Konden ze wel maar hebben ze niet gedaan. Daarom zeg ik ook, ondergepresteerd.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je thuis niet eens van een armoedig Celtic kan winnen.
AZ is 3 maten kleiner dan Partizan.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Az, duhhh.
Of had je gedacht dat Groningen 3 punten zou pakken?
Alsof er ook maar 1 ploeg met schijt in de broek naar de Arena komen om tegen Ajax te spelenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fans van Celtic kwamen met schijt in de onderbroek. Zongen na FT het aloude Always Look On The Bright Side Of Life.
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:45 schreef ForzaMilan het volgende:
AZ is 3 maten kleiner dan Partizan.
Kijk jij wel naar de Eredivisie? Dit AZ is een verzameling van afgedankte spelers bij de Nederlandse top al dan niet bij buitenlandse kutploegen. Beetje moneyball, spelers als Jop van der Linden. Scouten op het niveua van Mats Seuntjens.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nah ja Groningen is niet zo heel erg, dat was te verwachten.
Al is 0-3 wel heel erg (ook al was dat wat geflatteerd).
Maar Az ook gwn slecht.
Gewoon een blamage.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Konden ze wel maar hebben ze niet gedaan. Daarom zeg ik ook, ondergepresteerd.
Bovenbeenblessurequote:Op donderdag 17 september 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
Waar is die Alireza eigenlijk, heeft toch gewoon een normale voorbereiding met NEC gedraaid.
Ik citeer slechts.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 ploeg met schijt in de broek naar de Arena komen om tegen Ajax te spelen![]()
![]()
![]()
Volgens mij leef je nog in het verleden.
Overdreven typering.quote:
Ja, maar come on dit is Partizan.....quote:Op donderdag 17 september 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk jij wel naar de Eredivisie?
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, maar come on dit is Partizan.....
Wauw want omdat je CL speelt ben je direct alles?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Bate verloor hier ook met 2-1. Die spelen CL.
Partizan wordt beetje overschat heb ik meer het ideequote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ wordt een beetje overschat, heb ik het idee.
Moneyball, hé.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef Caland het volgende:
Die Van der Linden ook, waarom is die gehaald? Omdat hij wel eens een vrije trap erin schiet?
Die kan er echt he-le-maal niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |