Hete balquote:
Wordt wel iets interessanter om te volgen dan eerdere kwalificaties inderdaad, al heb ik niet bijzonder veel met het Nederlands Elftalquote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu de druk hoog is op NL vind ik het wel wat hebben tbh
Alles is voor Bassie.quote:
Dat wel ja, kan je nog een Duitsland-Polen meepakken in plaats van helemaal nietsquote:Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Week of football is wel een verbetering tov de opzet met 1 dag ALLE wedstrijden.
Tis wel jammer dat Belgie op dezelfde dag als Nederland speelt, dat heeft toch net wat meer charme dan andere landen op de een of andere manier, in de kwalificatie althans.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wel ja, kan je nog een Duitsland-Polen meepakken in plaats van helemaal niets
Mwah.quote:
Mja ach, als ik een beetje goed/leuk voetbal kan zien ben ik gauw tevredenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis wel jammer dat Belgie op dezelfde dag als Nederland speelt, dat heeft toch net wat meer charme dan andere landen op de een of andere manier, in de kwalificatie althans.
Lijkt wel alsof ze jou als voorbeeld hebbenquote:Op donderdag 17 september 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Het Nederlandse voetbal zet zich vanavond weer gigantisch voor schut zeg![]()
Eigenlijk alleen Ajax imo.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Het Nederlandse voetbal zet zich vanavond weer gigantisch voor schut zeg![]()
Nee Fenerbahce, die zetten zichzelf voor schut. Ajax heeft gewoon te weinig gepresteerd. Maar voor schut gezet is overdreven.quote:
Ajax en ...?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Wss 1 uit de 9 punten waar het toch wel 6 uit 9 punten had moeten zijn.
Laten we dat maar doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:42 schreef Pascalus het volgende:
Zullen we de Eredivisie anders maar opheffen?
Als je thuis niet eens van een armoedig Celtic kan winnen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee Fenerbahce, die zetten zichzelf voor schut. Ajax heeft gewoon te weinig gepresteerd. Maar voor schut gezet is overdreven.
Hooguit 4. Ajax winst en Az gelijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Wss 1 uit de 9 punten waar het toch wel 6 uit 9 punten had moeten zijn.
Nah ja Groningen is niet zo heel erg, dat was te verwachten.quote:
Fans van Celtic kwamen met schijt in de onderbroek. Zongen na FT het aloude Always Look On The Bright Side Of Life.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je thuis niet eens van een armoedig Celtic kan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |