Ok, ik vind het niksquote:Op woensdag 16 september 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik intens van genieten.
Hoewel ik iets meer van het hardere werk ben.
Zoals ik zei, heel psychedelisch
Muziek waarvan je moet houden. Wall of sounds kan niet iedereen handlen en de charme van inzien.quote:
Ik luister overigens veel meer dan dat, veel classic rock, alt rock, eea aan minder populaire EDM en vrij veel contemporary folk.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eea aan minder populaire EDM
Jaren 60/70 Italiaans en Frans. Vooral vinyl.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister overigens veel meer dan dat, veel classic rock, alt rock, eea aan minder populaire EDM en vrij veel contemporary folk.
Maar dit ligt het dichtst tegen mijn 'favoriet' aan.
Ik ga mijn ogen verwijderen met een lepel.quote:
Ik huil.quote:
Waarom loopt die man overal halfnaakt rond?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik huil.
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Hij voelt zich gewoon aangetrokken tot mannen
Dan ben je toch niet gay
Eerste helft was na de 0-1 ook behoorlijk matig op 1 moment na.quote:
Eerste helft tot de eerste goal was ook nix aan.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
MAn man man wat een matige tweede helft.
Al met al een kutpot dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft was na de 0-1 ook behoorlijk matig op 1 moment na.
Klopt, heb ook totaal niet het idee dat ik naar een spannende wedstrijd zit te kijkenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft was na de 0-1 ook behoorlijk matig op 1 moment na.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |