Wat is RMV?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zondagavond op SBS is wel puur genot.
WMB![]()
RMV
Red mijn vakantie...Rob Geus die hotelkamers op spermasporen en voedsel in all inclusive resorts op temperatuur checkt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat is RMV?
En is oplichters in het buitenland ook niet van sbs6? Dat is ook wel vet.
het is wel geinig als je niks te doen hebtquote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hmmm nog nooit gezien, ik zal het eens proberen.
Naar Jamaica opzoek naar een duo die negen jaar eerder iets te veel rekende voor een tour en dat was het dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En is oplichters in het buitenland ook niet van sbs6? Dat is ook wel vet.
Hahaha, dat was dan wel de minste aflevering die ik tot nu toe heb gezienquote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Naar Jamaica opzoek naar een duo die negen jaar eerder iets te veel rekende voor een tour en dat was het dan.
Kees pakt idd wel iets te veel kruimeldieven aan ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Naar Jamaica opzoek naar een duo die negen jaar eerder iets te veel rekende voor een tour en dat was het dan.
Gisteren was er ook 1 langere samenvatting.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Oh wauw, een samenvatting langer dan 20 seconden.
Dat dit kan op SBS 6.
Adidas is lui.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:03 schreef ForzaMilan het volgende:
Bayern heeft dezelfde CL shirts als United?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |