Niet echt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een verrassende eerste speelronde deze CL.

doeiquote:Op woensdag 16 september 2015 22:38 schreef NoNickOne het volgende:
Willen jullie mij nog iets zeggen vanavond? Anders kruip ik lekker onder de wol.

Mooi.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:38 schreef NoNickOne het volgende:
Willen jullie mij nog iets zeggen vanavond? Anders kruip ik lekker onder de wol.

De 1-1 was hun eerste schotquote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Roma viel toch juist redelijk aan?

Klopt, maar Barça was wel beter. 1-2 zou terecht geweest zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van beide kanten niet best dus opzich wel

Kan ik ook wel mee leven jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Klopt, maar Barça was wel beter. 1-2 zou terecht geweest zijn

Zijn standaard reactie ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
Je ziet ook dat Suarez het expres deed, hij ging weer zitten alsof hij zelf ergens last van had.

Ik knipperde, miste 2 doelpunten..quote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fantastische samenvatting weer.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |