SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Tijd voor herfst.quote:
Mooi hequote:
Prachtigquote:Op woensdag 16 september 2015 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mooi he. En dan van die lagere wolken die enorm hard voorbij waaiden
Het regende best hardquote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoezo, sta je dan aan de grens bij Hongarije?
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:00 schreef Klonk het volgende:
Ondertussen in Limburg: prima weertje, beetje woei das alles
Een van de vele voordelen van deze provinciequote:
Even het neerslagtekort wegwerkenquote:Op donderdag 17 september 2015 13:39 schreef dick_laurent het volgende:
En ja hoor, het stortregent weer.....
origineel.
Hier 32000 liter water voor de deur gehaaldquote:
Zou er hier een zwembad mee vullen.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:56 schreef CklokC het volgende:
[..]
Hier 32000 liter water voor de deur gehaald
Haha het is hier een moeras. We zakken weg in de blubber met zn allen als dit zo doorgaat.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Even het neerslagtekort wegwerken
Zuid blijft relatief droog. Die gaan het tekort niet meer wegwerken.quote:
Mwoa, de weg stond net blank toen ik er overheen reed. Dus er is wel weer wat bij gevallenquote:Op donderdag 17 september 2015 16:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Zuid blijft relatief droog. Die gaan het tekort niet meer wegwerken.
Maar wel er na?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is nooit tijd voor herfst
Het is hier slechts 29.8quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dan moet je toch even een paar duizend kilometer naar het zuidoosten vrees ik...
Hoe kan een deken nu gezellig zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:57 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vanacht mn herstdeken uit de kast gehaald, lekker warm en gezellig
Volgens mij is het de hele dag al droog te Adam?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:39 schreef Ajaxfan het volgende:
Hier zon - kraan vol open - zon - kraan weer vol open.
Heel lokale buien denk ik? Kwam 2x met bakken uit de lucht hier.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hele dag al droog te Adam?
Dat zal, werd hier wel even bewolkt maar geen wolkbreuk gemerktquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Heel lokale buien denk ik? Kwam 2x met bakken uit de lucht hier.
Afgelast dit jaarquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo ongelooflijk veel regen gehad de laatste tijd..Waar is de nazomer
Prima, als de winter maar weg blijft.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Afgelast dit jaar
Daarvoor in de plaats krijgen we wel 7 maanden lang herfst!
April?quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer stopt het eens met regenen![]()
Wat leuk dat ik net een topic van jou open en zit te lezen in FB. En dat uitgerekend jij nu mij quote in dit topic hier.quote:
Nu?quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer stopt het eens met regenen![]()
Ja is wel wat droger aan het worden. Ging mij meer om het feit dat ik in deze hele maand amper de zon heb zien schijnen en bijna alleen maar heb zien regenen, Zo ook gisteravond toen ik ging slapen en vanochtend toen ik wakker werd.quote:
Nu al een doldwaze zaterdag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat leuk dat ik net een topic van jou open en zit te lezen in FB. En dat uitgerekend jij nu mij quote in dit topic hier.
True, dikke poepmaand.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is wel wat droger aan het worden. Ging mij meer om het feit dat ik in deze hele maand amper de zon heb zien schijnen en bijna alleen maar heb zien regenen, Zo ook gisteravond toen ik ging slapen en vanochtend toen ik wakker werd.
Niet verkeerd idd. Soms wel bewolkt en grijzig, maar zonnetje komt er soms mooi door. En op de achtergrond veel gehonk door een stoomtrein...quote:
Ja, niemand mag zijn 30ste verjaardag meer vieren.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:47 schreef Dven het volgende:
Vandaag de laatste 30+er van het jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt Den Helder al
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Maar de zon schijnt.quote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor tyfusweer is het! Grijs en miezerig, bah!
Hier niet. Alleen Drenthe koud, nat en guur.quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat de valkenburg in Limburg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt Den Helder al"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ja. Nee.quote:
Apart wel, tussen al die kuststeden. Had dan eerder verwacht dat het Valkenburg aan zee was.quote:
Ik had het fout, het is Valkenburg (Zuid-Holland)quote:Op zondag 20 september 2015 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Apart wel, tussen al die kuststeden. Had dan eerder verwacht dat het Valkenburg aan zee was.
Die droge periode zorgde toch voor wat zorgen, scheuren in dijken enzo.quote:Op zondag 20 september 2015 13:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hier niet. Alleen Drenthe koud, nat en guur.
[ afbeelding ]
Echt, dit moet wel het allernatste jaar aller tijden worden. Is dit jaar maar twee weken droog geweest of zo
En van al het zeiken wordt het ook niet bepaald droger.quote:Op zondag 20 september 2015 16:08 schreef Djeez het volgende:
Ik woon weer eens in verreweg de natste stad van het land. Assen, de natste stad van het natste land ter wereld in het natste jaar aller tijden
[ afbeelding ]
Prima dag vandaag ook in Zeeland, zonnig en vrijwel windstil.quote:Op zondag 20 september 2015 17:13 schreef MaLo het volgende:
Hier was het lekker vandaag! Zacht en droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |