vernederd*quote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Az wordt vernedert door 1 of ander clubje
Waarom betrek je in godsnaam Ajax er weer bij? We hebben het over AZ. Dat scheelt toch zo'n drie/vier letters met wat Ajax heet.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want hoe een ploeg start zegt alles?
Gelukkig won mijn ploegje ondanks dat gwn lekker van Man City
Ik ga even kijk naar al die vernederingen van Ajax in Europa
Schijnt een wereldtalent te zijn dus doenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kunnen we deze Zivkovic niet ruilen met de onze? lololol...
Juventus is een dikke faalploeg man. Lekkere start in die bedroevende Serie Aquote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want hoe een ploeg start zegt alles?
Gelukkig won mijn ploegje ondanks dat gwn lekker van Man City
Ik ga even kijk naar al die vernederingen van Ajax in Europa
De onze schijnt dat ook te zijnquote:Op donderdag 17 september 2015 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt een wereldtalent te zijn dus doen
Uhm .. nee .quote:Op donderdag 17 september 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De onze schijnt dat ook te zijn
Bedankt dat je mijn punt nog even onderstreept lol.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Juventus is een dikke faalploeg man. Lekkere start in die bedroevende Serie A
Ik doe meequote:Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit nog 3-3 wordt neem ik een maand lang een AZ UI
Ajax had er makkelijk uit gegooid kunnen worden tegen Jablonec. Maar een speler besloot om niet op doel te schieten bij een penalty tegen Cillessen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:55 schreef bianconeri het volgende:
NL clubje dat al verliest van een clubje uit Servie. Eerder in het seizoen in Europa ook al van een Oostenrijkse club. Moet niet gekker worden dat we zelfs niet meer gewoon winnen van clubjes uit dat soort mindere voetballanden zeg.
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon van hupperts.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit durf ik ook wel aan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dit nog 3-3 wordt, neemt GGMM een UI van Tijl Beckand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |