Wat betekent dat dan, dat je slechte spelers koopt?quote:
Blijf vooral lekker schreeuwen en jijbakjes uitdelen, dan kijk ik nog even terug naar de gênante seizoensstart van AZ.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Partizan wordt beetje overschat heb ik meer het idee
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens weten jullie wel wie aanvoerder van dat Partizan is?
Babovic. Ja, Babovic.
Betekentquote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat betekend dat dan, dat je slechte spelers koopt?
Ik hoor net dat hij geen aanvoerdersband heeft, derhalve betwijfel ik je stellingquote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens weten jullie wel wie aanvoerder van dat Partizan is?
Babovic. Ja, Babovic.
Nee maar jij hebt een vertekend beeld van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wauw want omdat je CL speelt ben je direct alles?
Er wordt gescout naar spelers als Jop van der Linden en Mats Seuntjens. Van God los.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat betekend dat dan, dat je slechte spelers koopt?
Want hoe een ploeg start zegt alles?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf vooral lekker schreeuwen en jijbakjes uitdelen, dan kijk ik nog even terug naar de gênante seizoensstart van AZ.
Bedankt.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want hoe een ploeg start zegt alles?
Gelukkig won mijn ploegje ondanks dat gwn lekker van Man City
Ik ga even kijk naar al die vernederingen van Ajax in Europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |