beelen UI omdat Kazim er geen 15 wist te maken.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is de gedachte achter je UI?
Wikipediaquote:
Easy moneyquote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest van GGMM een Giel Beelen UI omdat Kazim er geen 15 wist te maken.
Waarom heb je dan ook grenzeloos vertrouwen in Kazim.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hierbij vervloeken wij GGMM.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was na Feyenoord-Ajax geloof ik oid. Toen speelde hij ook niet heel onaardig. Hij had er ook best 15 kunnen maken, maar dat zegt meer over de eredivisie dan Kazim.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook grenzeloos vertrouwen in Kazim.
Waarom heb jij zo'n rare UI?quote:
Neem volgende keer even een meer betrouwbare bron.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wikipedia
Huidige ranglijst 2015/2016
Nederland 15/16 1583
Letland 15/16 1625
https://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-co%C3%ABffici%C3%ABnten
Je bedoelt die geniale aanname van Kazim waarna hij hem op wonderbaarlijke wijze naast mikte.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was na Feyenoord-Ajax geloof ik oid. Toen speelde hij ook niet heel onaardig. Hij had er ook best 15 kunnen maken, maar dat zegt meer over de eredivisie dan Kazim.
Wat is jouw bron dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Neem volgende keer even een meer betrouwbare bron.
Netherlands 1.916
Latvia: 1.625
Turkije: 1.500
Jij weet heel goed hoe dat in elkaar zat.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n rare UI?
De vrije trap van Van Rhijn toen, ik wist niet wat ik zagquote:Op donderdag 17 september 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt die geniale aanname van Kazim waarna hij hem op wonderbaarlijke wijze naast mikte.
Dat had me een godverdomme mooi doelpunt geweest.
Ik ben daar ook over aan het tobben.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik 52 euro betalen voor Muse?
Wel jammer dat alsnog landen als: Cyprus, Kroatie, Kazachstan, Noorwegen, Griekenland en Roemenie hoger staan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/
Ken je Walter Palmer? Die doodt al Gouweleeuwquote:Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
De wedstrijd wordt minder. Ik eis een superleuke grap van Mexicanobakker.
Je krijgt één herkansing.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je Walter Palmer? Die doodt al Gouweleeuw
Er zijn geen andere leuke namen helaas.quote:
Ja die hebben 2 clubs in Europa, winnen die beiden heb je al 4.000/2 is 2.000quote:Op donderdag 17 september 2015 22:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wel jammer dat alsnog landen als: Cyprus, Kroatie, Kazachstan, Noorwegen, Griekenland en Roemenie hoger staan.
Zegt nog niet heel veel op dit moment. Liechtenstein staat bovenaan, maar die pakken geen punt meer aangezien hun clubje eruit ligtquote:Op donderdag 17 september 2015 22:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wel jammer dat alsnog landen als: Cyprus, Kroatie, Kazachstan, Noorwegen, Griekenland en Roemenie hoger staan.
Die winnen tenminste.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die hebben 2 clubs in Europa, winnen die beiden heb je al 4.000/2 is 2.000
Pas in de winter kun je er echt iets van zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zegt nog niet heel veel op dit moment. Liechtenstein staat bovenaan, maar die pakken geen punt meer aangezien hun clubje eruit ligt
Ja maar je lult jezelf een hoek in, mocht Nederland zakken op de lijst, gaan er minder Europa in en worden en worden je punten ook gedeeld door minder. Italie doet het maar ietsjes beter met 2.100 dus dat valt reuze mee.quote:
Engeland moet ook dramatisch bezig zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar je lult jezelf een hoek in, mocht Nederland zakken op de lijst, gaan er minder Europa in en worden en worden je punten ook gedeeld door minder. Italie doet het maar ietsjes beter met 2.100 dus dat valt reuze mee.
Hebben wel meer punten dan Nederland in heel 12/13quote:Op donderdag 17 september 2015 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zegt nog niet heel veel op dit moment. Liechtenstein staat bovenaan, maar die pakken geen punt meer aangezien hun clubje eruit ligt
Gelukkig kijken ze naar 5 jaar, OEIDDquote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hebben wel meer punten dan Nederland in heel 12/13
Klopt, in 12/13 had Liechtenstein precies 0.000. Zo kun je tuurlijk wat blijven zoekenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
In die andere jaren waren het er niet veel meer.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelukkig kijken ze naar 5 jaar, OEIDD
Ja als wij PSV alleen zouden mogen tellen zouden we nu al 6 punten hebbenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dit dus. Play-offs afschaffen en 2 minder Europa in en je haalt rond de 10 a 12 punten en dan stijg je weer en dan verneuken de andere clubs het weer etc etc.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als wij PSV alleen zouden mogen tellen zouden we nu al 6 punten hebben
Het is nog DE Babovic ookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je het gek met een tegenstander waarvan Babovic de aanvoerder is
Pas je ui eens aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Babogodquote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[2/10]quote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
Babovic. De man die niets met de balkan _O¤
Dan heb ik toch liever een grap van Mexquote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
Babovic. De man die niets met de balkan
Ik blijf het een weinig bijzondere keeper vinden.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Rochet heeft wel meer zelfvertrouwen adn in het begin
Echt punten pakken zal hem niet worden neequote:Op donderdag 17 september 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het een weinig bijzondere keeper vinden.
Wat slechtquote:Op donderdag 17 september 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
Babovic. De man die niets met de balkan
Dat is toch wel ietwat beter dan die interlandsquote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week de KNVB-Beker, jippie.
Hallo Rickert.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk weer
South Park viel tegen
De eerste rondes zijn beroerd saaiquote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is toch wel ietwat beter dan die interlands
Wie tegen wie?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week de KNVB-Beker, jippie.
Hallo Bolasiegodquote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk weer
South Park viel tegen
Zitten nog wel leuke clashes tussenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De eerste rondes zijn beroerd saai
Net zo lollig als de Lama'squote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk weer
South Park viel tegen
Als interlandwedstrijden alleen midweeks zouden zijn heb ik dat liever dan de eerste 2 ronden van de beker.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is toch wel ietwat beter dan die interlands
Interlands over het algemeen ookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De eerste rondes zijn beroerd saai
Tjah niemand vind het erg om de eerste al te verliezenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten nog wel leuke clashes tussen
Niet zoveel.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hey jongen
Heb ik wat gemist?
zoietsquote:Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zo lollig als de Lama's
Toch jammer dat de beker zo identiteitsloos is.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah niemand vind het erg om de eerste al te verliezen
Helaas hebben ze het een leuk idee gevonden dat we een kleine twee weken naar interlands moeten glurenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als interlandwedstrijden alleen midweeks zouden zijn heb ik dat liever dan de eerste 2 ronden van de beker.
Nu de druk hoog is op NL vind ik het wel wat hebben tbhquote:Op donderdag 17 september 2015 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Interlands over het algemeen ook
Eensquote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch jammer dat de beker zo identiteitsloos is.
De Week of football is wel een verbetering tov de opzet met 1 dag ALLE wedstrijden.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helaas hebben ze het een leuk idee gevonden dat we een kleine twee weken naar interlands moeten gluren
Hete balquote:
Wordt wel iets interessanter om te volgen dan eerdere kwalificaties inderdaad, al heb ik niet bijzonder veel met het Nederlands Elftalquote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu de druk hoog is op NL vind ik het wel wat hebben tbh
Alles is voor Bassie.quote:
Dat wel ja, kan je nog een Duitsland-Polen meepakken in plaats van helemaal nietsquote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Week of football is wel een verbetering tov de opzet met 1 dag ALLE wedstrijden.
Tis wel jammer dat Belgie op dezelfde dag als Nederland speelt, dat heeft toch net wat meer charme dan andere landen op de een of andere manier, in de kwalificatie althans.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wel ja, kan je nog een Duitsland-Polen meepakken in plaats van helemaal niets
Mwah.quote:
Mja ach, als ik een beetje goed/leuk voetbal kan zien ben ik gauw tevredenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel jammer dat Belgie op dezelfde dag als Nederland speelt, dat heeft toch net wat meer charme dan andere landen op de een of andere manier, in de kwalificatie althans.
Lijkt wel alsof ze jou als voorbeeld hebbenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Het Nederlandse voetbal zet zich vanavond weer gigantisch voor schut zeg![]()
Eigenlijk alleen Ajax imo.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Het Nederlandse voetbal zet zich vanavond weer gigantisch voor schut zeg![]()
Nee Fenerbahce, die zetten zichzelf voor schut. Ajax heeft gewoon te weinig gepresteerd. Maar voor schut gezet is overdreven.quote:
Ajax en ...?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Wss 1 uit de 9 punten waar het toch wel 6 uit 9 punten had moeten zijn.
Laten we dat maar doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:42 schreef Pascalus het volgende:
Zullen we de Eredivisie anders maar opheffen?
Als je thuis niet eens van een armoedig Celtic kan winnen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee Fenerbahce, die zetten zichzelf voor schut. Ajax heeft gewoon te weinig gepresteerd. Maar voor schut gezet is overdreven.
Hooguit 4. Ajax winst en Az gelijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Wss 1 uit de 9 punten waar het toch wel 6 uit 9 punten had moeten zijn.
Nah ja Groningen is niet zo heel erg, dat was te verwachten.quote:
Fans van Celtic kwamen met schijt in de onderbroek. Zongen na FT het aloude Always Look On The Bright Side Of Life.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je thuis niet eens van een armoedig Celtic kan winnen.
Konden ze wel maar hebben ze niet gedaan. Daarom zeg ik ook, ondergepresteerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je thuis niet eens van een armoedig Celtic kan winnen.
AZ is 3 maten kleiner dan Partizan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Az, duhhh.
Of had je gedacht dat Groningen 3 punten zou pakken?
Alsof er ook maar 1 ploeg met schijt in de broek naar de Arena komen om tegen Ajax te spelenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fans van Celtic kwamen met schijt in de onderbroek. Zongen na FT het aloude Always Look On The Bright Side Of Life.
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:45 schreef ForzaMilan het volgende:
AZ is 3 maten kleiner dan Partizan.
Kijk jij wel naar de Eredivisie? Dit AZ is een verzameling van afgedankte spelers bij de Nederlandse top al dan niet bij buitenlandse kutploegen. Beetje moneyball, spelers als Jop van der Linden. Scouten op het niveua van Mats Seuntjens.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nah ja Groningen is niet zo heel erg, dat was te verwachten.
Al is 0-3 wel heel erg (ook al was dat wat geflatteerd).
Maar Az ook gwn slecht.
Gewoon een blamage.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Konden ze wel maar hebben ze niet gedaan. Daarom zeg ik ook, ondergepresteerd.
Bovenbeenblessurequote:Op donderdag 17 september 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
Waar is die Alireza eigenlijk, heeft toch gewoon een normale voorbereiding met NEC gedraaid.
Ik citeer slechts.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 ploeg met schijt in de broek naar de Arena komen om tegen Ajax te spelen![]()
![]()
![]()
Volgens mij leef je nog in het verleden.
Overdreven typering.quote:
Ja, maar come on dit is Partizan.....quote:Op donderdag 17 september 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk jij wel naar de Eredivisie?
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, maar come on dit is Partizan.....
Wauw want omdat je CL speelt ben je direct alles?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Bate verloor hier ook met 2-1. Die spelen CL.
Partizan wordt beetje overschat heb ik meer het ideequote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ wordt een beetje overschat, heb ik het idee.
Moneyball, hé.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
Die Van der Linden ook, waarom is die gehaald? Omdat hij wel eens een vrije trap erin schiet?
Die kan er echt he-le-maal niks van
Wat betekent dat dan, dat je slechte spelers koopt?quote:
Blijf vooral lekker schreeuwen en jijbakjes uitdelen, dan kijk ik nog even terug naar de gênante seizoensstart van AZ.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Partizan wordt beetje overschat heb ik meer het idee
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens weten jullie wel wie aanvoerder van dat Partizan is?
Babovic. Ja, Babovic.
Betekentquote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat betekend dat dan, dat je slechte spelers koopt?
Ik hoor net dat hij geen aanvoerdersband heeft, derhalve betwijfel ik je stellingquote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens weten jullie wel wie aanvoerder van dat Partizan is?
Babovic. Ja, Babovic.
Nee maar jij hebt een vertekend beeld van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wauw want omdat je CL speelt ben je direct alles?
Er wordt gescout naar spelers als Jop van der Linden en Mats Seuntjens. Van God los.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat betekend dat dan, dat je slechte spelers koopt?
Want hoe een ploeg start zegt alles?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf vooral lekker schreeuwen en jijbakjes uitdelen, dan kijk ik nog even terug naar de gênante seizoensstart van AZ.
Bedankt.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want hoe een ploeg start zegt alles?
Gelukkig won mijn ploegje ondanks dat gwn lekker van Man City
Ik ga even kijk naar al die vernederingen van Ajax in Europa
vernederd*quote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Az wordt vernedert door 1 of ander clubje
Waarom betrek je in godsnaam Ajax er weer bij? We hebben het over AZ. Dat scheelt toch zo'n drie/vier letters met wat Ajax heet.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schijnt een wereldtalent te zijn dus doenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kunnen we deze Zivkovic niet ruilen met de onze? lololol...
Juventus is een dikke faalploeg man. Lekkere start in die bedroevende Serie Aquote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De onze schijnt dat ook te zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt een wereldtalent te zijn dus doen
Uhm .. nee .quote:Op donderdag 17 september 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De onze schijnt dat ook te zijn
Bedankt dat je mijn punt nog even onderstreept lol.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Juventus is een dikke faalploeg man. Lekkere start in die bedroevende Serie A
Ik doe meequote:Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit nog 3-3 wordt neem ik een maand lang een AZ UI
Ajax had er makkelijk uit gegooid kunnen worden tegen Jablonec. Maar een speler besloot om niet op doel te schieten bij een penalty tegen Cillessen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:55 schreef bianconeri het volgende:
NL clubje dat al verliest van een clubje uit Servie. Eerder in het seizoen in Europa ook al van een Oostenrijkse club. Moet niet gekker worden dat we zelfs niet meer gewoon winnen van clubjes uit dat soort mindere voetballanden zeg.
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon van hupperts.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit durf ik ook wel aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dit nog 3-3 wordt, neemt GGMM een UI van Tijl Beckand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |