Ik loop gewoon te fuckenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je neemt zijn woorden te letterlijk.
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te fuckenZe denken toch niet serieus dat ik niet snap dat ze aan het eind van dit seizoen bedoelen
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onlogisch (0+0+0+1+0+0) = 1
hahahahahahahahahahaha
Ja dus?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Maar het Nederlands voetbal in de Europa League. 1 puntje uit 9.
Ajacied422 - 22quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk Stijn.
uit 6quote:Op donderdag 17 september 2015 22:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Maar het Nederlands voetbal in de Europa League. 1 puntje uit 9.
Topshowquote:Op donderdag 17 september 2015 22:06 schreef Zorro het volgende:
Valcke uit functie gezet bij FIFA, gaat de goede kant op
Gaat AZ nog winnen?quote:
Al sla je me dood, ik schakel net inquote:
Ja wat wil je daarmee zeggen dan? Dat het kut is, en als ze een avond 9 uit 9 pakken is het weer geweldig?quote:
Als AZ dat nou ook eens ging doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben er ook weer (was even sporten).
echt teringslecht.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik schakel net in![]()
Was het wat in de eerste helft?
Alleen dat het kut is.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja wat wil je daarmee zeggen dan? Dat het kut is, en als ze een avond 9 uit 9 pakken is het weer geweldig?
Niet in een sporthal.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Ik was de deur uit. Ik kan mij voorstellen dat dit zeer onrealistisch overkomtquote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt teringslecht.
Keek je Robinson ofzo?
Rechterhand naar de klote nu?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
In de sporthal bij de Erasmus Universiteit?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Hoorde dat daar half Somalie zit?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de sporthal bij de Erasmus Universiteit?
Niet bij excelsior kunnen winnen maar Partizan uit wel?quote:
Ik dacht dat je bij curling een zomerstop hadquote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Caland het volgende:
Daarom is het kutquote:Op donderdag 17 september 2015 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet bij excelsior kunnen winnen maar Partizan uit wel?
Ja of je bent niet realistisch kan ook. Het is kut, dus tegenvallend omdat je een bepaald verwachtingspatroon hebt. PSV overtreft, Groningen doet wat het kan, AZ is nog bezig alleen Ajax heeft licht ondergepresteerd.quote:
Landen als Letland staan hoger in de ranking.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja of je bent niet realistisch kan ook. Het is kut, dus tegenvallend omdat je een bepaald verwachtingspatroon hebt. PSV overtreft, Groningen doet wat het kan, AZ is nog bezig alleen Ajax heeft licht ondergepresteerd.
Hoeveel Letse clubs zitten nog in Europa?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Landen als Letland staan hoger in de ranking.
Bron?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Landen als Letland staan hoger in de ranking.
Waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |