Ok, ik vind het niksquote:Op woensdag 16 september 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik intens van genieten.
Hoewel ik iets meer van het hardere werk ben.
Zoals ik zei, heel psychedelisch
Muziek waarvan je moet houden. Wall of sounds kan niet iedereen handlen en de charme van inzien.quote:
Ik luister overigens veel meer dan dat, veel classic rock, alt rock, eea aan minder populaire EDM en vrij veel contemporary folk.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eea aan minder populaire EDM
Jaren 60/70 Italiaans en Frans. Vooral vinyl.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister overigens veel meer dan dat, veel classic rock, alt rock, eea aan minder populaire EDM en vrij veel contemporary folk.
Maar dit ligt het dichtst tegen mijn 'favoriet' aan.
Ik ga mijn ogen verwijderen met een lepel.quote:
Ik huil.quote:
Waarom loopt die man overal halfnaakt rond?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik huil.
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Hij voelt zich gewoon aangetrokken tot mannen
Dan ben je toch niet gay
Eerste helft was na de 0-1 ook behoorlijk matig op 1 moment na.quote:
Eerste helft tot de eerste goal was ook nix aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
MAn man man wat een matige tweede helft.
Al met al een kutpot dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft was na de 0-1 ook behoorlijk matig op 1 moment na.
Klopt, heb ook totaal niet het idee dat ik naar een spannende wedstrijd zit te kijkenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft was na de 0-1 ook behoorlijk matig op 1 moment na.
Niet echt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een verrassende eerste speelronde deze CL.
doeiquote:Op woensdag 16 september 2015 22:38 schreef NoNickOne het volgende:
Willen jullie mij nog iets zeggen vanavond? Anders kruip ik lekker onder de wol.
Mooi.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:38 schreef NoNickOne het volgende:
Willen jullie mij nog iets zeggen vanavond? Anders kruip ik lekker onder de wol.
De 1-1 was hun eerste schotquote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Roma viel toch juist redelijk aan?
Klopt, maar Barça was wel beter. 1-2 zou terecht geweest zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van beide kanten niet best dus opzich wel
Kan ik ook wel mee leven jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Klopt, maar Barça was wel beter. 1-2 zou terecht geweest zijn
Zijn standaard reactie ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
Je ziet ook dat Suarez het expres deed, hij ging weer zitten alsof hij zelf ergens last van had.
Ik knipperde, miste 2 doelpunten..quote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fantastische samenvatting weer.
TRquote:
Alles moet wijken voor Hart van Nederlandquote:Op woensdag 16 september 2015 22:48 schreef Rabieluh het volgende:
sbs6 is zo extreem kut.
Hebben ze de budgetrechten gekocht dat ze van die matige samenvattingen laten zien?
Dan dumpen ze hart van nederland maar op sbs9, die andere zender van ze waar ik nooit naar kijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alles moet wijken voor Hart van Nederland
Wat mij betreft doeken ze die hele zooi op, uit dat lichtquote:Op woensdag 16 september 2015 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan dumpen ze hart van nederland maar op sbs9, die andere zender van ze waar ik nooit naar kijk.
Zondagavond op SBS is wel puur genot.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat mij betreft doeken ze die hele zooi op, uit dat licht
Maar wel een hele goedequote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef VXXLL het volgende:
Busquets is een onsportieve kutspeler
Dat mag dan op een andere zender, zijn we in ieder geval van de rest van deze flopzender afquote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zondagavond op SBS is wel puur genot.
WMB![]()
RMV
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WMB![]()
RMV
Man man man...dat klinkt wel heel cultureel verantwoord.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef VXXLL het volgende:
[..]Zondagochtend is pas genot met Boeken en vrije geluiden
Wat is RMV?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WMB![]()
RMV
Red mijn vakantie...Rob Geus die hotelkamers op spermasporen en voedsel in all inclusive resorts op temperatuur checkt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat is RMV?
En is oplichters in het buitenland ook niet van sbs6? Dat is ook wel vet.
het is wel geinig als je niks te doen hebtquote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hmmm nog nooit gezien, ik zal het eens proberen.
Naar Jamaica opzoek naar een duo die negen jaar eerder iets te veel rekende voor een tour en dat was het dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En is oplichters in het buitenland ook niet van sbs6? Dat is ook wel vet.
Hahaha, dat was dan wel de minste aflevering die ik tot nu toe heb gezienquote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Naar Jamaica opzoek naar een duo die negen jaar eerder iets te veel rekende voor een tour en dat was het dan.
Kees pakt idd wel iets te veel kruimeldieven aan ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Naar Jamaica opzoek naar een duo die negen jaar eerder iets te veel rekende voor een tour en dat was het dan.
Gisteren was er ook 1 langere samenvatting.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Oh wauw, een samenvatting langer dan 20 seconden.
Dat dit kan op SBS 6.
Adidas is lui.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:03 schreef ForzaMilan het volgende:
Bayern heeft dezelfde CL shirts als United?
Op wie?quote:
Tientje op barca en een tientje op Messi.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:05 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Op wie?Ik wilde live fors inzetten op Barca. Ben blij dat ik het niet heb gedaan, gisteren ook al verloren met PSV
je bent zelf knapperquote:Op woensdag 16 september 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik eigenlijk knapper.
Ah schadequote:Op woensdag 16 september 2015 23:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tientje op barca en een tientje op Messi.
Het is een voorzet, maar dat deze over de keeper heen zeilt is wel bijzonder.quote:
Of morgen op Sport 1 website.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:12 schreef showtimer het volgende:
Volgende speelronde de samenvattingen maar bij ZDF kijken
Tegen die tijd kun je deze uitzending ook wel ergens plukken.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Of morgen op Sport 1 website.
Beter iets meer belasting betalen dan deze aids inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef Rabieluh het volgende:
champions league bij sbs6 is echt enorm klote, na 2 avonden is dit wel de conclusie.
Fucking reclames, lollerfilmpjes, opkomst missen van spelers, samenvattingen van 13 seconden (niet allemaal), geconfronteerd worden met alle campingprogramma's die ze maken en willen promoten.
Dan is er ook nog een of andere ellende met nu.nl, bizarre samenwerking met een kutstream? Ik heb dat zelf niet gezien maar de berichten zijn verontrustend.
Ik mis de NOSquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef AQUILA. het volgende:
Die reclameblokken, pff.
Eén reclameblok van tien minuten vóór de laatste twee samenvattingen die beiden ongeveer vier minuten in beslag nemen.
die goal was epicquote:
+1quote:Op donderdag 17 september 2015 09:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik mis de NOSKansloze kut reclames elke keer tussendoor
nu.nl en sbs6 vallen onder Sanoma Media, zo bizar is die samenwerking dus niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:48 schreef Rabieluh het volgende:
Dan is er ook nog een of andere ellende met nu.nl, bizarre samenwerking met een kutstream? Ik heb dat zelf niet gezien maar de berichten zijn verontrustend.
Triest.. klote blessurequote:Seizoen Rafinha voorbij
Barcelona-speler Rafinha heeft zijn kruisband gescheurd en wordt in de komende dagen geopereerd, meldde zijn club. Volgens de Spaanse krant Marca betekent dat vermoedelijk het einde van het seizoen voor de Braziliaan. Hij is in het gunstigste geval aan het einde van het lopende seizoen weer inzetbaar.
Rafinha werd woensdag op een brancard afgevoerd, nadat hij in het Champions League-duel tussen FC Barcelona en AS Roma werd getackled door Radja Nainggolan. De 22-jarige Braziliaan raakte zwaar geblesseerd aan zijn rechterbeen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |