Volgens mij is het de hele dag al droog te Adam?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:39 schreef Ajaxfan het volgende:
Hier zon - kraan vol open - zon - kraan weer vol open.
Heel lokale buien denk ik? Kwam 2x met bakken uit de lucht hier.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het de hele dag al droog te Adam?
Dat zal, werd hier wel even bewolkt maar geen wolkbreuk gemerktquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Heel lokale buien denk ik? Kwam 2x met bakken uit de lucht hier.
Afgelast dit jaarquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Zo ongelooflijk veel regen gehad de laatste tijd..Waar is de nazomer
Prima, als de winter maar weg blijft.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Afgelast dit jaar
Daarvoor in de plaats krijgen we wel 7 maanden lang herfst!
April?quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer stopt het eens met regenen![]()
Wat leuk dat ik net een topic van jou open en zit te lezen in FB. En dat uitgerekend jij nu mij quote in dit topic hier.quote:
Nu?quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer stopt het eens met regenen![]()
Ja is wel wat droger aan het worden. Ging mij meer om het feit dat ik in deze hele maand amper de zon heb zien schijnen en bijna alleen maar heb zien regenen, Zo ook gisteravond toen ik ging slapen en vanochtend toen ik wakker werd.quote:
Nu al een doldwaze zaterdag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat leuk dat ik net een topic van jou open en zit te lezen in FB. En dat uitgerekend jij nu mij quote in dit topic hier.
True, dikke poepmaand.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is wel wat droger aan het worden. Ging mij meer om het feit dat ik in deze hele maand amper de zon heb zien schijnen en bijna alleen maar heb zien regenen, Zo ook gisteravond toen ik ging slapen en vanochtend toen ik wakker werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |